Google'dan Bul Beni..!!

22 Haziran 2009
ünlüler ağdalarını nerede yaptırıyor: Ne sanıyorsun anlamadım ki.. Demet Akalın mesela senin gibi gidiyor mahallede ki Cemile Abla'ya orada ağda yaptırıyor öyle mi? Yavrucum lazer diye birşey var bu biirrr,bunlar ağda için bir yere gitmez ağdacı bunlara gelir ikiiii,sen kafanı böyle kıldan tüyden mevzulara yorma bu da üççç

recep ivedik oyunu bul ama ayıp birşey olmasın tamam mı: oyy yerim ben seni kuzucuk! Ayıp birşey recep ivediğin kendisi zaten bebeğim,annen hangi cehennemde sen bu aramayı yaparken..Çocuk kendi kendinin koruma filtresi olmuş google ile konuşuyor,ana-baba arazi..!

çok sevmezsen,çok acımazsın,katılmıyorum düşünceye: ben katılıyorum.Çok sevmezsen acımaz,sevdiğin kadar acır.Sevmediğin adam için niye canın yansın ki? yansa yansa kendine yediremediğin için yanar canın o da yenisini bulunca geçer.amann öyle konuştum işte,boşver sen beni..

zefk manyakı olsam: Önce türkçe öğrensen,nasıl fikir?

yalın eurovision şarkısını çalmaz,ben inanmıyorum: reklamdı o ya amannn,geçti o haberin zamanı,unuttu bile millet.. Sana da nasıl bir güven vermişse Yalın,maşallah yani Allah muhabbetinizi bozmasın.

kukugöster.com: Üşenmedim yazdım google'a arattım.Fakat yok..Ama buraya nasıl geldiğini anladım 3.sırada benim blog çıkıyor.Umarım gelmiş ve istediğine ulaşamamanın verdiği sinirle gitmişsindir.İki kelam okusaydın birşeyler öğrenirdin falan ama nerde,varsa yoksa "Kuku"

turk diliylen kunuşan sesk: Aslında bu da tam türkçe değil,araman yani.Hangi ülkeye mensup olduğunu merak ettim çok.Türk diliylen yerine "türkçe" yazarsan daha faydalı sonuçlar alırsın aramalarda.Aslında sen doğrudan Aydemir Akbaş falan yazsan,tam senin seviyeye hitap eden filmler düşer eminim,başarılar.

seven sevdi sevmeyen s...oldu gitti: En güzeli hacı,öyle olacak tabi.. Nedir yani,ağla,sümkür peşinden koş yalvar falan..Seven sever,sevmeyen çeker gider.Tamamen katılıyorum bu cümlene.Fakat bunu google'a yazman bende yine de bir pişmanlık hissine sahip olduğunu hissetirdi? Boşver s... et ya :p

bismillahirrahmanirrahim nick olur mu: Evet dönemsel dini sohbetlerimize hoş geldiniz.Her aramada muhakkak bilgiye aç müslüman kardeşlerimiz güzel sorularıyla karşımıza çıkıyorlar. Hayır şekerim besmele nick olmaz,olmamalı yani niye olsun? Sen o kullanıcı adıyla ana-bacı sövüyorsun,sonracığıma "hacı gel şurda yeni düşmüş etek altı görüntüler var" diye link veriyorsun falan ne gerek var yani.. Üstelik nick mi kalmadı ülkede,zaten türkçe ile sınırlı değil malum anadilimiz ingilizce ordan bul..

ayı gibi olmuşsunuz hala dondurma yiyorsunuz dedi: Öküze bak öküze.. Sen ne dedin peki? Pısıp ağladın,dondurmayı fırlatıp kaçtın mı yoksa.. Gidip iki top ekletecektin inat ya.Bir de şey deseydin modaydı bir ara ayı dedi ya sana "Kötü söz sahibine yakışır" ilkokulda ne çok duyardım bu lafı ya..

