Emirgan Korusu

19 Nisan 2010
Benim hayatım Zat_ı Muhterem'i sürüklemekle geçiyor.Bende gezi konusunda sonsuz sınırsız bir güç var.Yorulmuyorum,üşenmiyorum,uykumdan,keyfimden,boğazımdan fedakarlık yapabilirim..Pazar sabahı saatimi kurdum sanki işe gidiyorum öyle ciddiyim duş,kahvaltı,zat_ı muhterem'i yataktan kazımak suretiyle kaldırıp yere attım.Artık giyinmişiz,hazırlanmışız adam kaşınıyor :

"Üfürük,bugün kar yağacakmış istanbul'da ,sarıyer tarafında tipi varmış hatta.. birde güzel kızları kaçırıyorlarmış bu pazar,sensiz ne yaparım ben .. "

İstanbul pazar günü emirgan tarafına gitmek büyük bir cesaret işi,daha önce en fazla hisar'a kadar giderdik kahvaltı için.. Beşiktaş'tan sonra iptal.Trafik cinnet geçirmemize sebep olacak seviyedeydi.Lan kafa dinlemek için gidiyoruz inip birilerini öldürmeden dönsek bari psikolojisiyle vardık.Hava muhteşemdi,ışıl ışıl,bol oksijen ve huzur.. İyi ki gelmişiz,bir kaç saatliğine şehir değiştirmiş gibi hissettim kendimi

Koruya ulaşmak için bu yokuşu çıkıyorsunuz,görüldüğü gibi çiftler heryeri sarmış durumda :)

Buradan atlamak istedim,baktım,baktım,baktım...

Sarı ve Pembe Köşk..Ben bu köşk muhabbetinden pek hoşlanmıyorum.İnsanlardaki köşk fantazisinin başka bir derinliği var gibime geliyor.İçlerini de gezdim bana yapay geliyor.Burada oturup yemek yemem beni açmaz ama elbette herkes benim gibi düşünmüyor büütn mekanlar doluydu. Biz sadece birşeyler alıp çimlerde yemeği tercih ettik.Açık büfe kahvaltı varmış ama benim tavsiyem bu tarafa gelmişken.Hisar'da kahvaltı yapıp koruda ise gezinmek,çimlerde güneşlenmek..

Lale Festivali'nin 5. gerçekleşmiş.. Biz son gününe denk gelmişiz Türk Sanat Müziği söylüyorlardı.Bu tip yerlerde genelde özensiz olur ama bu sefer çok hoştu.Bir süre dinledik,üstelik eğlenceli şarkılarda söylediler.Güzel,Topbaş'ı sevdim bugün iyice..

Gölet yapmışlar,güzel bir hava katmış.. Fıskiye işinden iyidr diye düşünüyorum,Türklerin klasik fıskiye manyaklığı var malum.. Onu yapmışlar tabi ama yine de doğal yani .. Ördeklerin keyfi yerindeydi,bize de onları beslemek kaldı. Kıskandım hayvanları yüzmek is-ti-yo-rum.!

Veee Laleler.. Renk renk..

Güzel bir gün geçirmek için,nefes almak için,dinlenmek için,şarkı söylemek için,yemek yemek için,güneşlenmek için,elele yürümek için,çimlerde uyuklamak için,sincaplarla karşılaşmak için,karıncalara yem olmak için.. Gitmeli..

éLLa Çiça dedi ki...

ne guzel ya, hava da manzarada mis gibi görunuyor.. yaz gelmis bile oralara. of of orda olmak isterdim

iffetin günlüğü dedi ki...

Manzara çok güzel..Siz gezmeye devam edin biz burdan seyre bakarız.
Ayrıca lalelere bakış açınız hoşuma gitti.Genelde blog dünyasında -bizim paramızla yapıyorlar efendim, tarzında yazılar okudum da son günlerde..Selamlar..

