2 Milyon Dolarcık Dayak..

31 Ağustos 2008
haftasonu gazete okuma tamamen ayrı bir zevk ..ben bütün gazeteleri internetten takip ediyorum ama yıllardan beridir süre gelen haftasonu gazete okuma dürtüsü var.. çocukluğumdan beri haftasonu alabildiğimiz kadar çok gazete alıp ailecek yataktan çıkmadan okurduk..küçücüktüm ilkokulda belki de birinci-ikinci sınıfta bütün gazeteleri gözden geçirirdim.."resimlerine bakma sadece yazıları da oku" derlerdi böyle böyle alışkanlık edindim.. iyi ki yapmışlar..
haftasonu gazate okumayı seviyorsanız,artık içiniz dışınız magazin oluyor,ilgisiz de sayılmam.. ama haftasonu abartılmış oluyor biraz.. bu hafta aklıma da kalan bir kadın var ama bütün o magazin haberlerinin içinde.. klasik dayak olayı ama işte karakterler ünlü olunca bu karakterede azıcık gıcık oluyorsanız daha çok ilginizi çekiyor..


ece erken,dayak yemiş kocasından.. 2 milyon dolar istemiş..her ay 30.000 dolar ve kariyer kaybediyormuş çünkü evlilikleri süresince.. eee evlenmeseydin anacım,niye vik vik yaptın adama,evlenmiyor diye gittin baban yaşında adamlarla kıskandırdın.. bak dövüyormuşta ,döven adama da 7 yıl nasıl dayanır insan bu da ilginç..evli değilsin,çoluk yok çocuk yok.. döven adam her daim döver duymadım tövbe edenini.. hadi türkiyedeki acıdığımız,ağladığımız parasız,çocukla bir başına kalmamak için dayanağa dayanan kadınlar tamam da.. bu kadın neden dayanır anlayamıyorum.. para dediğimiz şey çok önemli bir faktör .. insanın gözünü bir boyadımı dünyayı görmüyorsunuz demek ki? maldivlere balayına giderken, "bana artık ece öztarhan" diyeceksiniz derken iyiydi.. insan soyadından bu kadar nefret eder mi ya,hele bi de o soyadıyla ünlendiysen..

ece erken,müzik açlığımıza denk gelmiş bir yıldızdır.. klip97/98/99 mi ne öyle yıllarca süren bir programı vardı.. hiç unutamayacağım da bir anım vardır hatta.. bir arkadaşım doğuş manyağıydı,doğuş da nasıl popüler ama yani ölüyor herkes yaa,öyle bir zamanları işte.. ece erken'in işte klip 99 mu ne ona konuk doğuş,benim arkadaşım da arıyacağım ,konuşacağım falan diyor.. nasıl kızıyorum o ara da doğuş'un tecavüzcü haberleri çıkmıştı.. aradı bu,düştü yani telefon zor bela.. konuşuyor ayy duramadım bağırdım arkadan" tecavüzcü orhan" diye .hooppppp suratımızaa nasıl kapanır telefon :P güzel bir anıdır benim hafızamda aynı şeyi arkadaşım için söylemeyeceğim :D

ama kardeşim adamın bakışına dikkat çekerim,böyle bakan bir adamla evlenirsen,tezelden yüzünde bir serinlik hissedersin.. baksana adam en mutlu gününde nasıl bakıyor..bıçkın sokak kabadayısı gibi sanki kızı,belinden tutup fırlatıcak kenara.. yalnız belirtmeden geçemicem fotoğraf şunu gösteriyor ki.. "eğer bir şekilde gelinlik giyebildiysen,bil ki güzel olacaksın" şu minicik yüzlü,gözleri renkli diye kendini güzel sana zavallıcık bile gayet asil olmuş..
kocasının eli ağırmış,bu da çok narinmiş..eli ağır adam kötüdür galiba bizde eli ağır olan benim,çok şükür narin bir kız da değilim.. zat_ı muhterem şansını baştan kaybetti zahir,zaten 2 milyon dolarıda yok :P önce dayak yiyip ,sonra para da isteyemem yani :P bu da mı taktiktir acaba.. zengin kocayla evleneceksin,sonra poposuna tekmeyi vuracaksın.. yaptığın komik sabah programlarından kaybım 2 milyon dolar diyeceksin.. ve bu adam seni evlenmeden önce de dövmüş olacak.. sanırım cidden taktik oluyor bu..
aşka hesap girdi mi,girdiğiniz aşk yolu hemen dönüş yolu olarak patikaya dönüveriyor..


0 yorum:

Related Posts with Thumbnails