ADAM olabilmek...!!!!!

28 Kasım 2008
hayatımdaki tüm erkekleri alınlarından öpüyorum..
şükürler olsun ki böylesi türde insanlarla muhatap değilim.. kadına kadın gibi bakan adam olmuş erkekler var hayatımda.. babam ,sevgilim,arkadaşlarım eş dost,çok şükür..
ben okuduklarım sonunda kusmaya giderken size binlerce türü bulunan şu cins varlıklardan bir örnek sunmak istiyorum..
ana temamız şu..
her erkek "adam" mıdır?
cevap :
cıks!
yapmamız gereken ne ? elemek..
kızların sırf afedersiniz ama "fingirdeyeceğim" diye böyle insanlara yüzvermemesi,erkeklerin de "böyle adam mı olur be" diyerek çizgisini belli etmesi..
ötesine karışmam,tercih sizin..kendini böyle ifade eden insanlara prim verip vermemek tamamen tercih meselesi..
üsluptan tavırdan çözen çözer zaten,yetmezse bir kaç farklı post daha okuyun.. zira benim sinirime yenilerek başrol oynadıklarımda var içinde.. kendime çok kızıyorum şimdi sıkışınca,beyni verecek cevaplara yetmeyince karşısındaki kıza o... diyebilen bir varlıkla tartışmışım.. bu konuya gelince pilli-cadı hanımefendiliğini korumuş ama... yapacağı birşey yok,karşısındaki insanın seviyesine inememiş kız.. zorla mı inememiş.. inemez de zira yerin dibinde şahsiyet..
ne yapacaksın herkes kendi dilinden konuşuyor blog aleminde,,,
burayı okuyan insanlar öyle eminim ki gönül rahatlığıyla şikayet ettim size..
dinlediğiniz için teşekkür ederim..
saygılar efendim..
not:konu yorumlara kapalı,blogumunda böyle şahsiyetlerin geyiğini çevirecek değilim..çok şükür blogun böyle adamların seviyesizliklerini yazarak,bunun üstünden geyik yaparak elde edilecek ilgiye ihtiyaç yok..ben sırf blog okunsun diye onu buna küfür edecek,ana avrat sövecek sonrada olanları pis pis sırıtırak "geldi salaklar okuyorlar,amacına ulaşmış yazım" diyecek şerefsiz biri değilim çok şükür..bunu yapan da ancak onun bunun yalakalığını yaparak götürür birkaç gün daha sonra puff!! konu neden yoruma kapalı anlatmak istedim,amaç muhabbet etmek değil.. hani bir kımıl zararlısı hakkında toplumsal uyarı mahiyetinde.. :P
Related Posts with Thumbnails