Evren,Bana "Senden Bir Cacık Olmaz" Dedi..

12 Nisan 2010
Yaş 40'ı geçince bünyede neler yaşanıyor çok merak ediyorum.Elektronik posta kutuma gelen mesajların içinde "sevgiyle boğulunuz,mutluluk kuşun kanadında,pastanın son diliminde" vs türünde gerçek hayatı bir türlü yanstımayan mesajlar hep aynı yaş grubundan geliyor.Bende o yaşa gelince böyle mi olacağım diye gerilmekten alamıyorum kendimi.Pozitif olmak sürekli aşktan mutluluktan sevgiden bebeksi duygulardan bahsetmekle bir metre ilerleyen varsa bir adım öne çıksın.Hep aynı mesajları okumaktan nefret geldi,mutluluğu sevgiyi dünya barışı şöyle gerçekçi anlatacak sıkılmadan okunabilecek bir hale getirmek mümkün değil belli ki..

Peki neden..? Çünkü gerçek değil..

Siz bu yazıyı okurken bile dünyanın bir yerinde bir çocuk savaş yüzünden babasız kaldı.Olaylara bu kadar sempatik bakmanın çözüm yolu olabileceği düşüncesini kim niye aşıladı merak etmiyor değilim.Sanırım toplumların tepkilerini maddi olarak göstermelerini engelleme amacıyla yapılmış.Siz böyle kuştan böcekten bahsederek dünyaya pozitif mesaj verin o da size geri döner.Resmen salak yerine koyuyorlar yahu bizi..

Televizyondan medyum ile yaşam koçu arasında sıkışmış eleman anlatıyor." Şimdi hanımlarrrr,evrene seni seviyoruz evren diyoruzz,evren de bize sevgisini istediklerimizi bize vererek gösteriyor.Pozitif veriyoruz pozitif alıyoruz..Ver -al ..!!! Poff evren kim..? Evren'i uzun süre kanlı canlı bir insan sanan bir komşuya sahibim.

Pozitif enerji alıp vermelerinden hayır görenlerin ortak noktasının parası çok olan kimseler olması tesadüf sanırım.Para var,sağlık sorunu yok,çocuk bakma problemi yok birileri hallediyor o meseleyi,çalışma kaygısı yok,hayattan tek istediğin ise kanyon'da ki mağazandan sipariş ettiği bilmem kaç euro değerinde ki çantanın sana sıkıntısız biran önce ulaşması..Eee evren de seni boş yollamıyor malum bayılmışsın 25 bin euro..!

Peşinden koştığumuz tek şey mutluluk,o da mail kutulaırnı şirin şiirlerle doldurmakla elde edilmiyor maalesef.Araç olan envayi türlü şeyi aynı anda elde etmekle alakalı.Sınavı kazanınca,evlenince,çocuk sahibi olunca,istediğim arabaya sahip olunca,yüzümdeki sivilceler geçince,kilo verince,iş yerindeki kaşarı alt edince liste uzatılabilir.. Sahip olduklarımızı kabullenmek başlasak işe kendimizi kandırmasak.Çözüme ulaşsak doğrudan.

Sınavı kazanamazsan üzülme pozitif bak..! Nasıl pozitif baksın lan üniversite mezunu bile bir halta yaramıyor ülkede, kafası çalışan adam gibi bir yeri kazanmalı sınavla kimi kandırıyorsun armatör çocuğu muyuz biz..?

Evliliği yürütmek için eşinizin pozitif yanlarını görün hmm adam çorabını bulamayıp suratını çarşamba pazarına çevirsin sende pozitif olarak adamın o sabah gaz çıkartmamasını gör,nasıl fikir..?

Kilo meselesini bu kadar büyütme muhteşem bir yüzün var hem şişmanlık sana yakışıyor,pozitif ol hayata bir kez geliyoruz diyen sahtekara inansak bir anlığına mesela.. Kendi eliyle kendini çirkin hale getirmiş birinin gözünün içine bak baka yalan söylemek mi mutluluk..?

Aptal hikayelere inanmasak,harekete geçsek,mutsuz olmayı da erdem bilsek de debelenmesek.. Pastanın son dilimi mutlu etmiyor beni kelebeğin kanadı da aşık değilim kimi zaman suratsız kimi zaman huysuz çoğunlukla mutluymuşum gibi davranmanın işe yaracağına inanıyorum.Mutlu da oluyorum bazen 30 saniye bazen birkaç gün sürüyor.Çoğunlukla gerçeklerle yatıyor onlarla kalkıyorum ensem de bir GERÇEK EL hiçbir zaman coşup kopmama el vermiyor. Mutluluk hikayeleri gözlerimi bazen doldursa da çoğu kez güldürüyor...

6 yorum:

éLLa Çiça dedi ki...

harika bir yazi olmus. bana habire karamsarsin diyen pollyannalara kapak olsun.

Adsız dedi ki...

o mutluluk dolu mesajları yazanlar yüzünden seri katil olcam :(

yesilerik dedi ki...

evet cok haklısın bu evren hep boyle:)
denemeydı sadece

prens dedi ki...

pozitif bakmak cozum odakli bakabilmektir bence. selamlar.

Adsız dedi ki...

selam, ipek ismim. açıkçası ben de böyle bakıyordum, bundan bir buçuk sene kadar önce. sonra hayatımda inanılmaz kazıklar yedim. noldu dedim, hani bunu hakedecek bir şey mi yaptım? sorgulamaya başladım. korkularıma indim, çelişkilerime baktım, ilişkilerimde anne baba modelini gördüm, egomu daha çok dinledim. yani kendime indim. o evren zıvırtılarında, iste olsun diyorlar da, aslında olay, içindekileri korkuları dönüştür, tüm duyguları negatif de olsa kabul et, onayla. sen olumlandığında, enerjin de revize oluyor ve gülümsemen farklı bir hale dönüşüyor. tamam pollyanna olmaya gerek yok, canım sıkkınsa sıkkın, kızgınsam kızgınım.. ve ne olursa olsun kabul gören duygular ve sevgi hayatı güzelleştiriyor.. neyse kaçmam lazım, sevgiler.

Üfürükten Prenses dedi ki...

İpek çok tatlısın,içten yazmışsın teşekkür ederim :)

Related Posts with Thumbnails