pipisini sevmeyen iki yaşında bebeğim: tapmasından iyidir diye düşünüyorum.şimdi sizin gibi pipi manyağı anneler böyle şeyleri sorun yapıyor sonra psikolojisi bozuk ruh hastası erkekler dünyayı sarıyor.Zaten iki yaşında varsın sevmesin.İki yaşında vücudunun herhangi bir organını özellikle seven veya sevmeyen bir çocukla karşılaşmadım hiç.Haa şimdi siz buldumcuk gibi öpüyorsunuzdur falan pipisini,çocuk da daralıyorsa ondandır yani,korkma bişeycik olmaz,büyüdükçe bir sarılır ki pipisine kimse ayıramaz..

tayyibi kim getirdiyse geri götürsün: Güzel kardeşim şimdi anlıyorum ben seni artık patlama noktasına geldin ama.. Seçim yapıyoruz ya hani,oy veriyoruz,sandık,damga tükürükle zarfı kapatmalar falan,sonra sabahlara kadar oy sayımları,hah işte bu yolla geliyor o arkadaş,kaçtır aynı yolla geliyor.Oy verilmezse de gelemez,google'a dertlenmenin alemi yok.Bir de T. Erdoğan'ı beyaz saray getirdi,yok israil oturttu,yok yeni zelanda istedi gibi başkalarına b.k atmalara da girmeye gerek yok.Oy verdiler,geldi.That's enough.


kızla erkek öpüştükten sonra erkek tuvalete giderse bu ne anlama gelir : Bak bu beni aşar,seni bir erkek blogger'a paslayayım diyecektim ama onun da blogu kapatıldı telekom tarafından.Neyse kafan karışmasın,diyelim ki çişi gelmiş olsun,tamam mı şekerim?

ismail yk kaşlarını alıyor diye kim dedi: ben dedim,alıyor.kör olmak lazım almadığını söylemek için,aman almayan erkek mi var ya? Yok berber aldı yok düzeltildi falan ayağına yatıyorlar ama hemen hemen hepsi bir şekilde düzeltiyor yani,üstelik benim için sakıncası yok..Tekkaş fobim var benim :)

kullanılmış kilot satan mağaza: höh yani! var mı cidden böyle birşey..! adam arama yaptığına göre var diye düşünüyorum,bastırılmış cinselliğin boyutlarına inanamıyorum. eroticshop'da yaratıcılığın sınırları zorlanıyor.şaşırdım valla.

tiramisunun kreması çok sulu oldu,vıcık vıcık: sütünü fazla koydun demek ki.. ne yap biliyor musun,kıvam arttırıcı böyle vanilya gibi paketlenmiş şeyler var onlardan al kullan.Ya da ne yap kekini ıslatma ya da sen hepten vazgeç tiramisu yapmaktan.

sosyetede 60 yaşüstü olup genç erkek arayan bayanları listele: ne çok kasmışsın ya,yazsaydın ya jigolo diye,daha çok sonuca ulaşabilirdin.hem niye 60,ölme ihtimali daha mı yüksek,fantazi mi yoksa,yoksa para mı onlarda,poff midem kalktı..!

ibrahim tatlısesin tecavüze uğramasını istiyorum: yanii ne desem bilemedim,zaman zaman bende istiyorum.Ama seninki farklı gibi,gel derdini aç bize,isim falan vermeyiz,hikayeni paylaş,ne yaptı sana bu i.tatlıses anlat rahatla bebeğim,hıı?

google'da ne aramamı tavsiye edersin: Allah aşkına "seks" aramada ne ararsan ara,adımız çıktı ya en çok bu kelimeyi arıyoruz diye fena sinirim bozuluyor.

üfürükten prenses uslu dur aklını alırım: kesin erkektir,klasik salak artistlikler.ya bu kadar boş vakti olur mu insanın ya.Google'a bunu yazacak kadar boş vakitleri var insanların.

gerçek isim üfürükten prenses facebook hande : ya biri mail atmış sen hande'sin değil mi diye..benim yazıları çalan sonra mail grubuna,forumlara ben yazdım diye yollayan bir k..t.. var hande diye. hande değilim ben,ama bulucam hande seni,kafaya taktım yani.

