-Çok Güzel Hareketler Bunlar-

9 Ekim 2008

"Çok GüZel Hareketler Bunlar" diyoruz,Teşekkür Ediyoruz..

16 yorum:

efsa dedi ki...

dırırın dırırn dırı dırı dırırın :PP

ben buna kadeh kaldırıp "bas gaza preses bas gaza" derim sadece ;)

neslihan dedi ki...

OOOO süper prenses,yakışır ama prensese...sevgiler...

AbRaXaS : Derman Akşit dedi ki...

tebrikler canım. :)

Sycorox dedi ki...

tebrikler,tebrikler...
Valla yakışır prensese:)

osuruktanteyyare dedi ki...

tekrar tebrikler canım (:

hebelehübele dedi ki...

neden takip ettimi tekrardan yuzume vuran olay :)))

kani dedi ki...

yürü be yavrum;)

yaradı karpuz kabuğu tosunuma:)))

Pilli Cadı dedi ki...

vay vay vay tebrik ederim prenses:)

GERÇEK ZAMANLI TEK PRENSES,ÜFÜRÜKTEN.. dedi ki...

@efsa;
bana ismail yk'dan bas gaza adlı eseri söyler misin :P canımm tebrik için tşk ederim..

@neslihan;
sevgiler,siz olmasınız bi cacık olmaz bu prensesten haberiniz olsun ..

@abraxas;
tşkler canım :)

@sycorox;
sana küsüm yeni yazı,fotoğraf vs eklemediğin için!! kaç gündür hiçbirşey eklemiyorusn yahu! ama tşk ederim layık gördüğün için canım :P

@osuruktan teyyare;
tekrar teşekkürler canım..

@hebelehübele;
artık takip etmediğini düşüyordum,yorumlar kesilince :/

@kani;
ne diyorsun kızım sen?
karpuz,tosun falan.. ;)
sana nasıl uçarım biliyorsun değil mi?

eflâtun dedi ki...

oooo :) günün bloguymussun haberim yokmus,tebrik ederm :)

GERÇEK ZAMANLI TEK PRENSES,ÜFÜRÜKTEN.. dedi ki...

@eflatun; teşekkür ederim :)

diamandi dedi ki...

;) günün blogu... tebrik ve takdir ettik :))

tnrzclk dedi ki...

tebrikler bebito :)

RaMa dedi ki...

hayrlı olsn şekerm bide mimlendn habern olsn

GERÇEK ZAMANLI TEK PRENSES,ÜFÜRÜKTEN.. dedi ki...

@diamandi:
tşk ettik ; )

@tnrzclk:
tşkler bebito ;)

@rama:
gördüm şekerim.. tşk ederim ayrıca..

hebelehübele dedi ki...

cnm surekli takipimdesin ama yorum yapma yonum biraz eksik sen arada bir durt benı ben kendime gelip yorum larla cosarım :P

Related Posts with Thumbnails