Erkekler Hakkında Beş Gerçek(miş)

25 Kasım 2008
Sizi tavlamak için bin takla atan,mutlu olun diye gözünüzün içine bakan,bir kere daha gülsene hadi bebiş taklidi yapsana agucuk gugucuk diye sizi seven"ayyy aşkımmmm bu ayakkabı manyak güsel ya" dediğiniz de hooop diye alıveren,gün içinde mıc mıc size "kelebeğim hadi uç bana" diye aşk mesajları atan, o hiçbir erkeğe benzemez dediğiniz biricik sevgiliniz,kocanız,dostunuz(tövbee) herneyinizse o! o var ya,aslında öyle bir adam değil! erkekler hakkında bilinmesi gereken bütün gerçekleri kapsayan beş madde açıklanmış..


1-)Gizli Kalmış Vahşi Duygular: artık Allah vergisi mi ne? yani muhtemelen dünyada bazı hayvalıklar var bunları da yapacak birileri lazım,iyi-kötü dengesi böyle kurmak adına böyle uygun görmüş Yaradan ve erkekleri vahşi duygularla donatmış.. sizin "karıncayı bile besler o ya,o benim yavrukediciğim,minik bebeğim ayyy ben ona öleyim" diye düşündüğünüz o adamın içinde vahşi duygular var..

siz sevgilinizin yüzüne karşı "nerdeydin sen bu saate kadar Allah'ın cezası,kimin koynundan çıkıp geldin p.... "diye bağırırken .. suratınızın ortası patttt diye patlamak istiyor..muhtemelen patlatanda vardır.. ama bundan da aşk kokusu çıkartan gerizekalıları düşünce,erkeklere hak vermeden geçemiyorum..

"ayy sevdiği için vurdu ya,sevmeyen adam hiç,önemserde sinirlenir mi? biliyor musun meliscan,bu tokat olayı ilişkimizi kuvvetlendirdi,hem bende çok damarına basmıştım,ayy suçlu benim ya,adamı kendime vurdurtup,onu mahcup ettim"

höh ki ne höh!




2-)Güzel Arkadaşlara Dikkat: erkekler birlikte olduklarını kadının arkadaşlarına,özellikle de güzel olanlara muhakkak potansiyel flört arkadaşı olarak bakıyormuş.. sevdiği kadının arkadaşını daha elde edilebilir buluyor fakat çoğukez kendini kontrol edip bunu gündeme getirmiyormuş.. şimdi anlıyorum kadın programlarında sabah akşam ağlayan kadınların" kocamı ayarttı o.. "diye en yakın arkadaşlarını neden suçladıklarını.. bir kadın arkadaşının sevdiği adamı ayartıyorsa bilin ki, o kadın aslında arkadaşına karşı savaş kazanmak istiyordur..salak erkeklerde arada oyuncak oluyor işte.. ama yine de, dikkat! gerçi bu acı bir madde insan arkadaşına bu gözle bakamıyor,eğer bakabiliyorsa yani sevdiğim adamı ayartır bu diyebiliyorsa zaten o andan itibaren arkadaş olarak da göremiyor..



3-)İhanete Yakınlık: erkeklerin %70'lik bir oranı eğer uygun şartlar sağlanırsa ve en önemlisi birlikte oldukları kadının bunu duyma ihtimali ortadan kalkar ise,ihaneti tek sefer bile olsa denemek istediklerini söylemişler.. şimdi bunu okuyan herkesin eşi,sevgilisi geri kalan %30'luk kısma girdiği için sorun değil tabi ;) hep öyle denir ya! "ayy benim berkecan'ım hayatta yapmaz ya,bir kere beni kaybetmekten korkar,hayatta yapmaz midesi kaldırmaz"demek ki en aşk böcüğü adam bile ihanet etme duygusunu en az birkez tatmak istiyormuş..
bu konuda önlem alınabilir mi ? sanmıyorum.. tamamen milli piyango usulü şansınıza çıkan erkeğin %30'luk kısma girmesini dileyeceksiniz..






