Mim Manyağı Prenses / Bölüm-5

29 Kasım 2008

Mimlenmişim.. ama bu sefer mimi yazarken kaygılıyım zira beni mimleyen Rüyayla fotoğraflar yardımıyla çok güzel anlatmış,bitirmiş mevzuyu.. üstüne ne yazsam olmayacak gibi geliyor...


"Sizin Mutluluğunuz Nerede?" mim konumuz bu.. konuyu fotoğraflarınızla anlatıyorsunuz..


elbette bu konu hakkında yazacak çok şey var hepimizin hayatında.. hepsini sıralamak istemedim ..


şu sıralar mutluluğum bir dostun sıcaklığında..



birini incittiğimi düşündüğümde.. ona yaklaşmak yerine uzaklaşıyorum.. tamamen zihnimde çözümlemeye ulaşıp kendi cezamı kendim veriyor,olayı kapatıyorum.. gerçekle yüzleşmek içinse vakite ihtiyacım oluyor.. bu zaman dilimi herzaman dostunuzu size geri vermiyor..

aslında hata bile yapmadım,mahcubiyet.. akabinde uzun bir sessizlik..

onun bana artık ihtiyacı yokmuş,,, öyle dedi.. ya da buna benzer birşey dedi..

yapacak birşey yok,bazen sessizce sevmek gerekir..

hayatımı duygusal biri olmadığımı kanıtlamaya çalışarak geçirdim,duygusal olmak acizlikti benim için.. hala da öyle..

ama galiba gerçekten sevdiğiniz birisi için gözyaşı dökmek hem geçirdiğiniz vakitlere bir saygı hem de kabullenmeniz gereken gerçeklere yardımcı oluyor..

ben seni çok seviyorum canım arkadaşım ve ikimiz de biliyoruz ki hayatımızdaki diğer arkadaşlıklara benzemeyecek garip bir farklılıkla seviyorum..

kanin..

-üfürükten prenses-

11 yorum:

Pilli Cadı dedi ki...

prenses bazen ayni seyleri düsünüyoruz.
ben de daha dün cocukluk arkadasimi (fasulyeyi) anlatan bi post yazmistim ama daha koymadim vazgectim daha sonra koycam.

haklisin canim bazen sessiz sessiz sevmek gerekiyor benim su aralar yaptigim gibi.
benim en yakin arkadasimla bagimiz koptu yillar sonra bulduk birbirimizi ama meger ne kadar sessiz sevmisiz o gecen yillar boyunca...

serzeniş meraklısı dedi ki...

dostluklar hayatımızı şekillendirirken ihtiyaç duyduğumuz yegane duygular cidden.. dostu olmayan insanlar ne kadar yalın gelir bana..
Allah bozmasın angela ve kani.. örnek bi dostluğunuz var kardeşlerim..

Üfürükten Prenses dedi ki...

@cadı:öyle abuk-sabuk bir sebeple bu hale geldik ki.. canımı en çok sıkan bu.. yani bizim tartışamlarımızda oldu,oldukça sert ama onları bile uzatmadık hiç.. 10 dk sonra herşey normale dönerdi..

@serzeniş:üzgünüm.. o örnek dostluğumuz artık yok galiba.. negatif duygular girmiş aramıza.. kanimin bana ihtiyacı yok artık.. kendimi terkedilmiş hissediyorum ,mahcubiyetim ince ince düşünmelerim,garip kaçışlarım yüzünden,,,

Sycorox dedi ki...

Bu duyguyu çok iyi bilirim prenses...Sanki sözlere dökülmeyen bir anlaşma yapılmıştır...
Zaten hep öyle abuk şeyler batırır herşeyi...

serzeniş meraklısı dedi ki...

canım kardeşim eğer o dost statüsünde senin hayatına girebilmişse, sen ona dost gözüyle bakabilmişsen bu hallerini anlamalı, eğer anlamıyosa da büyük bi yanılgı olmuştur senin adına.. :(
herkes senin gibi bi dost bulamaz, tanışmak adına pek bişey yaşamasakda, sana tüm içtenliğimle "kardeşim" diyebiliyosam.. sen bulunmaz bi insansındır..
kardeşim benim.. hiç canın sıkılmasın nolur..

cansu dedi ki...

dost dediğin insanı günahıyla,sevabıyla kabulleniyorsun. ayrıntılara girilirse dost kalmaz. anlık kararlarla silip uzun zaman pişmanlığı duyulabilir.
ben senin aksine, bir olumsuzluk sezdiğimde konuşmayı yeğlerim. kafamda kurmak yerine,sorularımın cevaplarını almak isterim. sorarım,sorgularım. bazen bilemediğimiz sebepler yüzünden; onca güzel paylaşımları,emeği neden elimin tersiyle iteyim ki?
dost dediğin kişi farklı olmalı, benim gözümde dost 'kendi seçtiğin kardeşindir'.

