Diyalog / Bölüm -4

6 Kasım 2008


film repliği tadında diyaloglar/4


Üfürükten Prenses : Bitti mi görüşme(iş),nasıl geçti?


Zat_ı Muhterem : Gitmedim ki..


Üfürükten Prenses : Eee izin aldın,görüşmeye gitmek için,alışverişler yaptın?


Zat_ı Muhterem : Hiç gitmediğim biraz da gelişmemiş bir semt,takım elbiseyle gezinemem oralarda..


Üfürükten Prenses : Bu yüzden mi gitmedin? Nerelerde gezinebilirsin takım elbiseyle,özgeçmişine ekle de bilsin adamlar.. ona göre çağırsınlar..


Zat_ı Muhterem : Beşiktaş'a gideceğim mesela haftaya.. Oraya gidebilirim takım elbiseyle..


Üfürükten Prenses : ---höh!!!! manyak mısın sen ,dalga geçiyorum yaa!!!! cevap veriyor bir de..!

12 yorum:

Yabani Kuzu dedi ki...

zat-ı muhterem bi acaip oldu üfürüküm bu aralar :S Ben anlayamaz oldum şahsen. İnş kısa zamanda toparlar kendini :S

Brc dedi ki...

hahahaha süpermiş.benim erkek arkım yapsa kızardım aslında var yaaaa:D

cansu dedi ki...

ilahi zat-ı muhterem, höh diyorum başka da birşey demiyorum.

Vis-à-vis dedi ki...

cok benzerini benimki de yapmisti biliyormusun..ne denir bunlara prenses bilmiyorum ben :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

@kuzucum:zaten acayioti :) aslında herkesin olduğu gibi onunda garip tabuları var bu artistlikde ondan biri..

bazı insanların giyip ona buna hava attığı askeri kıyafetyle bir gün gitmedi işe bu adam.. yanında çanta taşıdı orada giyindi hergün..utanıyormuş:)

@brc: kızdım aslında ama ne fayda..

@cansu:belki de beni şaşırtmasını seviyorum :) bence de höh:)

@perhaps: aynı model bunlar.. bir dönem sudan mı havdan mı böyle olmuşlar galiba:)

Böcek dedi ki...

prenses ya çok merak ettim burcu nedir kendisinin?
:p:p:P

Üfürükten Prenses dedi ki...

@böcek:

yampiri yampiri yengeç :P

serzeniş meraklısı dedi ki...

üff prenses ya ben bi ara işe takım elbise ile giderdim, bazı semtlerde hakkaten bi garip bakıyolar takım elbiseli adamlara... suyundanmıdır, saçma kurtlar vadisi dizisi yüzündenmidir, insanlar "bu adam sabah sabah nerde düğün bulduda gidiyo" diye düşündüğündenmi bilemeyeceğim. "bazı semtler"de ciddi anlamda takım elbisenin bişey ifade etmesi gerektiğini düşünen insanlar var... siz yaşamıyosunuz tabi bunları, aslan zat_i muhterem yürü be! ehh iiki ben varım burda :P ezceniz çocuu garip diye yoksa :D:D:D

Böcek dedi ki...

boğa mı diyecektim canım ya..acayip bi benzettim anlattığın kadarıyla:)

Üfürükten Prenses dedi ki...

@serzeniş meraklısı:
çok güldüm ya..nasıl korumuşun benim danayı :)

eziyorduk valla toplaşıp :)

demek böyle psikopat semtler var takım elbiselisi erkeklere baskı uygulayan :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

@serzeniş meraklısı:
çok güldüm ya..nasıl korumuşun benim danayı :)

eziyorduk valla toplaşıp :)

demek böyle psikopat semtler var takım elbiselisi erkeklere baskı uygulayan :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

@serzeniş meraklısı:
çok güldüm ya..nasıl korumuşun benim danayı :)

eziyorduk valla toplaşıp :)

demek böyle psikopat semtler var takım elbiselisi erkeklere baskı uygulayan :)

Related Posts with Thumbnails