üfürükten prenses artık yazmasın: hıh! çok kırıldım! kötü yazıyorsun falan diye mail atsan daha az incitici olurdu,google'a yazmak da neyin nesi,kime mesaj veriyorsun,küstüm..

17 yorum:

Walentino dedi ki...

'recep ivedik oyunu bul ama ayıp birşey olmasın tamam mı'

bu çocuğa ailesi nasıl güzel bir terbiye vermişse artık google'ı terbiye edecek kadar olgun :D

Nihan dedi ki...

Yorumların müthiş olmuş :D:D Eline, aklına sağlık..

Sinirli Prenses dedi ki...

Hakkatten yorumların süper :)

Artı üşenmedim merek ettim bende arattım "kukugöster.com" yazınca artık birinci sırada çıkıyorsun şekerim tebrikler:)

Belgin dedi ki...

Prensesim :))))

GeCe dedi ki...

yazın yazsın
çok güldüm aramalarına gerçekten ama şinanamıyorum sahiden bu aramalar olabiliyor mu pes
vee ne manyak fanteziler varmış şaştım doğrusu

İrma dedi ki...

google'a o kadar uzun cümle yazmaya üşenirim tek kelime yeter ama yorumların çok güzel:)

owl dedi ki...

yaa çok güldüm, müthişsin :)) bayılıyorum senin bu google dan bul beni yazılarına benn :))

İckis dedi ki...

Hhahaha ne manyaklar var değil mi prenses:D,
üfürükten prenses artık yazmasını kim demiş yaa ben hergün bakıorum yazmış mısın diye, umarım alınmıosundur bu garip google aramalarına
aman!

sinderellaaa dedi ki...

'recep ivedik oyunu bul ama ayıp birşey olmasın tamam mı'
bende en çok buna bayıldım.Allh iyiliğini versin prenses seni okurken kahkahalarımdan büro inledi valla!Sen çok yaşa emi!:)beni güldürmekle nekadar çok sevaba girdin bir bilsen!:)

pisikopati dedi ki...

çok eğlenceliymiş iyi geldi iş ortasında

Banu dedi ki...

Valla bu insanlarin nasil bir beyin yapisiyla onlari arattirdiklarina cok guldum yanii...Ya aslinda iyi oluyor bizi gulduruyorlar yinede dimi?? Devam et sen bulmaya..

Vincenzo dedi ki...

"üfürükten prenses artık yazmasın".

hasseacter lan ordan. çemçük.

Biohazard dedi ki...

hande değilim ben,ama bulucam hande seni,kafaya taktım yani.

Merak etme, biz senin destekçin olacağız. Handeyi herkes arıyor. Handeyi bulalım artık. ^_^

Aramalar bomba. Bayıldım. Evet Tek kaş fobisi bende de var XD

Adsız dedi ki...

googleda yapılan aramaları nerden görüyorsun ki ben buranın yabancısıyım bi izah ediver bacı :)

Melankolia sln dedi ki...

ibrahim tatlısesin tecavüze uğramasını istiyorum..
hahah koptum lan :D

Bluemaster dedi ki...

Bunlar gerçekmi? :D Yıkıldım yemin ederim:D

kızla erkek öpüştükten sonra erkek tuvalete giderse bu ne anlama gelir

tayyibi kim getirdiyse geri götürsün

recep ivedik oyunu bul ama ayıp birşey olmasın tamam mı:

:D:D:D

Murat Karayalçın dedi ki...

üfürük sırf bu yorumların bile yeter blog sayfanı okumaya ben bile google amcada arattım seni (üfürükten prenses google dan buldum seni listeye yaz beni) şeklinde ....
ayrıca kukugöster.com bende iki sonuç çıkıyo ikiside senin sayfaların oda ayrı bi muamma...

Related Posts with Thumbnails