Zeugma dedi ki...

Şayet o da senin için ağlayabiliyorsa,senin gibi ''farklılıkla'' sevebiliyorsa,şuraya aktardığın hayranlık uyandırıcı kelimeler onun için de geçerliyse ne güzel..Dostluğunuz göz yaşartıcı,alkışlanası,efsanevi boyutlarda gerçekten ..
Ama karşı taraf halen ödün vermiyorsa tek kelime:
Değmez !!
Blogu ve içten yazıları çok çok beğendim ..
Kutlarım :))

kani dedi ki...

okadar cok hayatimdaydinki sutumu paylastigim sut kardesimden, ilkokul birinci siniftan beri sirami paylastigim ve artik akrabalastigim dostumdam, ilk askimin gozyaslariyla omuzlarini islattigim universite arkadaslarimdan daha cok..
ve belkide tamda bu yuzden kabullenemedim biranda gitmeni benim seni merak ederken benim hayatimla ilgili donum noktalrini bilmemeni..
herneolursa olsun yerin bende ayni kalicak..
bu konuya burdan cevap vermektem hosnut olmadigimi biliyorsun ama koseye kistirilmis hissettim yapilan yorumlar karsisinda keske yoruma kapatsaydin neyse..
herneyse..

Üfürükten Prenses dedi ki...

@sycorox:evet ilişkilerde böyle biter.. birbirinize ana avrat küfür edersiniz bitmez.. sen bana bilmem ne ima etti der çiftlerden biri ve salakça biter.. niye bilmiyorum..

@serzeniş meraklısı:aslında işin en can yakan kısmı bu.. benim ona karşı hissetiklerimi onunda bana hissetiğinden eminim.. bu açıdan bir telaşım yok ama yetmiyor bu bana..anlasın istiyorum,o da anlamak istemiyor,benim de bunu anlamam gerekiyor..

teşekkür ederim düşüncelerin için..

@cansu: sana kanimi çok anlattım.. ne kadar kıymet verdiğimi ne kadar kısa sürede ne kadar çok paylaştığımızı..kaderin bize böyle dostlar sunabileceğini..o yüzden sana yorum yazarken zorlandım..

o da benim kardeşim,tek çocuğum ben biliyorsun.. ve inan herkesle el ense olmaktan nefret ederim.. kendimi kaninin kollarına attım o kadar yani :P güldüm bak yine,güzel şeyler hatırlatıyor bana..

@zeugma: hoşgeldin..herkesin kendini ifade etme yolu farklı.. aslında birbirimize çoğukez memnuniyetimizi ifade etmiş insanlarız..buraya yazdıklarım hafif bile kalır..
ona ısrar etmedim..ben ısrar sevmem çünkü,biliyorum ki o da sevmez.. çünkü pek bi benzeriz.. bu sebeple tepesine binmedim.. oldukça sert bir şekilde iletişim kuruyoruz soğuk bir şekilde.. şımarıklarım veya özür dilemelerim birşey ifade etmiyor.. incitmişim onu o da o süreçte soğumuş.. olay bu!
ne yapabilirim ki bu dakikadan sonra..

yorumun için teşekkürler..

Üfürükten Prenses dedi ki...

@kanim: yazıyı bir mim üzerine yazdım.. mimi paslayan arkadaşa bakarsan(tarihe) evveliyatı olduğunu görürsün..

mutluluk nerede diye olunca soru sen geldin aklıma,yoksa senin üstünden,bizim üstümüzden veya aramızın açıklığından kendime rant sağlamak değildi amacım..

yorumlara kapatmadım çünkü yorum bekliyorum biri bişey söylesin rahatlayayım istiyorum.. hani sevgilinle kavga edersin de,b.k sürdürmemek için aramazsın o hesap..

şimdi yazıyı ben yazınca,üzgün olduğum da hissedilince doğal olarak istemeden sana yükleniliyor farkındayım..ama benim için farketmez ben kimin ne kadar haklı,haksız olduğunu biliyorum.. üstelik haksız bile olsam umrumda değil,seninle sekmeye uğrayan ilişkimizden sonra gerisi hikaye..

yerim aynı kalacak biliyorum,bundan eminim hatta..
sorun bu da değil..

sorun son görüşmemizde söylediğin o söz.. o kadarını haketmediğimi düşündüm.. yani bir zaman görüşmedik seninle ama döndüğünde ben yine aynı bendim.. anlamaya çalıştım seni.. bilmiyorum,hemencecik silinip atıalcak birşey değilmiş gibi geliyordu.. öylemiymiş..
değilmiymiş..

............

EBRU ve RİMA dedi ki...

Mimi yazarken kaygılıyım demişsin ama çok da güzel yaıp çokda güzel bitirmişsin.Ben de senden farksızım prenses birini incitince nedense kaçıyorum.Bende sanırım cezamı kendim veriyorum.

Related Posts with Thumbnails