Serdar, Allah Seni Tek Kaş Etsin!

24 Ağustos 2008

bu serdar ortaç işkencesi nedir ya? her yaz dönemi periyodik olarak gelen bir afet midir? şimdi burada ben serdar ortaç,kenan doğulu falan dinlemem,türklerden kimi dinliyorum,hmm yok kusura bakmayın hiç tanımıyorum türk sanatçıları,ben vatikan yöresel ilahileri dinlerim hep, salaklığına düşmeyeceğim..ama şu var ki serdar ortaç bence planlı ve programlı bir eylem..hükümetin bile işi olabilir uyuşalım diye ya da dış mihrakların..

bir adam her yaz bir önceki yazın melodilerine başka söz yazarda albüm yapar mı ya? şu anda ben cehennemin dibine gideceğim deseniz yine de "AŞKIN ÇARŞISINDA DURDUM KARŞISINDA TUTTUM KOLLARINDAN HASRET ÇIKACAK"gibi melodileri etraftan duyuyorsunuz.. ama ne,aklı başında her insan gibi beyin otomatik olarak anlamlandırmaya programlandığı için..anlamlandırmaya çalışıyorsunuz,sonra kayış kopuyor,bende var bi mallık herkes anlayıp oynadığına göre diyorsunuz..

eve geldim bütün albümü indirdim,hepsini tekkk tekk dinle.. dinledim.. tamam da şarkı değişiyor bir diğeri bitiyor öteki başlıyor ama ben anlayamıyorum hepsi birbirinin tıpkısı,bu kadar söylen dert et,bir baktım "ŞEYTAN DİYOR Kİ YANAŞ ŞUNA,ADINI ANMA SATAŞ ŞUNA"dilimde mırıl mırıl söyleniyorum..aslında böyle söylemiyorum şarkının asıl sözlerini netten buldum..şeytan diyor ki yanaş şuna adanamasakarşıvağğğğ poffff öleyim ben ya öleyim.. hem yanaşıp hem adını anmayıp hem neden sataşır insan ve bu şarkı neden yazın şarkısı olur,kabus gibi..


ve ben serdar ortaç nesliyim,yani şimdilerde 15lerinde olan kuşak gibi bu melodileri yeni duymuyorum..serdar'ın o uzun saçlarını,yeni alınmış kaşlarını gördüğüm için şimdi aşk adamı halleri bana komik geliyor.. karabiberimden beridir taşıyorum bu adamın bestelerinin ağırlığını.. bi ara meksikaya falan mı ne gitmişti,herkes de bir sevinç hali ama yok geri döndü geldi.. şimdi konserine gitsem ezbere bilirim bütün şarkılarını,istem dışı,ezberlemeden duramıyorsun..adamın büyüsü bu tekerleme yapıyor,aslında farkında değil çok sağlam rapçi olur bundan .. hem tipi de müsait,ya bi de o var ne ilginç tipi vardır o adamın..dünya üzerinde ben serdar ortaç'ın tipine hayranım diyen bir kadına rastlamamama rağmen adam şu güne 1200 kadınla beraber olduğunu söylüyor..

bir röportajında bundan sonra 20 yıl beste yapmasam olur 400 tane bestem var demiş,hangi ara yaptın arkadaşım,tuvalete gider gibi beste mi yapıyorsun sen,biz yandık hadi çoluk çocuğumuza da mı yapacaksın aynı zulümü..neyse anlamak güç,yazın bitmesini bekleyeceğiz,serdar'ın daha fazla klip çekmemesini dileyeceğiz ve o büyük gün geldiğinde ben müziği bıraktım cümlesini duyup rahat bir nefes alacağız..

5 yorum:

stickman dedi ki...

eğer bi gün seri cinayetlerime başlarsam, insanlık namına bu organizmayıda aradan çıkarıcam. abi bu ne ya? yakarak öldürmeli bunu.

Üfürükten Prenses dedi ki...

yakarak mı?
höh :)
korktum yahu,serdar benden bilme!!
stickman hepimizi senden kurtaracak:D

Güllerevurgunum dedi ki...

Ciddi bir Serdarafobi var sende...ama çok eğlenceli bir yazı olmuş :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

tşk ederim..

serdarafobi bunu lugata eklemeliler :P

Selin dedi ki...

ne güzel bir bedduadır bu :D

her yaz albüm çıkaran o belli grubun tek müzik üzerine değişik sözler yazarak şarkı yaptıklarını, aslında bütün şarkılarının tek bir şarkının değişik versiyonları olduğuna inandığımı söylediğimde insanlar bana kızıyor ama öyle :s bak benim gibi düşünen birini daha bulmuş oldum yazını okuyunca :)

400 besteye gelince... bir grubunun solisti, aynı zamanda başarılı şarkılar da yapan bir adama (isim yok :D ) Serdarcığın elemanlarının gelip "şu şarkıyı sat, al sana şu kadar para, ama altına söz-müzik serdar yazacağız" dediklerini biliyorum ama 400 bestenin kaçı bu şekilde satın alınmış onu bilemem işte :)

Related Posts with Thumbnails