4-)Dedikoducu Erkekler: ne yalan söyleyeyim bunu okuyunca mutlu oldum,çünkü yakın zamanda zat_ı muhterem sorduğum bir soru karşısında "ne dedikoducu oldun ya,nerden aklına geliyor böyle şeyler "dedi ve beni şey gibi bıraktı lafımla ortada! çok kızmıştım,yüzüme vurulmasına mı,dedikoduculukla suçlanılmama mı herneyse.. erkeklerde dedikoducuymuş efendim.. özellikle de ilişkinin başında birlikte olduklarını kadının fiziksel özelliklerinden tutunda tüm açıklarına kadar arkadaşlarıyla paylaşıyorlarmış.. ama tabii zaman geçince bir mahcubiyet,ilişki hele de ciddi bir boyuta gelirse.. "lan kızın bir poposu var,aha da avucum kadar,bir de göğüslerini görsen portakal diye al sık" diye hava attıkları arkadaşlarından fellik fellik kaçıyorlarmış.. evlilik içinde ise dedikodu yerini şikayete bırakıyor,erkek arkadaşlarına veya ailesine,karısının dedikodusunu yapıyorlarmış.. dikkat lütfen ;)




5-)İltifat İhtiyacı:işte bu erkeklerin pin kodu! bir adamla birlikte olmak,dikkatini çekmek,kendine bağlamak işte amaç her neyse bu yol her kapıyı açar.. okuldaysanız :"ya sen derslere girmiyorsun ama notların süper,çok zekisin yaa" işteyseniz: "proje için seni seçmeliler,yoksa cidden aptallık ederler,sendeki potansiyel bizim müdür de olsa coca-cola'ya ceo olmuştu " arkadaş ortamında: herkes seni ne çok seviyor,bu harika birşeydir eminim,benim pek arkadaşım yoktur da ( ezin biras kendinizi) özel zamanlarınızda : harika öpüyorsun ya nefesim kesildi( artık ilişkinin boyutuna göre) aynaya baktığında: "saçlarına,gözlerine veya hmm dudaklarına bayılıyorum,senin sevgilin olduğum için çok şanslıyım,çok çekicisin" yemek yada içecek yaptıysa( onlar için maharet): "üçübir arada mı bu? ayy bende evde yapıyorum böyle olmuyor aşkım,sen hep bana kahve yap olur mu? çok güzel olmuş,becerikli sevgilim benim.."


biz bu gerçekleri bilmiyor muyduk? biliyorduk.. o zaman niye araştırmışlar,iş olsun.. ! yine de oyunu kuralına göre oynamak,gerçek yüzlerini tam olarak hayatımızın merkezine oturmadan ortaya çıkarmayan karşı cinsle ilişkileri dengeye sokmak gerek.. özetle ; eşşek ,sağlam kazık,bağlamak kelimelerinden oluşan bir deyim :P

29 yorum:

babegazelle dedi ki...

walla ben de daha deminki postta erkeklere bbaya bi çemkirdim telepatik misin üfücüüm yaww heheh gerçi bilioduk bunları da ben 5.maddeye takıldım ben diorum ki adamlar egoist oldu bunu duyunca daha bi kalkıo kıçları afedersin bu iltifat edio bakalım öteki edecek mi die sonra daldan dala hıhh

bide şarkıyı kim sölüo bacım :))

Sycorox dedi ki...

ya iltifat et,adama herşeyi yaptırıyosun:)
öle gururcu ukela takılmayacan,herşeyi sen iyi bilirsin yaparsın de,evde temizler,bulaşıkda yıkar yemekte yapar:) tecrübe ila sabittir:)

Ukturk dedi ki...

Bu erkekler tam dayaklık:P:p

Üfürükten Prenses dedi ki...

@babe: seni ukturk'e yönlendiriyorum..aşk işlerinden o anlıyor artık:P senin için münasip helal süt emmiş birini bulacaktır hızlıca..
artık kimseye çemkirme mutlu ol,gerçi mutlu aşk yoktur diye felsefede yapayım iki dakikada. saat geç oldu sapıttım idare et :P

şarkıcı günce şarkı ismi esnaf lokantası..

böyle güzel şarkıya böyle isim,pess yani :P

@sycorox: aslansın,kaplansın :P hep gaz vereceksin..inanıyor saftirikler:P

@ukturk:sorma periyodik olarak döveceksin hemde :P

Unknown dedi ki...

yine sıkı bir amme hizmeti görmüşsün princess ;)

şu 4 ve 5 bana birini hatırlattı :PpP bir erkek bu kadar mı dedidokuducu ve övgü için kırk takla atan bir iltifat avcısı olur tanrımmm!!!

stickman dedi ki...

".. özellikle de ilişkinin başında birlikte olduklarını kadının fiziksel özelliklerinden tutunda tüm açıklarına kadar arkadaşlarıyla paylaşıyorlarmış.."

ben yaşadım bunu. arkadaşım bana, şu anki sevgilisyle ilk zamanlarını anlatıyodu. nası seviştiklerini,neresinden öpünce çok etkilendiğini filan. artık bu tarz şeyler anlatmıyo. sanırım sevmeye başladı kızı. :) şimdi ikisiyle karşılaştığım zaman hep o arkadaşın anlattığı şeyler geliyo aklıma. hıımm demek bu ikisi böyle sevişmişler. demek böyle titriyo filan heuehe hehee :) tabi bakışlarda bunları belli etmemek lazım :p

tuba dedi ki...

iltifat kısmına katılıyorum (diğerlerine de katılıyorum da ona daha bi katıldım :). bi de kadınlar iltifattan çok hoşlanır derler, erkekler de en az kadınlar kadar iltifatsever :)

Primarima dedi ki...

