Yine Yapraklar Bir Bir Dökülecek..

3 Eylül 2008
yaprak dökümü başlıyormuş.. reklamlarını görüyordum ama böyle hemen ilk hafta başlayacağını düşünmemiştim..süründürürler eylül sonuna kadar gibime geliyorudu.. yeni sezon açıldı dizi hakkında yazmasam şu an da blog yazan herkese ihanet edecekmişim gibi hissettim kendimi..son yıllarda izlediği dizilerden kolaj yapmış herkes.. ama benim o kadar dizi birikimim yok,ben takip mekanizmasından feci daralıyorum..bu sebeple cidden çok sevmem lazım bir diziyi takip edebilmek için..
artık nasıl da bir tesadüf olduysa izlediğim iki dizi,yani sezon boyunca takip ettiğim iki dizi aynı gün aynı saatte.. geçen sezon öyleydi..duygu karmaşası yaşıyordum..avrupa yakası'nı izleyip burhanla komaya giriyordum,reklam bitince yaprak dökümüne dönüp cevriye hanıma ahh benim kaynanam olacaktın ki görecektin,diye söyleniyordum..

yaprak dökümünü neden izlediğimi aslında tam da bilmiyorum,hikaye pek samimi gelmiyor..yani onca aksiliğin tek bir aileye denk gelmesi pek akılcı değil.. ve bütün o aksiliklere rağmen birlikte olabilmeleri,hepsini kanıksayabilmeleri.. kızlardan biri hamile kalıyor ve evlenmek zorunda kalıyor,kocasının kardeşiyle kaçmasının ardından depresyona giriyor hatta azıcık kafayı sıyırıyor..kardeşi ablasının kocasını elinden alıyor,kaçıyor,az kaldı kötü yola düşmek üzereyken kurtarılıyor..büyük abla ailesinin haberi olmadan evleniyor.,psikopat kayınvalide ile cebelleşiyor...evin tek erkek çocuğu,kocasına ihanet eden bir kadının ihanetinde başrol oynuyor,sonra o kadınla evleniyor..aynı kadının para hırsı yüzünden bankayı dolandırıyor,mapuslara düşüyor..ailesine de büyük bir meblağ borç miras bırakıyor.. höh yani!






gerçi bir süre sonra farkettim ki ferhunde'yi izliyorum ben..diziyi onun üstünden değerlendiriyorum..kadının yaptığı hiçbir kötülüğe kızamadım ya.. bende sınırsız kredisi var.. neler yapmadı ya rabbim.. hertürlü fingirdeklik,aktivite var kadında fakat bence halen klass..

güçlü olmasını seviyorum,her daim dik durabilmesini.. insan hata yaparken eğilir bükülür o eğilmiyor..kötülüğü hazmettiğinden değil,kötülük yapmadığını düşündüğünden.. ve gerçekten temiz olana bulaşmıyor.. etrafta bir sürü pislik vardır mesela ve siz çıkar daha pislik bişey yaparsınız .. kötü siz olursunuz,öncekilerin hepsini unutturmuşsunuzdur..
ferhunde'ye yakınım,çünkü herkesin masum olmadığını görebiliyorum.. en azından kötü.. çizgisi belli kötü,her tarafı ayrı oynamıyor diğer karakter gibi.. sürekli hata yapıp sürekli af dilemiyor..ne yaptığının ne yapmadığının farkında..

bir sözü vardı mesela Ali Rıza efendiye.. "sizin hiç bi kabahtiniz yok çocuklarınıza bir bakın hepsi ayrı ayrı hatalar yaptı" dedi adam tabi yine kalp krizi moduna girdi ama haklıydı.. ortada bir kötü var diye tüm hatalarımızı onunla aklayamayız ki??

necla'yı kıskanıyorum galiba mesela..hayatının hatasını yapıp hala zirvedeki kızı oynayabiliyor..ben otelde basılma hadisesini bile 25 yıl unutamazdım..kadın bi de onun üstüne gitti,ablasının kocasına kaçıp,terkettiği nişanlısını tekrar kendine aşık etti.. yeni bölümde de evlilik teklif ediyor.. ama var böyle adamlar,kız hata yapar,adam affederek büyür kız da attığı kazıkla adamı kendine daha çok bağlar..

