--Lanetli Yaz--

7 Ağustos 2009
Ağustos'ta döneceğim dedim,sözümü tuttum.Bu kadar da gecikmezdim ama olanları duyunca bana hak vereceksiniz.Neyse baştan başlayayım.

23 temmuz günü babam by-pass oldu.Yaklaşık 4-4.5 saat süren operasyonda biri atardamar olmak üzere iki damarı değişti.Damarlardan biri bacağından alındı.İki gün yoğun bakımda kaldı.Hastane,ilgi-alaka,hastane personeli,operasyonu yapan cerrah (Bülent Polat) herşey mükemmeldi.Takibini yapan doktorlara göre diğer hastalardan da hızlı bir iyileşme sürecine girdi.Kendini toparladı ve operasyondan 1 hafta sonra taburcu oldu.Fakat 1 hafta daha kontroller için bekledik.Herşeyin yolunda olduğu söylendi.

Ve eve geldik.Düşünün hepimizin tek hayali eve gitmek.Babam balkonda oturmak istiyor,annem yatağında yatmak istiyor.Ben şaka gibi ama sadece ayaklarımı uzatıp tv izlemek istiyorum.Eve geldik,ilk ben çıktım,elimde çantalar ve... bir baktım ki kapı eğilmiş iki yerden..Dondum kaldım,gayet sakin" hırsız girmiş" dedim anneme.Anahtarı denedim,kapı açılmadı,merdivene oturdum.Sonra babam,amcam apartman ahalisi ortaya döküldü.Kapı açılmadı,polis çağırıldı,çilingir geldi ve eve girdik.

Ev bıraktığımız gibi derli-toplu bulduk.Mutfağa hiç girilmemiş,salonda pek dolaşılmamış.Fakat tuvalet kullanılmış sifon çekmek yerine ise hırsızımız tarafından tuvaletin musluğu hafif açık bırakılmış.Yatak odası ise daha fazla karıştırılmış.Annemin başucunda bulunan şifonyerden manevi değeri maddi değerinden daha fazla olan altınlar alınmış.Benim bebeklik küpelerim,bebeklik takılarım.Şu an kullanmadığım birkaç kolye ucu,annem için değerli bir altın osmanlı tuğrası,bana mezuniyetimde hediye edilen hiç kullanmadığım şık bir altın saat,babamın alyansı vs incik boncuk..Maddi değerleri bizi üzecek kadar büyük olmasada anıları olan şeyler.Yatak odasını da çok dağıtmamış,özenli davranmış,bizi üzmemek için elinden geleni yapmış.Ve benim odam,en çok burada vakit geçirmiş.Bilgisayarı açmak istemiş denemiş fakat benim gibi arıza olan bilgisayarım bana özel bir yöntemle açılır düğmesine basmak kafii gelmez.Bu kısmen benim güvenlik önlemimdir :) F9'a basmış F10'a basmış klavyeden türlü numaralar denemiş ama açamamış.Biz bunları bilgisayarı inceleyen Asayiş bilgi-işlem bürosundan öğrendik.Sonra benim yatağıma yatmış,uzanmış diyelim yatağın içinden yastığı çıkarmış ve ona dayanarak yatağın üstünde uzanmış.Kendi evi gibi yani..Odama girdiğimde dolap kapakları,çekmeceler açıktı.Dolapta el kamerası ve fotoğraf makinası vardı.İkisini de almamış,peki ne almış? Mp3 player.. şaka gibi değil mi..?

Hırsız kardeşin en büyük mallığı ev telefonunu kullanması olmuş.Bulunduğumuz ilde bir merkez köyü aramış hırsız,sonra da o aradığı numara bizim evi aramış tam 7 kere,bir hırsız bu kadar saftirik olabilir mi düşünmeden edemiyorum..


Olayın üstünden 4 gün geçti.Ama hala gece yalnız yatamıyorum.Kendi yatağımda ise ilk defa dün gece yattım.Kendimi bildim bileli tek korktuğum şey hırsızdır,o da başımıza geldi.Silahtan korkmam,peşime biri takılsa korkmam,kapkaçtan korkmam,karanlıktan korkmam,börtü böcekten korkmam ama.. Odamda şu anda bu yazıyı yazdığım bilgisayarı başka birini kurcaladığı düşünmek,bir adamın bu evde odamda gezindiğin düşünmek bile beni delirtiyor. Ya bir daha gelirse??


