Bakırköy Pazarı

17 Nisan 2011
Ayağını tam bir hafta önce çatlatmış bir insan pazar gider mi? Gider.. Evde sıkıntıdan delirme aşamasındayken aklıma geldi ne zamandır aklımda da işte bahane oldu diyelim. Ve yollara düştüm.Merdivenler tam bir çile oldu,yolda sürekli dualar okudum birşey olmasın diye.. Netice olarak çok zevk alamadım,çok birşey de alamadım ama havam değişti. Fotoğraflardan bundan sebep pek başarılı değil,zaten gitmeniz gerek fotoğraf bakarak o zevke ulaşamazsınız.Akşamına ayağım yine şişti acılar içinde oturdum.Olsun rahatladım :)

Bakırköy pazarı nerede ? Bakırköy pazarına nasıl gidilir?

Bakırköy pazarı Cumartesi günleri Bakırköy Adliyesi'nin yanıbaşında kuruluyor.Ya da adliyeyi değilde lunaparkı bilenler var ise lunaparkın içinden geçerek ulaşabiliyorsunuz pazara.. Bakırköy pazarına ulaşım istanbul'un neresinde oturursanız oturun çok kolay. Metrobüse binip İncirli durağında indiğinizde yön duygunuzu yitirmiş bile olsanız akın akın ilerleyen kadınları takip etmeniz yeterli olacaktır. Ortalama 6-7 dklık bir yürüyüşten sonra pazardasınız.Aksaray tarafından gelecekseniz metro büyük kolaylık Bakırköy durağında indiğinizde pazarı görecekseniz. Bu elbiseler 15 liraydı ,etiketleri üstlerindeydi.Oldukça güzel çizgileri vardı kapışılıyordu.. Pijemalar 10 lira :) Ömürlük kullanacak değilsiniz ya,bir sezonluk olsa bile yeter.Çok şirin modelleri vardı.Aklıma hemen boyalar kanserojen vs geliyor fiyat uygun olunca ama çeyiz hazırlığından sebep çok araştırma yaptığım için markalar bilmediğimiz markalar değildi. Taytsız olur mu sebil gibi.. Elbette iddialı olanları tercih ettim.Dantel tül olanı düz bir tunikle falan giyeceksiniz herhalde.. Bilemedim şimdi pek iddialı bir tarzım yoktur :) Bakırköy pazarına ayakkabı cenneti desek yanılmış olmayız herhalde.. Bir kocaman sokak tamamiyle ayakkabıyla dolu.Hangisini denesem alsam diye kendinizi kaybediyorsunuz.Çok popüler modeller vardı.Bu platform ayakkabılar 25 liraydı,hani sağlam değil vs derseniz de özel günlerde kullanmak üzere aldığım sadece bir kez giydiğim en az 10 çift ayakkabım var acıyorum şu anda onlara verdiğim paraya.. Babet! Babet mabedi ve 10 liradan başlıyor 20 liraya babet yok,yok yani o paraya satmıyorlar. Rekabetten galiba o kadar güzel modeller terlik fiyatına.Tezgahı alıp eve gitmek istiyor insan.Geçen sezon mango'dan indirimde 69 liraya aldığım babeti gördüm,oturup ağlamak istedim 10 liraydı ve 6 rengi vardı. Bu gözlükleri geçen yaz sahillerde hep gördüm de neye hizmet ettiğin bilemiyorum.Biraz uzağım evet moda akımlardan.İhtiyacınız var ise 10 lira.. Ve elbette diğer bütün çakmalarda mevcut. 10 ile 50 lira arasında değişiyor.Gerçeklerinden ayırt etmek ise maharet.Pazardan gözlük alınır mı alınmaz mı tartışılır.. Almayacaksanız tezgahlara hiç uğramayın boş çıkmıyorsunuz çünkü. Kitap! Yılmaz Özdil'in kitabı en çok satanlardanmış pazarda,yenilerin hepsi var.Kalınlıklarına göre değişen fiyatlar 5 liradan başlıyor 12 lirada bitiyor.Bir tezgahtaki satıcı kitapların çakma olmadıklarını iddia etti.. Bilemem.. Yaz geliyor tabii ,hasır şapkalar da piyasaya çıkmaya başladı.Fiyat sormadım.Fotoğraftan Az önce canımı sıkan bir olay yaşamıştım o yüzden arada kaynadı galiba.. Pazarda yine envayi çeşit çanta mevcut.Bir çanta alma niyetiniz var ise önce pazar uğrayın sonra üzülmeyin.Ne hikmetse çakma çantacılar fotoğraf çekmeme müsaade etmediler.Deşifre olma olma dertleri varsa umumi pazarda ne işin var abicim? Ne bileyim bana denk geldi herhalde.Beğendiğim iki modeli sordum ki fotoğraflamayı çok isterdim birine 80 diğerine 65 dedi.Orjinal fiyatlarını bilmiyorum alacakda değilim hiç çakma çanta takmadım şimdiye kadar :) Mayolar tezgahlara düşmüştü.Mayolar 25 bikiniler parça 5 lira..Hiç duymadıklarımın yanında nelson ve sunset denk geldim.Elimde bir mayo vardı ki zat_ı muhterem aradı pazardan mayo alınmaz dedi!!! Alınır niye alınmasın ne var yani,ne sanıyorsunuz mağazada denediklerinizi ilk siz mi deniyorsunuz? Üstelik çoğu daha ambalajıyla duruyordu.Tatil öncesi mutlaka alacağım. Pazarın bir de bu kısmı var incik boncuk kumaş tül dikişe dair herşey.Ahh elimden gelse de bu işler.Ben sadece beğendiğim kumaşları alır anneme götürürüm.O hale yola koyar ama kafamdaki şeyler hiçbirzaman tam olarak oluşmaz.
Bu broş bir lira toka yapasım var çok fena bu aralar çok kokoşum








