Mim Manyağı Prenses / Bölüm-7

1 Ocak 2009
yeni yılın ilk yazısı mim yazısı oldu bu demek oluyor ki bütün yıl mim yazacağım öyle mi ? aman ya rabbim :) korktum şimdi.. !!

yeni yılın ilk mimi az evvel paslanmış,zaten mevzu da yeni yıl hemen yazayım dedim..
kuzucuğum mimlemiş,yeni yılda yapacaklarının listesini yapıyorsun..

*sinirler kontrol altında tutulacak..
*sevgiliye daha az kapris yapılacak..
*dostlar asla ve asla ihmal edilmeyecek..
*kilo verilecek,kilo verilecek,kilo verilecek..
*planlar asla ve asla ertelenmeyecek,ne kadar zorlarsa zorlasın o istihdam bürosu açılacak,gerekirse köpek gibi çalışılacak!
*daha sık ve daha faydalı yazılar yazılacak,bencillik yapılmayacak..
*kin tutulmayacak,art niyetten ve önyargıdan vazgeçilecek..
*abur cubur yerine meyve yenilecek..
*gülümsemekten vazgeçilmeyecek,bazen acı acı bazen tatlı tatlı hep gülünecek..
*pişmanlıklar unutulacak..
*yarım kalan tüm işler tamamlanacak..
*anne-baba'ya daha çok tolerans gösterilecek..
*sosyalleşilecek..
*bıdı bıdı bıdı..

kimleri mimliyorum .. efsa,pilli cadı,htc ve tuba ..

9 yorum:

Sinirli Prenses dedi ki...

Yeni tema çok cici olmuş prenses bayıldım :)Hayırlı olsun..
Mutlu Yıllar bide :)

Yabani Kuzu dedi ki...

şu kilo verilcek olayı cümleten hepimizde var herhal papatyada yazmış koptum du bakalım diğer kızlar ne yascek hehe :D tşkler prensesim üfürüküm cvpladıgın içüün muck

Pilli Cadı dedi ki...

abarikkkkkk mimledndikkkk

efsa dedi ki...

yapacak daha iyi bir şeyim yokki şu saatte. vokta etkisini gösteriyor ben salak salak gülüp blog okuyorum iyimi :))))

иαℓαи dedi ki...

liste bayağı bir yoğunmuş :))

Üfürükten Prenses dedi ki...

@sinirli prenses: teşekkür ederim cici değil mi :)

@kuzucum: kilo vermek istemeyen bir blogger arıyorum fakat bulamıyorum ehi ehi :) balıketli bloggerız bizz :)

@cadıcım:sen ayılınca yazarsın artık mimini :) alkol başa bela ehi ehi :)

@efsa:en güzelini yapıyorsun şekerim hadi bir de mim yaz :)

@nalan: sorma yaa bir de eksikler var hala :)

nevruz dedi ki...

valla bu maddelerin hepsi bnm içinde geçerli dilerim sende hayata geçireblrsin hepsini...dilerim bu yıl her şey dilediğince ve gönlünce olsun...

pRncfRn dedi ki...

Kolay gelsin diyorum :))

Üfürükten Prenses dedi ki...

nevruz:dilerim canım ,hepimiz için güzel bir yıl olsun..

prncfrn: teşekkür ederim:)

Related Posts with Thumbnails