Hamilelikte 12. Hafta

30 Aralık 2013

Haftalar günler öyle bir karıştı ki ben sadece her haftanın cumartesi günü o haftayı yazarak bir şekilde kendimi takip ediyorum.Minnoşu ilk defa bir cumartesi günü görmüştüm.Minicikti bir karartıdan ibaretti  ama o günden beri hiçbirşey eskisi gibi olmadı. Şükür çok şükür..

Bu hafta koku haftası bütün dünya kokuyor.Kimse banyo yapmıyor,herkes patates kızartıyor,oda kokuları rezalet ,araba kokusu katil edecek türden kağıt,battaniye,saçım bile kokuyor.. Herşey kokuyormuş da ben bilmiyormuşum galiba.. Çok zor günler geçiriyorum koku hassasiyetim yüzünden .. Şükür ki zat_ı muhterem kokmuyor bazen aynı dönemde gebelerin yazdıklarını okuyorum da eşlerinden uzak kalmak zorunda kalanlar var. Zat_ı muhterem hala bebek gibi kokuyor,bebek de onun gibi kokar inşallah..

Bağlantıyı nasıl kurdum bilmiyorum ama evliliğimiz boyut atladı diyebiliriz. Yani beni sevindiren ilişkimizin aynen devam etmesi ki ilişkimiz didişme üzerine kurulmuştur. Buna karşılık mutluluğumuz arttı çoğaldı daha fazlası da varmış dedirtti bana.. Mutluyum..

Oppsss! Pantolonlar  daralmaya başladı birazcık,ben bu gerçeği kabul etmek istemesem de kilo vermeye devam etsemde pantalonun fermuardan sonra gelen son düğmesi kapanmıyor.Kapansada canımı yakıyor.Kemer olayını bıraktım zaten sadece görüntü açısından birkaç delik öteden takıyorum.Bel çevresi genişlemiş oluyor galiba sanırım bu sonuçlara göre ben zaten pek narin bir tip olmadığım için hala hamile gibi görünmüyorum.Hala avmlerde o zımbırtıdan geçmediğim için sorgulayanlara alnıma 'hamileyim 'mi yazayım diye kavga ediyorum.

İştah durumları hala bir garip.Dün akşam mesela patlamış mısır yedim siyah üzümle.Salakça bir menü kabul ama yapacak birşey yok.  ''Beni kusturmayan şey beni güçlendirir ''  hayat felsefem :) Bu felsefedeyseniz birlikte yenmeyecek hertürlü şeyi birlikte yiyebilir kimi zaman hiçbirşey yemeyebilir kimi zaman 3 gün üstüste aynı şeyi yiyebilirsiniz. Bu patlamış mısır fantazisinden önceki üç gün boyunca sadece çoban salata yedim. Allahtan tehlikeli şeylere dadanmıyorum henüz.. Genelde ferah taze soğuk şeyler çekiyor canım. Fakat bir makarna sevdamız var ki.. Onunla da aşk yaşıyoruz ama galiba ben bu yasak aşkı daha fazla devam ettiremeyeceğim çünkü cidden tehlikeli..

Bu hafta hamileliği biraz yaymaya başladık.Başlamışız yani zat_ı muhterem iş yerinde birileriyle paylaşmış.Bende teyzelerime falan söyledim.Annem aile dostlarımıza çoktan söylemiş.Aslında hiç saklama gibi bir niyetim olmadı ama malumunuz riskli bir dönem ve yine malumunuz ilk gebeliklerde risk oranı yüksek hatta ilk gebeliklerde bence önemli bir yüzde sağlıkla sonuçlanmıyor.Yoksa nazar değer göz olur ilk hamile kalan benmişim gibi triplere girmek gibi bir derdim yoktu.Üstelik öyle güzel bir haber ki insan herkesle paylaşmak istiyor.Hiç tanımadığım insanlarla bir şekilde paylaştığım oldu sırf içimdeki heyecan yüzünden. Yani gizemli takılmaktan ziyade hayalkırıklığı korkusuydu galiba beni durduran..

İkili test için gün sayıyorum ama günler geçmiyor.Kaygılanmamaya çalışıyorum ama şu haftayı atlatsaydık görüş günü gelecek bende rahatlayacağım tam olarak.Sabır denilen olguyla yeni tanışıyorum sanki bekle bekle hep yeni birşeyi bekle.. Doğurmak için sabırsızlanan kadınları anlıyorum artık 9 aylık sürecin her evresi beklemek çoğu kez kaygıyla beklemek..


02.12.2013










8 yorum:

çokomelike dedi ki...

İnşallah minnoş sağlıkla gelir anneciğine :) Merakla bekliyorum :*

Adsız dedi ki...

Severek takip ediyordum sizi. Guzel haberlerle donmussunuz tebrik ederim.Allah saglikla kucaginiza aldiginiz gunleri gostersin.Ben de dun anne olacagimi ogrendim ilgiyle tecrubelerinizi takip edecegim.

Üfürükten Prenses dedi ki...

@melikecim: bende merak ediyorum minnoşumu çoook :)

@sevgili adsız: siz de güzel haberlerle geldiniz :) Şimdilerde bir heyecan bir şaşkınlık hali vardır.Sonra insan bir alışıyor ki sanki hep hamileymiş gibi. Sizin yavrukuşunuz da sağlıkla gelsin inşallah tebrik ederim.

Ayrıca İlginiz için teşekkür ederim.

LoLa dedi ki...

sen hamileymişsin ya Allah tamamına erdirsin uzun zamandır bloglara bakmadığımdan haberim olmadı. yazdığım son post senı etkılemesin olur mu üzüldüm bak şimdi. O istisnai bir durumdu kalbe pıhtı atmış binde bir işte Allahın takdiri :( bir avazda kucağına al bebeğini inş. sağlıcakla sevgilerr

Beyza Örnek dedi ki...

Sizi tekrar gördüğüme çok sevindim.ne güzel bir tesadüf ki bende 14 haftalık hamileyim şuan.inş bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza alırız.

Beyza Örnek dedi ki...

Tekrar yazmana çok sevindim.ne tesadüf ki bende 14 haftalık hamileyim ve etrafımdaki hamilelere karşı daha duyarlı olmaya başladım.inş sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız

Üfürükten Prenses dedi ki...

@Lola: Allah rahmet eylesin. Etkilenmedim desem yalan olur ama işte ecel her an gelebilir. Tamamen kadere teslim olmuş durumdayız hepimiz ben sadece hamile olduğum için biraz daha duygusal bakıyorum her konuya. bir de bebeğe üzüldüm yani çok karışık konular.

Üfürükten Prenses dedi ki...

@Beyza: Tebrik ederim minikkuşunu :) Sağlıkla kucağımıza alırız inşallah. Sizde yaşadıklarınızı duygularınızı paylaşın bende okumaktan keyif alıyorum.

Related Posts with Thumbnails