Ateş Seni Çağırıyooooo :D

1 Eylül 2008



off deli gibi güldüm ya,öyle böyle değil ama çok güldüm..
Ramazan ayı için gayet usturuplu güzel bi yazı yazmış ,mahya arayışına girmişken buldum bunu ve bayıldım,yazıdan vazgeçtim.. duygularımı bu düzenlenmiş fotoğraftan daha güzel ifade edemem galiba..

şimdi mecbur muyuz oruç tutmaya,burası laaaaaiikk bir ülke diye başlayan bütün vıdıvıdıları bir kenara bırakıp olaya bakalım, cidden komik.. :P


kim akıl etmişse helal olsun,tebrik ediyorum..
imama 40bin saat vaaz verdirilse bu kadar etkili olamaz,ben azıcık muzip iktidar partisi belediyesi olsam el ilanı yapar etrafa dağıtırım bunu..ramazan ayı için ikaz,ben ikaz ettim,görevimi yaptım derim..




ayy yine güldüm ya..%100 gerçekçi bir bakış açısı,işin özü budur..
inanana yani,inanmaya tın tabii,"hangi ateş güzelim,kimin ateşi bu" falan gibi gelebilir de..
ama ben inanıyorum diyen adama on numara hatırlatma malzemesi..
tutmuyormusun oruç,hadeeeee :D yolculuk arzın merkezine :D



ben ramazanı çok severim,öyle böyle değil ama.. herkeslerden çok severim.. ramazan dedin mi böyle gülümseme oluşur yüzümde,güzel anılar gelir aklıma.. ve belki de yaşanacak nice güzel anılar,hayaller.. ve derinlerde yaşarım ramazanı taa kalbimde yaşarım..

Hayırlı Ramazanlar Efendim,ben derim ki dikkatli olalım,ateş bizi çağırmasın:P


not: yazının içindeki şifreyi bulup avea 6812 'Ye gönderen ilk 3 kişiye ramazan pidesi hediye :P

4 yorum:

Ukturk dedi ki...

Size de hayırlı ramazanlat.Aman ateşe dikkat efemdm.Bir de güzel blog olmuş valla..Yeni keşfim sizsiniz:P:p

Adsız dedi ki...

derin zekanın, güzel bir anlatımla buluşması = üfürükten prenses
takipteyim:))

Üfürükten Prenses dedi ki...

blog hakkındaki düşüncelerin için teşekkür ederim ukturk..

Adsız dedi ki...

şu an düğündüğün tek şey açlık ya :D acıktım sadece... yazın hakkında çokça yorum var kafamda ama yazamıyorum :D acımmmm :D

not: pidemi isterim :P

Related Posts with Thumbnails