Kapımız yeniydi,polislere ve çilingire göre de oldukça sağlammış,zaten hırsız da çok uğraşmış.Kimse ses duymamış apartmanda,ailecek şüphelendiğimiz birisi var.Polise söyledik,onlar telefonla aranan kişi ile şüphelendiğimiz kişi arasında bağ kurmaya çalışıyorlar.Evin heryeri hala temizleyemediğimiz parmak izi aramasında kullanılan kömür tozlarıyla dolu,kabus gibi herşey bitti kaç gündür onu temizliyoruz.Kalp ameliyatından gelip böyle bir durumla karşılaşmak nasıl açıklanır bilemiyorum ama yine de şükür diyorum.Ev de hiçbirşey saklamayız,kıymetli olan herşey bankada ve banka kasasıdadır,sanırım bunun avantajını yaşadık.


Bu yazı lanetli kılan olaylar bizimkilerle sınırlı değil.Bir yakınımızın 5 yaşındaki oğlu dokuzuncu kattan düşerek rahmetli oldu.Anneannem ve dedem babam ameliyat olduktan sonra trafik kazası geçirdi.Dedem hala yürüyemiyor.Onlara vuran şerit ihlali yapan alkollü pislik ise öldü çok şükür.Bu yaz nasıl bir yaz,ne zaman bitecek,daha bizleri neler bekliyor bilemiyorum.İnatla "buna da şükür " demekten vazgeçmiyorum.

47 yorum:

rectoa dedi ki...

her şey için büyük geçmiş olsun. ama umudunu kaybetmemen de en büyük silahın.

Walentino dedi ki...

çok geçmiş olsun..hakikaten kabus gibi bir yaz mevsimi geçirmişsin inşallah daa büyük felaketler yaşamazsın.

Sycorox dedi ki...

canım ya çok geçmiş olsun...Çocuk içinde allah rahmet eğlesin...

Blondes dedi ki...

Beterin beteri var deyip halimize şükretmek lazım haklısın.
Herşeyin ard arda gelmesi yaşadığın bu zor günleri manevi yönden daha da yorucu hale getirmiş.
2005-2007 yılları arasında çok kötü dönemler geçirdim bende o yüzden seni çok iyi anlayabiliyorum.
Yaradan kaldıramayacağımız acılar vermesin demekten başka birşey gelmiyor elimden.
Umarım bu kötü günlerin ardından,güzellikler bekliyordur seni ve sevdiklerini..

Banu dedi ki...

Coook gecmis olsun, valla hirsizin yaptiklarina daha dogrusu yapamadiklarina cok guldum.
Ayrica, kotu olaylar karsisinda "sukur" etmek, o durumdan memnun oldugumuzu gosterir ve arkasinin gelmesi kuvvetle muhtemeldir canim. Bizim dememiz gereken "hamolsun" demek.Bukadar uzucu olay yasamissin o yuzden hatirlatmak istedim.

UFUK ÇİZGİSİ dedi ki...

Hayatlarda böyle üst üste gelen çok kötü dönemler oluyor ne yazıkki. Son 4senedir başıma gelenleri bir ben bilirim bir allah. Sizin başınıza gelenlerde az buz değil, iyi dayanmışsınız.
İnşallah artık biter şu dönemler

Belgin dedi ki...

Offf Prensesim yaa, bu yaz gercekten hersey sizi bulmus, sanki dayanma gücünüzü, sabrinizi dener gibi..
Hepinize gecmis olsun canim, düsen cocuga pek üzüldüm, Allah rahmet eylesin.
Prensesim bu hirsizligi yapan insan mutlaka sizi taniyan biri, rahat davranislarina bakilirsa biliyordu sizin cok mesgul oldugunuzu ve eve gelmiyeceginizi.

Allahim kimseye bölye bir sey yasatmasin, cok zor olsa gerek, insan kendi evinde bile kendini güvende hissedemezse, nerede güvende hissedecek:((

Sevgiler canim

Goddess Artemis dedi ki...

