Mim Manyağı Prenses / Bölüm-3

11 Ekim 2008
Allah'ım sana geliyorum.. Mim çukuruna düştüm,debelendikçe daha çok batıyorum.. Rama beni mimlemiş.. aslında konu çok güzel de,ben son dönemlerde o kadar romantik değilim.üstelik bana bu hissi verecek arkadaş da romantik değil.. biz atların son düzlükte koşması gibi önümüzdeki hedefe doğru koşuyor.. şu son bir ayının işkenceye dönüştüğü askerlik mevzusunun bitmesini bekliyoruz..


bu sebeple hayallerimdeki yıldönümünü değilde.. geçen seneki yıl dönümünü anlatayım.. bizim resmi kayıtlara göre yıldönümümüz ocak ayında.. o gün başladık yani,o gün hayatımda olur musun triplerine girildi.. o gün eller tutuldu neyse daha fazla ayrıntı vermeyeyim :P




tarihler ocak 2008'i gösterirken..ben oldukça sıkıntılı günler geçiriyordum.. hayatta dayandığım beni meşgul eden,zihnimi boşaltan,hayatımı renklendiren sevgilim aralık ayında askere gitmişti..henüz bir ay olmuş ve ben sürekli geriye kalan onbir ayı düşünüyordum.. yıldönümü tarihi gelip çattığında haftasonuydu.. hatta yıldönümü günü pazar gününe denk geliyordu,ama bizim aksiyonlarımız cumartesi günü başladı.. haftasonu çarşı izinlerini nette birbirimizi görerek geçiyorduk.. ama o cumartesi başkaydı.. nefesim kesilmiş mutluluktan..cumartesi günü gelmiş..sevgilimle özgür bir şekilde konuşacağım..adam beni bir aradı,saat 11'de..

z.m: prenses ben dolmabahçedeyim!!

ü.p: hıı,neee! ne dolmabahçesi ya,ne işin var orada?

lan beşiktaşa her gidişimiz de girelim derim sallarsın,kültürel turlara mı başladın tam da günü? ne halt karıştırıyorsun lan sen?


not: dolmabahçe,ilişkimiz de enteresan bir ayrıntıdır,oralarda gezinirken bir turist afete baktı diye ki ben bile bakmıştım,elimdeki pet şişe suyunu tepesinden aşağı boşaltmıştım bir yaz günü..ki hala bakmamıştım,madem ıslanacaktım keşke baksaydım falan der..neyse..devam..

z.m : ya elemanlar istanbul'u gezelim bize yardımcı ol dediler bende işte yardımcı oluyorum..ortaköy'e gideriz buradan bilmiyorum vakit kalırsa başka şeylerde yaparız.. prenses hepsi başka yerden geliyor,bana kaldı tanıtma muhabbeti ne yapayım ?

ü.p: biz ne zaman konuşacağız peki? bir haftadır bugünü beklemiyor muyuz,özlemedin mi sen beni,tamam ya,nereye gidersen git..çattttt!!!

telefon kapanır,hatta telefonlar kapatılır.. prenses kızmış aynı zamanda kırılmıştır kültürel turlara..saat 13:00 olur.. ev telefonu çalar,zat_ı muhterem arar,nete gel der.. ilk raund kazanılmıştır..


nette yarı içten yarı uyuz konuşulur.. ve zat_ı muhterem o korkunç hatayı yapar.. o talihsiz cümleyi kurar..


z.m : prenses,seni çok seviyorum biliyor değil mi? böyle onlarca yıl dönümümüz olur inşallah.. hep yanımda ol bıdı bıdı bıdı,aşk sözleri..

ü.p : geri,bugün ayın 12'si 13 'ü değil!

z.m : neeeeee,12'si mi?

ü:p : evet 12'si ama bizim yıldönümümüz 13'de.. ne kadar duyarlı,ilgili özlemli bir sevgilisin ya,kaybol gözümün önünden ya,senin kutlayacağın yıldönümüne de sana da.. ayy delirttin beni ya!

z.p: pc'nin takvimi ayın 13'ü gösteriyor ya! valla ya! hay ... internet cafenin pc'si bu .. tarihi yanlış demek ki,prenses kızma bana ya..


ü.p : ya manyak mısın sen nasıl kızmayayım.. bugün 13'ü olsa bile böyle mi kutlayacaktın.. öküz gibi trip yapmasam hala asker arkadaşlarına tur rehberliği yapıyordun,artık b.kunu çıkardın ya!

z.m :ne yapacaktım,helikopter tutup geleyim mi oraya(farklı şehirlerdeyiz),askerlik yapıyorum ben farkında mısın bilmiyorum ama,budur yani.. şu şartlarda yapacaklarım bu kadar..

ü.p: ben netten çıkıyorum zat_ı muhterem.. iyi gezmeler sana.. (gerçekten kırılmıştım..)


ertesi gün yani ayın 13'de gerçek yıl dönümüzde.. bana yazdığı ilk ve tek mektubu (muhteşemdir,her okuduğumda ağlarım) yolladı,çiçeklerle birlikte.. affettim çünkü evet askerlik yapıyordu.. bende azıcık kaprisli bir kızım belki bundan sebep uzatmadım..

bilmiyorum 2009'da neler olacak..?