Büşra Bayram dedi ki...

gidesim geldi valla, harikaymış, en son 10 yaşımdayken gitmiştim sanırım :(

yesilerik dedi ki...

bu hafta butun blogcular ordaymıs sanırım:)

ipex dedi ki...

Biz düğün fotoğraflarımızı Emirgan korusunda çektirmiştik, o yüzden bendeki yeri ayrıdır. Lale festivalini yakalayamadım ama fotoğraflar şahane, arada bir kaçmak lazım :)

Adsız dedi ki...

üfürükcüm keşke sarı köşk de şöyle bi blog buluşması ayarlansaydı :D

Yağız Gönüler dedi ki...

Bu yıldan çektiğim bazı fotoğraflar:

"PRETTYCOOL" dedi ki...

senin neyini seviyorum biliyo musun,çok bilinçli yaşıyosun,tabi bu daha önceden yaptığın tecrübe,nerde ne yapılır bilmenle de ilgili ama bak buraya biz gittik,açtık zaten kahvaltı varmış diye gittik,rezil bi kahvaltı yaptık,köşk falan hikaye zaten,içim daraldı,laleler fln renk vermedi baydı beni hepten,ne bu böyle çiçek çiçek noluyo yani oldum ve çıktık geldik,halbuki sen yazarken anladım,tabi bizde böyle fasıl falan da denk gelmedi,o da cuk olmuş,ama sen yazarken anladım ben de bişeyler alıp çimlerin üstünde atıştırmak,bir yandan güneşlenmek,bir de koruda gezinmek istemişim,ama bebişle de biraz fantazi gibi:(neyse hisarda nerde kahvaltı yapmayı önerirsin madem:))

Üfürükten Prenses dedi ki...

@ella: keşke sende gidebilsen..

@iffetin günlüğü:herşeye muhalefet olmak tarz oldu artık.. Her ülkede festivaller vardır. Ben de şimdi çıkıp bienal neden yapılıyor o kadar para harcanıyor benim param harcanıyor desem aptal durumuna düşerim.
o laleleri ihraç da ediyoruz,herşeye muhalefet edenler maalesef araştırmıyor pek..

dilerim sen de gidersin iffer :)

@hayal meyal:olmazz bu haftasonu gidiyorsun,laleler için söz veremem ama bol oksijen iyi gelecektir.

@yeşil erik:sorma ya herke oradaymış tanışsaydık bari :)

@ipex:off yarama bastın emirgana girerken gelin vardı nasıl kıskandım.. eminim çok güzledir fotoğraflarınız..

@nalan: keşke canım emirgan buluşma yerimiz olurdu :)

@vincenzo:çooook güzel..

@prettycool:tşk ederim canım,çok gezmekten,bir de çok planlıyımdır şuraya gidilecke oranın kahvaltısı güzel sonra şurada gezilecke burada dinlenilecek şurada yatılacak :))

şimdi bebiş olmsaydı tıkış tıkış kafelere gidin diyecektim ama..
3 tavsiyem var.

ilki "nar"

ikinicisi

kale çay bahçesi

üçüncüsü ise donjon

üçüne de gittim,hemen hemen aynılar.
bebişle hangisi rahat olur diyorsan "donjon" derim..
gidin saatlerce kahvaltı yapın,bol bol gülüşün,ohh miss :)

"PRETTYCOOL" dedi ki...

hehe,birden kendimi kuzuyla da rahat edebileceğim bir hayata yelken açmış acayip cool bir hatun olarak gördüm,bekle donjon geliyorum;)çok teşekkür ederim üfürüğüm;)

Efsa dedi ki...

Çiçekleri çok fazla sevmememe rağmen lalelerin görüntüsü çok hoşuma gidiyor. Galalarda aynı şekilde.

Resimler çok hoştu prensesim. Baktıkça içim açıldı. Hatta ufak bir imrenme ile face e ükleyemediğim resimleri acaba bende mi bloga koysam dedim içimden. :)