Geçmiş olsun...
Geldikçe üst üste gelmenin tipik bir örneği sanırım. Bundan daha dip bir durum olamayacağına göre yükselme vaktidir. Rahatsız olan herkese bol şifa diliyorum, hırsız da bu kadar saf olduğuna göre profesyonel değil ve mutlaka yakalanacaktır diye tahmin ediyorum. Hırsız giren ev yılan girmiş gibi olur derler, doğru.
Hepsi için tekrar büyük bir geçmiş olsun daha...

polly dedi ki...

hakikaten de felaketler silsilesi bi yazmış... işalla bu son talihsizlik olur, geçer gider.. büyük geçmiş olsun...

ebvata dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun, ne kadar zorlu olaylar atlatmışın.
Bir kaç ay önce bizim eve de hırsız girdi,ne komşular bir ses duymuş ne bişey,aynı sizin hırsız gibi ufak tefek altın para aramış,gözünün önündeki kamerayı,laptopu falan görmemiş,ama yatak odamı fena dağıtmıştı,çekmecelerde ne varsa çıkartmış,bazaları havaya dikmiş.En çok da evdeki kedikızımın o korku dolu halini unutamam,garibim günlerce kendine gelemedi,hep ürkek tedirgin...
Umarım bir daha böyle sıkıntılar yaşamayız.Sevgiler...

funda dedi ki...

:( çoooook geçmiş olsun başınıza gelen herşeye :((

ilerlemeyentakvim dedi ki...

çoook geçmiş olsun...

Üfürükten Prenses dedi ki...

@rectoa:Teşekkür ederim,umudumu kaybedersem kendimi de kaybedeceğim..

@Walentino:Amin.. Allah kimseye yaşatmasın.

@Sycorox:Amin,ona da ayrıca üzüldük.hangi birine üzüleceğimizi bilemedik :(

@Blondes:herkes bir dönem yaşıyor sanırım.Sıkıcı berbat bir hayatım var sanırdım,kıymetini bilmiyormuşum.İçten bütün güzel temennilerin için tşk ederim.

@Banu:uyarını dikkate alacağım canım,teşekkür ederim.

GüLCaN dedi ki...

canım çok geçmiş olsun. tüm talihsizlikler üstüste gelmiş. yinde şükredebiliyosun ya. en güzeli bu.
eve giren şahıs amma rahat davranmış. demek biliyordu sizin eve gelmeyeceğinizi. 7 defa geri aranmak ne demek yahu? :S
zaten tam bi hırsız gibi de değilmiş. fotoğraf makinesi ve kamera dururken sen mp3 player'ı al sadece, olacak iş mi? belki de onları da sonra alırım demiştir. bi de şu var acaba eve sadece bir kez mi girdi?

HaYaL MeYaL dedi ki...

Geçmiş olsn prenses, olanları ağzı açık bir biçimde okudum :(

Üfürükten Prenses dedi ki...

@UFUK ÇİZGİSİ:sıkıntılarınızı atlattığınıza sevindim.geldi mi birden geliyor hepsi,bir sınav galiba,teşekkür ederim.

@Belgin:ablacım son bir ayda 5 yıl gitti ömrümden.Neşem gitti,mahsunlaştım,durup durup ağlıyorum,psikolojim normal değil galiba pek..

Ama geçecek,teşekkür ederim ,iyi ki varsın.

@Goddess Artemis:Saftirik ya hırsız,muhtemelen 15-16 yaşlarında,,

Yükselme devrine çok ihtiyacım var,güzel dileklerin için tşk ederim.

@polly:Teşekkür ederim,ölümden başka herşeyin çaresi varmış.

Zeyneb dedi ki...

Çok geçmiş olsun, Allah bir daha böyle şeyler yaşatmasın inşallah.Kabus bitmiştir umarım! Maalesef bu yaz benim için de hep lanetli yaz olarak hatırlanacak, hatta 2009 yılını komple lanetli ilan ediyorum ; geçen Cuma babamı kaybettim,bir yanımız koptu resmen :( Allah büyük diyorum,sevdiklerini yanına alıyor sanırım.Neyse ...diyeceğim şu ki, kesinlikle bu yazın kasveti üzerimizden uzun bir süre kalkmayacak...Allah beterinden saklasın, hırsızlara da felaket yağdırsın!!!!

Ateş Böceği dedi ki...

çok geçmiş olsun ...!!!

Beterinde beteri vardır.Allah beterinden korusun ..