Ben hala karikatüre gülüyorum yalnız "anlatamıyorum kıçını başını anlatamıyorum" ney yaa :):)

Üfürükten Prenses dedi ki...

@çileklisüt:amacımız halk aydınlasın:P yoksa ben tek başıma mutlu olsam neye yarar:P

@stickman:on numara örnek oldun işte.. sevindim.. erkekler saflıktan mı artistlikten mi neyse işte önce anlatıp sonra mahcup oluyorlar,kızlara yazık!

@t.u.b.a:yıllarca hep kadınlar övgü bekler diye kandırıldık..egoları tavan yapmış erkekleri gözden kaçırdık.. bir adama gaz verdin mi herşeyi yaptırabilirsin..

geçen sevdiği kadının kocasını öldüren biri ifadesinde kadının: bunu yapamaycaksan benimle birlkte olmayı haketmiyorsun zaten ama sen ondan(kocasından bahsediyor) güçlüsün beni hakediyorsun yapabilirsin diye kandırdığını anlattı.. cinayet bile işleyebiliyorlar..

@ebru ve rima:"ramize erer" türkiye'deki ender kadın karikatüristlerden..harika karikatürleri var..

Unknown dedi ki...

her telden erkekleri izlediniz :Pp
angela şu 5. madde çok tanıdık geldi :Pp bide abartıp herkezden iltifat bekliyo böyle tipler ya, arkadaşımla gezemiyorum, bayıyo :D:D
bide bilindik şeyleri araştırmak daha kolay olsa gerek, artık araştırmacılar kolaya kaçıyo, çamura yatıyo.. araştırsana bayanların gerçeklerini(bilinmeyenleri yani) :D

pRncfRn dedi ki...

Freud saçmalamaları bunlar, yok öyle birşey :)

mr.paradise dedi ki...

erkekler bi kızı elde etmek için maymunluk yapar evet doğru ama çünkü aklı başında bir kız olmadığı ve maymunluktan hoşlandıkları için...neticede bir erkek bir kıza sadece istediğini verir...

kızı elde etmek için maymunluk, kızı elde edene kadar olan maymunluk
safhasıdır...kızı elde edene kadardır yani...ama ilişki bitene kadar maymun olma sırası üzülerek söylicem kıza geçmiştir...hatta bazıları vardır ki, ilişki bittiği halde maymunluk yapmaktan kendini alamazlar...

bence bu kadar uçmayın...

Brc dedi ki...

yazıyı okurken valla erkek arkıma uyuz oldum bırden.sankı o da ıcınde farklı duygular beslıyomus gıbı geldı :D
ozellıkle 2.maddeye sinir oldum .varya bnmde etrafımda bir sürü guzel arkadasım var
ama bunun dısında erkeklerın bızden daha cok dedıkoducu olduklarını hep solerdım sende yazdın guzel oldu prenses:D

Vis-à-vis dedi ki...

ayy ben de cok sinir bak simdi erkek arkadasima bunlari okuyunca :)

demek erkekler de dedikodu severmis, iyi oldu bunu ogrendigim bundan sonra hic cekinmeden konusabilirim demek :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

@serzeniş meraklısı:hep derin laflar ediyorsun kardeşim.. kadınları çözmeye binlerce araştırmacı yetmez :P

@prncfrn:bence kendinden birşeyler buldun ..

@mr.paradise: hı hı,öyle,evet evet..

@brc:her erkek bir değil elbette ve galiba biraz da kaybetme korkusuyla gündeme getirmiyorlar bu gerçekleri..

kızma adama:P tetikte ol yeter..

@vis-a-vis: yok bizimle dedikodu yapmayı sevmiyorlar genelde.. kendi aralarında seviyorlar :P
özledim seni bu arada ..:P

kendini bilmez bir deli dedi ki...

şarkı deli güzellll....ayy bayıldımmm.bayıldımmm..
buarada cambaz ben...okumaktayım hala hepinizi:)kim bu şarkıyı soyleyen

Üfürükten Prenses dedi ki...

@deli: oku canım oku :p

şarkı mı günce-esnaf lokantası

bende bayıldım hep bunu dinliyorum son 3 gündür.

Pilli-Cadi dedi ki...

bu kadar erkeklere gicik oldugum bir dönemde bana bu yapilir mi prenses:)

pRncfRn dedi ki...

