Gördüğüme Sevindim..

17 Aralık 2013
Son yazının yılbaşı yazısı olması ,temenniler içermesi ,benim bu yazıdan sonra ortadan kaybolmam.. Hepsi bir zincirin halkaları gibi... Evet çok şey değişti hayatımda. Daha çok seyahat ediyorum ,daha çok çalışıyorum ,daha az okuyor  ve daha az mızmızlanıyorum.. Daha az sinirleniyorum daha az konuşmak istesemde maalesef daha çok konuşuyorum.. Daha zayıfım daha güzellik takıntılı daha alışveriş delisi ama daha cimri :) Daha komiğim ama daha az gülüyorum.Daha çok arkadaşım var ama daha bencilim , maalesef..

2013 benim yılım oldu. Büyüdüm ,sorumluluklarım arttı kalbimden geçen herşey kat ve kat fazlasıyla beni buldu.Şükür temelli yaşantımdan zaman zaman  ''Acaba daha fazlasını istemediğim için mi daha fazlası beni bulmuyor ''  mantığıyla  şüphe duysamda doğru yolda olduğumu anladım.Şükür etmek ruhunuzu ferahlatıyordu.Elinizden gelen mücadeleyi verip geri kalanını akışına bırakmak hayattan daha çok zevk almanızı sağlıyordu.Doğru yoldaydım

Nereye gidiyor ki bu konuşma :) Bu arada 30 yaşıma girdim.Milat tabii rakam değişiyor.Hiçbir zaman gelmeyeceğiniz bir durak gibi dururken pat diye "inecek var mı" diye bağırıyor şöför..''Yok!''diyemiyorsun , iniyorsun.. Güzelliğinden şüphe duymayan bir tipsen ilk kez '' Aaa  hiç 30 görünmüyorsun , ben seni evli bile sanmıyordum '' iltifatlarına mutlu oluyorsun.Sonra bu iltifata mutlu olduğuna mutsuz oluyorsun :P Yaşlanıyorsun..  İzlediğin filmler ,diziler ,okuduğun kitaplar ,güldüğün espriler, bildiğin şarkılar ,baktığın dünya geride kalıyor.Sen yenisini beğenmiyorsun eskisini anlatsan nostaljik oluyor. Yaşlısın işte , bildiğin yaşlısın :P

Bu yazı bir geri dönüş yazısı geri dönüş için sebepler var elbette..Yazmanın yalnızlıktan beslendiğini iddia etmiştim birkaç zaman önce.Öyle değilmiş yalnızlıktan değil birikmişliktenmiş.Birikmişlerimi harcamışım uzun süre şimdi yine biriktirdim.Yazacağım..

Şöyle bir baktım da bir derdim var gibi görünüyor sanki :) Halbuki hiç hissetmediğim duygular içindeyim. Tarifsiz kaygılara sahibim , tarifsiz bir aşka sürükleniyorum koşar adım.Aşk ve kaygı eş gidiyor zaten hayatta. Seviyorsan kaybetme korkusu artıyor sevdikçe daha da çok artıyor. Gözlerin doluyor bir aşkın peşinden gidiyorsun ama ne olacak benim sonum diyorsun bir taraftan da. Hepimiz aşık olduk da bu başka bir tomurcuk aşkın seni esir almasına bozuluyorsun,dize getirdin beni diyorsun.. Senden habersiz , varlığın yokken nasıl yaşıyormuşum ben diyorsun.. Seviyorum seni diyeceksin kendi sevginden korkuyorsun birşey olacak da artık sevemeyeceksin diye. Şimdi böyle aşıksam gözlerimiz ellerimiz buluştuğunda ,tanıştığımızda neler olacak diyorsun için kıpır kıpır..

İlhan Şeşen'in bir şarkısı var ;

 "duygularima esir oluyorum seni gorunce
insan bin kere mi yaniyor bir kere sevince
ruh bedenden ayriliyor cekimine girdim
bin kere daha yanarim ama gordugume sevindim"


İşte ben böyle bir hal içindeyim..

Anne oluyorum...

30.10.2013



11 yorum:

sosyete aşçısı dedi ki...

Uzun zaman sonra bloglarda ne var ne yok diye hesabımı açayım dedim,
Sizi tanımasam da umut dolu yazınız içimi ısıttı:)
Hayalini bile kuramayacağınız kadar güzellikler sizin olsun, sağlıkla evladınızı kucağınıza alın inşallah...

Mutluluk dolu bir yıl sizin olsun,
Sevgilerimle,
Esin

Üfürükten Prenses dedi ki...

Bende yaklaşık bir yıldan beri ilk kez yazıyorum.Ne güzel bir tesadüf olmuş mutluluğumu paylaştınız teşekkür ederim :)

Adsız dedi ki...

Allah sağlıkla kavuştursun evlatlarınıza :)

Ebru

Joey Potter dedi ki...

Yazının gidişatından acaba mı dedim? Ve sonunda güzel haberi okudum. Uzun zaman oldu :) Çoook tebrikler. Sağlıkla gelsin bebeğin inşallah.

Üfürükten Prenses dedi ki...

@Ebru Aminn çok teşekkür ederim

@Joey : evet çok uzun zaman olmuştu.Güzel günleri paylaşmam lazım dedim,üstelik yazmasam günler de geçmeyecek belli :) Çok teşekkür ederim sağlıkla gelsin inşallah

GeCe dedi ki...

Tey te te tey tey bir oyun havası yazayım dedim ama pek benzemedi galiba haberini merakla bekliyordum çok sevindim tebrik ederim sizi. Allah tamamına erdirsin sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah

Defnenin Annesi dedi ki...

Oooooo ne güzel bir paylasim bu, saglikla gelsin bebeginiz... Bende yazmiyordum, sanki benimle birlikte blog yazan herkes birakmis blog yazmayi... Bende geldim yine....

Üfürükten Prenses dedi ki...

@GeCe : biz seninle konuşmuştuk bu konuyu çok net hatırlıyorum. Sen motive etmiştin beni :) Çok teşekkür ederim sağlıkla gelir inşallah

@Defnenin Annesi :Hep birlikte döndük ne güzel eskisi gibi aktif olsun bloglar. Paylaşmak güzel bende paylaşmaya paylaşmaya unutmuşum bu duyguyu

Adsız dedi ki...

ufurukten prenses asker yolu bekleyenkerden serkannn ben :)) faceten yazdim bi kere ama gormedin sanirim, yazini gorunce sevindim; habere daha da cok sevindim..Allah tamamina erdirsin ins.2 yasina girdim benimki hala cozebilmis diilim su hamilelik haftasi olayini :))

Üfürükten Prenses dedi ki...

Çok tatlısın ya asker yolu bekleyenlerden serkanım demiş. Bebeğim sen serkan değilsin özünde :P seni çok özledim ya çok güzel bir enerjin var. nasıl yazdın da görmedim acaba facebooka girmeyeli 6 ay falan olmuştu galiba blogu güncellemek için girdim ama mesaj yoktu :/

Teşekkür ederim ilgine sağlıkla gelir insallar minnakı öperim.

efsa dedi ki...

Canım benim, şimdi gördüm çok sevindim. Yaklaşık 2 ay önce bir facebook güncellenmesi ile karşıma çıktın o an keşke bebekleri olsa dedim. Sonra seninle uzun zamandır konuşamadığım aklıma geldi. Öyle kaldı gitti.

Allah sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin. :)

artık sende genç ve güzel anneler kervanına katılıyorsun.

Related Posts with Thumbnails