Yastık kılıfları muhteşemdi şimdi tam göremiyorsunuz ama gidin görün muhakkak.Bu modelleri englısh home'da görmüştüm.Fiyatlar 15 lira


Ve yakalar 50 kuruş ile 1 lira arasında değişiyor.Tshirtleri hareketlendirmek için bulunmaz nimet.Ailemin yaşadığı ilde bir ege ili orada 7.50 lira verdiğimizi hatırlıyorum.Buradan alıp satılabilir bile ..

Bakırköy Pazarından Ne Alınır?


-Tshirt.. Anne bluzu :) böyle bir kavram varmış.. Gömlek..


-Ayakkabı,Babet,Dolgu topuk hatta ortopedik ..


-Çanta,Çakma çanta,valiz,bavul,deri çok başarılı çantalar,sırt çantası


-Çorap,Penti bronz ince çoraplar 1 liraydı sanıyorum normalde 6-7 lira civarında


-İncik,boncuk,bujiteri


-Elbise ! Pazarın en çok model ve beden çeşitliliğine sahip ürünü.Almadan dönmeyin.


-Pijema,Gecelik vb


- Mayo en azından yedeklerinizi buradan alın.


Bakırköy Pazarından Ne Alınmaz ?


-Kozmetik..! Aman uzak durun.. Tezgahlar Mac'den geçilmiyor.Fırçaları 5 lira mesela normalde 90 lira olan fırça nasıl bu fiyata olur ki? Kalemler 1 lira güya lancome rimeller 7 lira.. Kozmetikte markadan asla şaşmayın.


-İç çamaşırı.. Ben victoria secret a denk geldiklerini söyleyenleri duydum ama bence gerek yok.Tabi elbette tercih meselesi..


-Eşarp Çeşit yok,daha önce annem aldığım zilyon tane eşarp annemin favorileri arasında.. Ama bakırköyde yok..


- Kitap, sosyal mesaj verelim.. Tamam ucuz evet hayat pahalı ama almayın olur mu? Ben ettim siz etmeyin :)


- Gözlük .. ben ne desem de alacaksınız da almamaya çalışın .. Modeller güzel fiyatlar uygun ama ya gözler bozulursa Mazallah ..Ray ban gazına kör olmayalım..



16 yorum:

1iyokmu? dedi ki...

Aman biricik nişanlım görmesin bu konuyu... :))

Şaka bir yana görüp de tutturursa gidelim diye, kıramam onu gideriz artık.

Bu arada marka olayında benim de dikkat ettiğim noktalar var. Bazı ürünlerde markadan şaşmamak lazım.

HayyaL dedi ki...

Çok güzelmiş :) Hem de hesaplı seni seviyorum derinssssssss :)

Adsız dedi ki...

Google şifremi hatırlamadığım ve bir türlü tekrar yeni şifre alamadığım için yine Adsız dedi ki oluyor :(((

Biri beni ne olur Bakırköy Pazarına götürsün Allahım orası ne güzel bir yer bayıldım bayıldım babet fiyatlarına inanamadım hele elbise fiyatları resmen şok oldum ;)))) Allahım benim canım Egem de beni nasıl kazıklıyorlar burada elbiseler 40-50 civarında pazarda bile aynı fiyat buranın pazarı neden bu kadar pahalı acep !!!! Bazı ürünlerde marka olayını bende sonuna kadar destekliyorum Prensesim ama orada 15 TL olan elbiseye burada dünya para vermekte hakmıdır ya ;(((

Bu arada Prensesim pazarın ucuzluğuna kapılıp ayağını sormayı unuttum!!! Şeker ayağınla nasıl bir cesarettir cidden helal olsun İnşallah eve gelince canın çok acımamıştır ne olur dikkat et biran önce iyileş tatlım bu arada İnşallah pazar günü Zat_ı Muhteremle Fenerbahçe de kahvaltı da yapabilmişsindir dünyalar tatlısı Prensesim benim ;)))

KaRaMeL dedi ki...

bu pazarı çok met ediyolar.sende ballandıra ballandıra anlatmışsın..gidesim geldi:)

KızKardeş Derya dedi ki...

