Popgod Bu Oyunu Korusun!!

17 Kasım 2008

Bir süreden beri popmundo oynuyorum,bilenler duyanlar vardır..Ben çok geç keşfedenlerdenim oyunda bin küsur günlük karakterler bile var.. bilmeyenler içinse açıklaması şöyle; bir çeşit web broswerli online oyun..oldum olası oyun oynamayı severim,küçük yaştan beri bilgisayara ilgim vardır. evde bir adet abiniz varsa zaten bu kaçınılmazdır.. bizim çocukluk günlerimizde böyle oyunlar yoktu en fazla mario,street fighter,mortal combat filan vardı sonrasında bilgisayar oyunları çıktı. en sevdiğim oyun princeti ama siyah beyaz hali prince of persia değil yani..bilgisayarın tuşlarını kırmıştım o iskeleti öldüreceğim diye abimde beni çok fena kırmıştı :P



Yıllar geçti kızsal dürtüler beni bu tür oyunlardan uzaklaştırdı artık abimin zorla oynattığı futbol oyunları benim hiç keyif almadığım zamanlar haline geldi.. uzun bir nekaat dönemi geçirdim oyun açısından ama bir süre sonra karşıma playstation çıktı.. birincisi çıktığında "vayyy beee adamlar yapmış " dedik,ikincisi çıktığında sanki uzaylı görmüş gibi olduk,üçüncüsünde artık bünyemiz teknolojiye alıştığından sebep pek tepki vermedik!



sonuç olarak böyle oyunlarla fazlaca haşır-neşir olmamdan sebep popmundo'ya oldukça bağlandım.. resmen gözüm onunla açıp onunla kapatıyorum..oyun yeni oyuncula riçin oldukça karışık ama alıştığınızda ve düzeninizi kurduğunuzda oldukça keyifli bir hal alıyor..



benim an itibariyle 140 küsur günlük br karakterim var ve oyunu hala tam olarak çözebilmiş değilim..sürekl yenilikler ve güncellemeler içermesi oyunun tazeliğini koruyor ve sizi daha çok içine çekiyor ..mesela şu aralar oyuna kendi tariflerinizi koyma özelliği eklendi.. an itibariyle kahve çay yapmayı öğrendim ama hedefim puro ve kaçak içki yapımı ehii ehiii :P


kendinize bir karakter ve kariyer belirliyor ve bunun üzerine çalışmalar yapıyorsunuz..aslında gerçek hayatta başaramadıklarınızı veya hayallerinizi burada yaşatabiliyorsunuz.. kariyer hedefim müzik değil tıp alanı,gerçek hayatta asla çalışamayacağım bir sektör zira beni kan tutar..

bir adet kız çocuk annesiyim oyunda ve ikinciyede hamileyim.. bu gerçek hayatta kısa vadede gerçekleştirmemin zor olduğu bir durum.. ilişkiler yaşıyorum,evlenip boşanıyorum.. ilk kocam öldü ikincisi daha zengin daha kariyerli bir tip olacak :P


yalnız keyifsiz olan bir durum var ki: oyuna ilk girdiğim dönem ortam daha seviyeliydi,kaliteli adamlar vardı,güzel işler yapan insanlar vardı.onlar nereye gitti bilmiyorum..onları acilen geri istiyorum,oyuncuların yaş ortalaması biraz düştü sanırım sorun bu..


Aaa bu da neymiş br ordan bir burdan anlattın kafam karıştı diyorsanız Popmundo


-Kani-

16 yorum:

osuruktanteyyare dedi ki...

ay bi ara bende oynuodum sora sıkıldım bıraktım geçen msj geldi girmezseniz karakter ölcek diye
acıdım bi girip çıktım sora noldu bilmiorum :D

babegazelle dedi ki...

ilgimi çekti bu iş benim yaw saol walla sanırım koydolup oyniciim hihihiihhi

Brc dedi ki...

bende deli gibi simse sardım ya bu aralar.çok oynamıştım iki günde sıkılıyodum ama bu sefer acayıp sardı benı ama buda güzelmiş bakıcam

Camilla dedi ki...

aboo ben buna fena sararım:D

Adsız dedi ki...

brc;
bende çok severim simsleri evcilik gibi gelir:)
çocukken hep evcilik oynardım tek başıma hiç sokağa çıkma zevkini yaşatmayan annem sağolsun hayal dünyamı baya bir genişletti! Ortaokula kadar parmak emen kazık kadar bir kız oldum sayesinde:))

pRncfRn dedi ki...