13 yorum:

Pilli-Cadi dedi ki...

prenses ne zaman senin iliskinle ilgili yazdiklarini okusam kendiminkiyle benzesen birseyler buluyorum:)
mesela dolmabahce hikayedir, neden bilmem ama sanki cafeymis gibi ugrak yerimizdir ben istanbul'da oldugumda:)

bu arada neden farkli sehirlerdesiniz ki?
o istanbul'da yasamiyor muydu? ya da sen mi yasamiyorsun?

bir de bizim de yildönümümüz araligin 13'ünde:)
ama bizim hicbir yildönümünde beraber olma sansimiz olmadigi icin saf salak mesajlarla geciriyoruz.

sanslisin cünkü en azindan cicek almissin:)
ben daha bir tanecik gül bile almadim beeee

bir de ne zaman bana askerden mektup yaz dediysem yazdiramadim, o romantikligi bir türlü yasayamadik:)
cünkü benimki tam bir öküz. ayyy bugün iyice ona sinir olma günümdeyim:)

bir iliskiyi ara arada olsa sadece telefonda ve nette yürütmenin ne kadar zor birsey oldugunu biliyorum canim
Allah sabir versin:)

efsa dedi ki...

prenses dayan güzelim ben zamanında eşim olavak zat-ı 18 ay beklemiştim. :)

eh az kalmış sayılır sizin artık. Daha nice gunler görün birbirinizi (ay yaşlı hatunlar gibi konultum gibi geldi)

Unknown dedi ki...

üffff prensess, askerlik psikolojisi çok farklı sanırım... gelsin düzelir herşei. 2009 ocak senin için çok iyi geçicek, hissettim gitti bunuda :)))

yabani kuzu dedi ki...

prensesim 2009 mükemmel geccek içime dogduuuuu :DSıkma canını askerlik gelip gecici daha 15 ay bizim önümüzde var nasıl bu kadar rahatım anlamadım ama yinede can sıkmayalım biz :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

@pilli cadı:
ben istanbul'da değilim ama dönemsel olarak da oradayım :P karışık biraz :P

varsın çiçek almasın da çok daha çoks evsin seni..aslında böyle şeylere takılmamak gerek.. o gün kalbimi o kadar kırmasaydı o çiçeği de almazdı galiba..

mektup yaz diye yalvarıyordum askere gitmeden önce de..mail yaz mektup olmazsa diyordum yok,yazmıyordu.. bundan sonra da yazmak bir daha galiba.. şu filmlerdeki erkekler nerede merak ediyorum bazen ..?

çok benzer şartlardayız canım,Allah hepimize sabır versin,zor günlerin mükafatını alırız inşallah..

Üfürükten Prenses dedi ki...

@efsa:
bir ayımız kaldı,hatta daha az:P çok şükür..
18 ay mı? off fenaymış,kıymetini bilmiştir inşallah o zat!

Üfürükten Prenses dedi ki...

@serzeniş meraklısı ve @kuzucum:

ikinize ayrı ayrı yazmaya gönlüm el vermedi :P
artık hep bir olun istiyorum..
hisleriniz beni mutlu etti 2009'u bekliyorum şimdi büyük bir merakla..

Unknown dedi ki...

birbirimizden habersiz yazmıştık bak şimdi dikkatimi çekiyo dilekler fln aynı, hehehe ayırmayın bizii :)
tşkler üff prensess, senin ilişkinde rayına oturur, askerlik başına dank ettirmiştir bazı şeyleri, öyle umuyorum yani :)

Adsız dedi ki...

ulen oldumu okadar cok net hatirliyorum ogunun butun uyuzlugunu ben cekmistim ah ulen zati muhterem neler cektim sizin yuzunuzden

daksit dedi ki...

askerlik zor ama beklemek daha zor geliyor insana sanırım...
bence o zat_ı muhterem seni çok seviyor canım, hep mutlu olun inşallah. :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

@serzeniş meraklısı;
aslında dürüst olayım bende biraz velveleciyim.. anlattığım kadar öküs olmayabilir bu adam :P güsel dileklerin için de teşekkür ederim..

@kanim;
sen olmasan ne yapardım zaten ben? iyi ki varsın canım arkadaşım..

@abraxas;
umarım askerliğini yapmış birisiyle birlikte olursun :P zor gerçekten ,zor bir deneyim ilişki için.. seviyor mu diyorsun ,bence de :P

inşallah hepimiz çok mutlu oluruz canım,tşk ederim..

Vis-à-vis dedi ki...

bu ocak ne kadar karisik bir zamandi, o aralarki ruh halimizi hatirliyorum simdi :)

aferin O'na bak askerdeyde olmasina ragmen cok dusunceli bir hediye vermis sana :)demekkli sartlar kisitli olsa bile, bole guzel seyler yapabiliyor insan sevdigi, deger verdigi icin..

az kaldi canim, az, bitiyor artik!

Üfürükten Prenses dedi ki...

vis_a_vis: yeni okudum bu yorumunu ya.. bitiyor dmeişsin.. bitti bile canım benim :P

Related Posts with Thumbnails