Yani şimdi ben Samsundan kalkıp nasıl geleyim Bakırköy pazarına :)) Nasıl güzel herşey off off :)

A cup of Caffein dedi ki...

:-)))))))))))))) :-)))))))) :-))))
:-))))) :-))))) :-))))) :-))))
kahhhaa....kahhhha...

Çok güldürdün beni. Ömürsün. Tamam seni asistanım olarak alıyorum:-))
Gezilerimize katılabilirsin.:-)

Güzel dileğin için teşekkür ederim. Seninde neşen daim olsun. Eğlencesi bol gezmelerin olsun.:-)
sevgiler
arzu-acupofcaffeine

miyav dedi ki...

hangi günler oluyor acaba?

Kiyiya Vuranlar dedi ki...

Bu haftasonu yine pazardaydim:) Bir ara o kumas karistiran kadinlarin arasinda kendimi gorecegim sandim:) Bu pazar bence cok guzel, zara, stradivarius vs gibi bir suru marka bulabiliyorsun,herkese tavsiye ederim

Üfürükten Prenses dedi ki...

@1iyokmu: erkeklerde vardı pazarda ama sadece çanta taşıyorlardı :)

@hayyal:tatlım benim bende seni seviyorum derinss kim yahu :P

@adsız:bu ne güzel yorum yahu ? ahh keşke sende gelebilsen ne güzel anlatmışsın. ege'de bir başka güzeldir.. bende zaman zaman ege'de kalsaydım diyorum .. işte bir şeye sahip olunca diğerinden vazgeçiyorsun :)

öpüyorum seni sanırım doğru kişi tahminindeyim :)

@Karamel: hiç bekleme,hemen bu haftasonu git,paylaş aldıklarını da olur mu ?

@kızkardeşderya: evet olmadı şimdi? peki samsun'da pazarlar ne alemde?

@ A cup of caffein: Uvv kabul edildim.. yarın hemen cv mi gönderiyorum :) piki ne zaman başlıyoruz gezilere ?

@miyav:şekerim yazının içeriğinde vardı ama olsun "cumartesi" günleri kuruluyor

@kıyıya vuranlar: ayy keşke denk getirseydim çekebilseydim :) kendini burada görmen harika olurdu

kIrmIzILI dedi ki...

ya edirneden kalkıp bakırköy pazarına gelesim geldi öyle güzel anlatmışsın, fotolar da var falan... yine gidersen daha çok foto koy emi :) teşekkür ederiz bol bol sana :) gelcem ben bu pazara gelcem azıcık para biriktireyim ama kendimi kaybedesim var :D

Adsız dedi ki...

Bu bilgileri verdiğin için çok teşekkür ederiz <3
İyiki senin gibi biz bayanlara alış veriş konusunda böyle detaylı yardımcı olan insanlar var :D

Umarım blog un başarılı olur ve çokca okunur :)Bağcılardan selam

burcu dedi ki...

merhaba ilk resimdeki en basta çiçekli bir şey görüyorum o badi midir yoksa bershkanın hırkalarından mı?? eger hırkalarındansa fiyatı neydi. benim çiçekli hırkamın rengi soldu da yenisini istiyorum hiçbi yerde bulamıyorum çıldırıcam..

yasemin dedi ki...

ayyy sen ne hayrlı bi iş yapmışssın yaaa ne zamandır buranın adını duyuyordum sayende bilgim oldu teşekkürler sana iyiki varsın....

alışweriş dedi ki...

ben bu pazara bayılırorum yaa :) allah razı olsun gerçekten çok hayırlı bi iş yaptın bence.herkes mutlaka bi defa gitmeli ki sonra zaten gitmeden duramaz :)

mete han dedi ki...

Paylaşımlarınızdan çok memmunuz , devamını bekliyoruz. Kemer otelleri olarak başarılarınızın devamını dileriz.

yagmur perisi(büşra) dedi ki...

bayıldım bayıldım bayıldım! bu pzara bende gitmem lazım :( keşke Antalya ' da böyle ucuz kumaş satan yerler olsa ama nerde :(

Related Posts with Thumbnails