Ben hala oynuyorum bu 2. karakterim normalde 650 gündür oyundayım ama bu 300 günlük, karakter adın ne prenses :)

Böcek dedi ki...

kanicim bende oynuyordum ama yarım kaldı bakmadım bi ara sora noldu bilmiyorum:)
sims manyağı olmuştum bende:PpP

Robin Goodfellow dedi ki...

1 yıldan fazladır oynuyorum sıkıldım bir süredir.
adım mehtap kavur :D

Unknown dedi ki...

ben bu oyunu yaklaşık 1.5 yıl kadar oynadım, çok vakit almamasından dolayı sanırım. rock tarzı müzik gruplarında dünya sıralamasında 3. olmuştuk arkadaşımla, ve 5 dünya turnemiz vardı, feci eğlenceli bu html yazı tabanlı oyunlara bakılırsa, sonra bi yerlere gelmenin getirisi olan doymuşluk hissi ile bıraktım, 3 de çocugum vardı :Pp
hoş bi oyun... kani, güzel bi tespit :D

efsa dedi ki...

bende 4 seneye yakındır travian oynuyorum :)))
dehşet bir biçimde her gün oynamıycam bıktım artık desemde bişiy dürtüyor yaaa.

Unknown dedi ki...

aman yawf benim kardeşim bütün gün başında bunun hee bi de omertası var :pPp bense elimi bile sürmüyorum zaten hayaller dünyasında yaşayan biriy(miş)im bir de bu oyunu oynarsam iyice halim harap :p

tuba dedi ki...

ismi popomundoyken oynardım ben de. karakterimin ismi de tijendi :P uzun zaman oldu oynamayı bırakalı. tijen de ölmüştür heralde :PP

Arzu Breda dedi ki...

Selam,

Popmundoyu hiç oynamadım. Bundan 1.5 yıl öncesine kadar da, bilgisayar oyunlarından hiç hoşlanmazdım.

Ne zaman ki, benim ki ile kavga edip ayrıldım. O boşluk sırasında tanıştım, SL ile yani Second Life (İkinci Hayat) ile tanıştım.

Şimdi ondan bir süredir ayrıyım. Çünkü, dargınlık sona erdi ve çok mutluyum.

Ama, SL'yi de özledikçe arada giriyorum. Bence daha iyisi yok... :))) Ben ona "CeNNeT" diyorum...

Ay BU KIZ dedi ki...

hahah :) bende eyaletler arası aranan bi şahısım.. enselensiğim an hapishanedeyim :) ziyağğretime gelin.. çarşaflı börek getirin emii :)

Can dedi ki...

Bu oyuna ne zaman başladığımı bilmiyorum.Yaklaşık 200 gün oynadıktan sonra bırakmıştım.Heralde devam etsem şuanda 3 kuşak torunlarım olmuştu :) Ama gerçekten çok saçma ve zaman öldürme konusunda inanılmaz bir oyun.Zamanım çok ulen oynuyayım diyorsanız oynanır yani.

K®HAN dedi ki...

zirvede "abe oddworld" var.
daha onu indiren olmadı ordan.
yada ben izin vermedim.
"grantoursimo 2" var birde.
sonra ps2 ps3 çıktı.
ps2 aldık bi ara.
ama şu an evde hala ps1 var
birkaç da oyun.
ps1 e aşığım anladım.
oyun oynadığın adama
omuz atabileceksin arada.
online oyunlara hiç bulaşmadım.

Related Posts with Thumbnails