Bir düşünsene o şerefsşz siz evdeykende gire bilirdi bu daha kötü sonuçlar doğururdu ve bunun gibi bir çok vaeyasyon üretile bilir tekrer çok geçmiş olsun..!!!

Üfürükten Prenses dedi ki...

@ebvata:ya görmemiş olduğunu düşünmüyorum.bence yükte hafif pahada ağır şeyleri almak istiyorlar.laptop ağır birşey hırsız için evden çıkarken sorun yaratır gündüz girdiyse bir de.

kedinin ne kadar korktuğunu düşünemiyorum,dili olsa da konuşsa,hırsızı gördü çünkü,pofff öteki tarafta soracağız bunların hesabını..

@funda:teşekkür ederim fundacım.


@ilerlemeyen takvim:teşekkür ederim.

@Gülcan:kapının dili kırılıp içerde kalmış,ikinci kez giremez,çilingir bile çok zor açtı.Ama bilemiyorum tabi,yatağımda uzanacak,tlfla görüşecek vakti varmış??!!

teşekkür ederim geçti çok şükür.

@Hayal Meyal:şaka gibi değil mi,senaryo gibi,Allah başka dert vermesin,ne diyeyim.

@Zeyneb:Ne diyeceğimi bilemiyorum,sadece susmak istiyorum.Ben korkusunu yaşadım,sen gerçeğini yaşamışsın..

Mekanı cennet olsun,,,

Zeyneb,hayat devam ediyor diyeceğim çok bayağı bir laf gibi gelecek ama durum bu.
kendine iyi bak,yanında olan sevdiklerine iyi bak.

Nur içinde yatsın babacığın ..

berkbuket dedi ki...

tanışmıyoruz ama yazını tesadüfen okuyunca çok üzüldüm gerçekten. çok büyük geçmiş olsun. anneannen ve deden umarım şimdi daha iyidir. ailenin sağlığı yerinde olsun yeter hırsız mırsız vız gelir. sevgilerimle.

dizi günlükleri / Bilir Kişi Raporu dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun. Yazdıklarını dehşetle okudum. Umarım kısa sürede herşey yoluna girer.

Booooooz dedi ki...

ilk defa okudugum yazında benım gıbı muthıs talıhsızlıklerı ustuste getırebıldıgımı gorunce kendımden bişiler buldum.Üzüldüm ama yalnız olmadıgımı hiisettim.

Umarım herşey yoluna girer...

Martielex dedi ki...

Katılıyorum ya bu nasıl bir yazdır böyle? Çok üzücü olaylarla karşılaşıyorum-karşılaşıyoruz...Bir an önce bitmesini istiyorum 2009 yazının !

delininbiri dedi ki...

çok geçmiş olsun canım..

Volkan dedi ki...

geçmiş olsun valla. soyulmak kötü bir şey. ben de yeni yaşadım, çözümü evimi değiştirmekte buldum. sen de atlatırsın en kısa zamanda bunlarım umarım.

TuBiKKo dedi ki...

offf offf film gibi olmuş resmen nasıl bir olaylar dizisidir bu yaa... Herşey için çok geçmiş olsun canım;umarım kötü olaylar bunlarla kalır ve bi daha hiç gelmez başınıza acayip ve üzücü olaylar..

efsa dedi ki...

Babana ve size çok çok geçmiş olsun tekrardan. İnşallah bir daha sağlık alanında bu kadar tasalandıran bir durum yaşamazsınız. Hırsız içinde geçmiş olsun. Belli ki tanıyan biri yani hırsız dediğin herşeyi alır gider sonuçta. seçmece gibi eşya almaz. Resmen markete uğrayıp işine en çok gelenleri almış.

ve artık ben sana geçmiş olsun demek istemiyorum. Allah ım duy sesimi. Böyle tebrik falan edelim artık seni. :)

RaMa dedi ki...

ay canm hepsi için çok geçmiş olsn ya

bi dost dedi ki...

hepsi geçer Allah'ın izniyle ama çocuğa çok üzüldüm:( Allah rahmet eylesin.. geçmiş olsun sizlere de canım benim..

sLn dedi ki...

çok geçmiş olsun canım yaa :(

иαℓαи dedi ki...

çok çok geçmiş olsun , herşey üstüste gelmiş.Allah beterinden korusun diyorum.