Aha bulduysam, ölüm çıksın yarn :p

Üfürükten Prenses dedi ki...

@cadım:
gerçek yüzlerini görelim diye yahu :P

@prncfrn: aaaaa! öyle dua etme ya:/

Adsız dedi ki...

5. maddeye göre bütün hatunlar yalancı çıkıyor.

Adsız dedi ki...

selamlar sizi bridget de gördüm geldim :)

Valla şahane bir yazımış bu :) sevgiler

Üfürükten Prenses dedi ki...

@opus: hmm biraz öyle oluyor.. ama ilişkinin huzuru açısından diyelim :P

@nalan: hoşgeldin!! iyi ki gelsin..

yazıya bayanlar ilgi gösterdi genelde ,yaralıyız ya ondan galiba,tşk ederim..

hebelehübele dedi ki...

unutmak mı ne mumkun prenses :))herzaman takıp deyım :P))

Böcek dedi ki...

böle stratejileri sevmiom ben işte..ilhan uçkan denen ve kendini ilşki uzmanı sanan kadın da genelde aynı şeyleri söylüyor ama ne yazık ki hayatımızın gerçeği de bunlar..
erkekler ne ister ya :D
bunun da filmi çekilmeli :D

Mirat Can Bayrak dedi ki...

Valla söyleyeceklerim hoşuna gitmeyecek ama bunlar benim kişisel deneğimim :)

1) Bütün kadınlar profesyonel yalancı doğar (sosyal sebepler hede hödö diye saymama gerek yok), erkekler (hele ki yengeç burçları :) ) dikkatli olmalıyım dikkatli olmalıyım derken bi süre sonra kayışı kopartır böyle psikopat olur :)

2) Kadınların hayatını şekillendiren (20li yaşlarda diyim) en baskın dürtü birbirleri ile olan rekabettir (yoksa kozmetik sektörü dünyanın en büyük sektörü olamazdı değilmi? otomotivden bile çok para var) Çok tehlikelisiniz valla :)

3) ihanete gelince acısını bilen adam/kadın yapmaz böyle bir şeyi. Acısını bilen birini seçmek yeterli olacaktır. Birde insanları geçmişi ile değerlendirmek mantıklı geliyor bana bu ara. *


4) Açık söyleyeyim 5 yıl bir öğrenci kentinde kaldım. Hiç bir erkek arkadaşım şimdiye kadar onu götürdüm bunu götürdüm muhabbeti yapmadı kız tarafında ise santimine kadar adamlarla ilgili bilgilerini paylaştıklarını biliyorum. Bu erkekler anlatır muhabbetini kim çıkardıysa artık ... Ha bu arada ilginçtir bu beş yıl içerisinde kız arkadaşını aldatmış tanıdığım erkek olmadı, kız tarafında ise..

5)İltifat ihtiyacı: Evet buna varım :) her erkek her kadın iltifat değil de güveninin tazelenmesine ihtiyaç duyar. Bile bile lades demektir biraz ama yinede inanmak ister ya insan sevdiğine.

Üfürükten Prenses dedi ki...

@mirat can:

1-bana yengeç burcu deme,deme,deme :)

2-biz rekabet ediyoruz sizde oyuncak mı oluyorsunuz,cıkss!! yanlış efendim :)

3-bu maddedeki yorumuna tamamen katılıyorum..

4-ya çok efendi adamlarla birlikte takıldın yada bir başka istisnai durum var,,,

5-kabul ettiğin tek madde,bingo :)

Mirat Can Bayrak dedi ki...

@Üfürükten Prenses

1-kimse de bana koç demesin demesin demesin! :)

2-Yok canım oyuncak olan yok da, bu işin ekmeğine yağ süren yine bu durumdur diyorum. Diğer cepheden görüneni söylüyorum.

3-oley! :)

4-Fazla/çok efendi adamlar demesek de olması gerektiği adamlar gibi desek ? :)

5-:)

Adsız dedi ki...

işin sırrı efendilikte kadın ne ederse etsin her zaman soğukkanlı olacan sakin olacan ve gereğini öyle yapacan. davranış olarak işin sırrı ilmi efendilikte nede olsa taş yerinde ağırdır. nerde konuşup susman gerekteğinizi iyi bileceksiniz bu konuda bunu anlamak için kadın yada erkek olmaya gerek yok bence insan olmak kafidir. ki kendi insanlığını bilen kadın olsun erkek olsun yerine göre gereğini layıkı ile yapar. gerisi şüphecilik ve kendini bilmezliktir ne istediğini bilmek ve isteği doğrultusunda hareket etmek......

Related Posts with Thumbnails