leyla ayrı bir saftirik.. aman bir asabiyet bir havalar falan..yavrucum sen gittin oğuz'u kardeşceğizinin elinden aldın,hatta bi de hamile kaldın.sonra da evlenmek zorunda kaldın,paraları,mantoları kardeşinin suratı fırlattın..şimdi depresyon kaynaklı burnum havada triplerinde..hadi diyelim suçsuzdun,şimdi de gittin 15 milyonluk şehirde evli adamı buldun ya..

fikret benim bir arkadaşıma benziyor..sabırlı,inatçı herşeyi pozitif görür o da.. baştan o da öyle sıkıntılar yaşadı sonra mutlu oldu.. her dizide bir bayan mükemmel vardı,bu dizinin ki fikret.. bir de hamile kalsa tam süper olacak :)

şevket de türk toplumu için bence harika bir örnek..baba kontrolünde büyümüş..kendi başına bir cacık olamayan onca erkeğe örnek olsun.. babam da babam .. adamın karakteri yok ya,tek başına hiçbirşey.. aha da yedi parayı kumarda gitti yine ağlamalar falan,affet babam.. oğlunu böyle yetiştiren babalara örnek..

bi de şu komşu kızı ,böğ yani adı neydi ya haa sedef.. şevkete aşık..böylesi insanı aşktan nefret ettirir ya.. tamamen kör topal aşık,ne tutku var ne hırs.. adamın karısını bile kıskanmıyor ya,makul bakıyor falan,hep kontrollü..gerçek aşkta böyle bişey olabilir mi,kudurur insan.. gerçek değil işte 12 yaşındaki o gereksiz aşk hikayelerinden biri..

bu sene son sezonmuş zaten.. muhtemelen acılar dinecek,ferhundeyi asarlar zannımca :P herkes mutlu olur.. bic bic yaşarlar ..:D

7 yorum:

y.dökümü dedi ki...

ferhunde'nin farklı bir güzelliği var.
güzel kadınları kötü bile olsa herkes sever.
ama sizin bakışınızda farklı olmuş

cansu dedi ki...

şevket, leyla ve sedef yorumlarınıza katılıyorum.
bu dizide iyi şeyler olmasa da; izlemesi güzel.
oyuncular çok iyi. özellikle bennu yıldırımlar ı çok beğeniyorum.

GERÇEK ZAMANLI TEK PRENSES,ÜFÜRÜKTEN.. dedi ki...

y.dökümü:güzel olduğu için seviyorumdur belki ve belki de gerçek olduğu için..

cansu:ferhunde hakkındaki düşüncelerime katılmıyor musun :D
sürekli kötü şeylerin olduğu ama bu kadar izlenen başak bir dizi yok galiba..

Merope dedi ki...

hastası oldum bu dizinin yaa
izlettiriyo kendini..
hayriye ye bayılıyorum heehhe
ve de ferhunde, tabi ki aynen katılıyorum hislerinize bagyan :P

babegazelle dedi ki...

tebrik ediorum saygıyla eğiliorum,benim de düşündüklerimi süper toplamış yazmışsın yüzde yüz katılıyorum.Özellikle Necla kısmına...Ama bence şu da var,ben o eski nişanlı Cem'e gıcık olmaktayım çok ezik yaaa,bence Necla bi şey yapmaadı onu tavlamak için,oğlan o kadar paraya pula tipe rağmen hanım evladı mıy mıy bişe olduğu için,yenilen pehlivan güreşe de doymadığı için pıt düştü Necla'nın kucağına...Dizinin yakışıklısı Ferhunde'nin yeni kırığı bence ;))

GERÇEK ZAMANLI TEK PRENSES,ÜFÜRÜKTEN.. dedi ki...

merope:hayriye de klasik anne değil mi,ortalığı sakin tutmak adına yalanlar bile üretebilen bir anne,önümüzdeki hafta da icra geliyormuş ya aileye :(

babegazelle,demek ki neymiş,erkeklere kötü davrancaksın,sonra kucağına düşmesiin bekleyeceksin :)
ferhunde'nin kırığımı woow hiç girmeyelim o konuya :D

avikap dedi ki...

Necla ve Leyla ikilisine en başından beri tiltim zaten.. Ve evet Ferhunde hayranlığı bende de var..:)) Fikret'in algılanamayacak ölçüde yumuşakbaşlı ve sakinliği beni deli ediyor.. Bari azıcık gerçekçi olsa... Ama yine de izliyorum, seviyorum yaaa..

Related Posts with Thumbnails