Yanlız hırsıza şaşdım kaldım bu ne yüzsüzlük bu ne rahatlık? Ağzım açık okudum ..

© Etk Yavrusu © dedi ki...

Çok geçmiş olsun hepsi için.Yıllar önce bizim eve de hırsız girmiş ve alacak pek de bir şey bulamamıştı.Ama odamda gezindiği her haliyle belliydi.O duyguyu biliyorum.Eşyaları almış yerini değiştirmiş,çantalarımı karıştırmış vs.Ama bir yabancının odamda hızlı hızlı nefes alıp vererek dolaşmış olması fikri beni de çıldırtıyordu.Fakat kısa süre sonra unuttum gitti.Annenden babandan bile sakındığın canın odanda bir yabancının telaşlı gezinme cürreti insanı deli ediyor.

yuri dedi ki...

Aman yarabbim hepsi için çok geçmiş olsun. Allah sabır ve şükrünü artırsın inşallah

Zizà dedi ki...

Aman efenim, kendinize dikkat ediniz. Umarım şu dakikadan sonra da hep iyi şeyler gelir başınıza.

Geçmiş olsun.

GeCe dedi ki...

hay allah ya çok üzüldüm hırsız korkusunu ben de bilirim ama bu sürecte baban ve ananen deden daha önemli allah bir an önce şifa sana da sabır versin canım

Çiğdemmm dedi ki...

slm,

blogunu yeni okumaya başladım ve maalesef bir sürü talihsiz olayın üst üste gelmesi gerçekten beni de çok üzdü :( Üst üste yaşadığım bir kaç şayi hatırlattı :( o zamanlar nasıl yani neden ben dedirtecek şeylerdi ve şükür olsun ki geçti, senin de geçecek, inş daha iyi olacak ...

hep söyledim gibi zaman herşeyin ilacı.. sadece biras sabır...

iyi yazılarda görüşmek dileği ile ;)

SİYAH ULAN! dedi ki...

her şeye rağmen böyle metanetli kalıp şükredebilmeniz güzel gerçekten, tekrar geçmiş olsun..

::puck-robin:: dedi ki...

Hay Allah!
Çok geçmiş olsun bir sürü şey üst üste gelmiş prenses. Babanın iyi olmasına çok sevindim .

Nazli Bakht dedi ki...

cok gecmis olsun prenses! eminim dedende en kisa zamanda iyilesecek! Birileri guclu olmali bu gibi durumlarda ve sen bunu cok iyi basariyosun, eferim

İckis dedi ki...

Yetmiştir artık!
Bir de hayat düz çizgi gitmez zaten de düşük çizgi çok uzun sürmüş,artık yükselişe geçer güzel günler seni bekler.

Üfürükten Prenses dedi ki...

Çok teşekkür ederim arkadaşlar...
Tüm yorumlarınız ve temennileriniz için.

pisikopati dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım ya diyecek fazla bişey yok artık umarım tekrarı olmaz.

Baban sizinle ya gerisi boş.

kubra zeynep kara dedi ki...

çok geçmiş olsun.
Rabbim tekrarını yaşatmasın hayırlı haftalar

Prima Rima dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun, ben babana sevındım , diğerlerine üzülmeyi bırakdım bir kenara...çok şükür iyi oldugunu duymak amelıyatın iyi gecmesi cok guzel haber :)
bu talihsizlikler bir an önce bitsin inşallah.

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba geçmiş olsun ınsallah babanız sağlığına bır an önce kavuşur

kamikaze dedi ki...

çok geçmişş olsun:( iyi olmasına sevindim babanızın.Allah bir daha kötü olaylar göstermesin.bu son kötü yaz olsun inşallahh.

BilgiBankan dedi ki...

Geldi mi üst üste geliyor.Yaşadım biliyorum.Bu yaz tatilinde önce anneannemi,sonra 5 yıllık komşumuzu,sonra da 20 yıllık aile dostumuzu kaybettik.Hem de birer ay arayla.Gerçektn her şey üst üste geliyor gelince.Ama Allah işte bizi ne kadar güçlük verirse versin sitem edecek miyiz,isyankar gelecek miyiz? diye sınıyor bence.Neyse her şey için geçmiş olsun ;)

Related Posts with Thumbnails