Bana Niye Öyle Baktın? - Polat Alemdar Evlendi - Yurtiçi Kargo

14 Aralık 2012
Bana Niye Öyle Baktın ?

Bülent Arınç,Kamer Genç'in Akp modeli gibi.. Tabii Kamer Genç cinsel çağrışımlar uyandırırken Bülent Arınç ise daha duygusal (!)Ağlamayı seviyor,Başbakanına bayılıyor,inanıp inanmadığı herşeyi savunabiliyor.. Ama son mevzu biraz can sıkıcı oldu.Chp'li kadın milletvekili konuşma yaparken Bülent Arınç'a bakıyormuş.Ona bakarak konuşuyormuş,Bülent Arınç'da ikaz etti kadın vekili bana bakmayın ben mahçup bir adamım dedi ?Ne demek istedi ,vekili ne ile itham etti düşünüyorum düşünüyorum bulamıyorum bir türlü.Yani bana aşıksın ama benden sana hayır gelmez gibi birşey miydi bu ?Yoksa benim başım bağlı yoksa aramızda birşeyler olurdu gibi bir ima mı ?Yoksa en fenası erkeğin gözüne gözüne bakan rezil bir kadınsın beni tahrik etmek niyetindesin ama ben mahçup bir delikanlıyım ifadesi mi ?

Herneyse can sıkıcı imalar.Bülent Arınç bu kadar naif bir imaj çizmeye çalışırken böyle çıkışlar yapıyor anlayamıyorum.Bu neye hizmet ediyor Akp'li bir hanım bu açıklamaya nasıl yaklaştı mesela bak görüyor musun kadına meclise gelmiş utanmadan Bülent Bey'i gözüne kestirmiş mi dedi ?Birisi ülkenin yönetildiği bir mecliste kürsüde uluorta birinin gözüne bakarak konuşuyorsa ne amaçlamış olabilir.Keşke bunu da söyleseydi çünkü halihazırda her kadından mavi boncuk almak üzere garip bir erkek egosuna büründü.İzlerken gerçek değildir bu montajdır eğlenmek için yapmışlardır dedim çünkü zaman zaman Bülent Arınç'a takılmak için böyle şeyler yapıyorlar.Ama gerçekmiş,maalesef..




Bir de vajina mevzusu var ki akıl sınırlarını zorluyor.Ortalama 30-35 yaşlarında bir kadın evlenmiş,bir veya birden fazla çocuk doğurmuş veya bütün bunlar olmasa bile hayatında bir veya birden fazla jinekologa gitmiştir.Yani cinsel organını ergenlik seviyesinde veya ahlaksız erkek seviyesinde her kadın organını seks sembolü olarak görmekten vazgeçmiş,bir üreme organı vücudunun midesi,karaciğeri gibi bir organı olarak görmeye başlamıştır. Çünkü erkeklerden farklı olarak kadınlar hayata cinsel gözlüklerle bakmazlar.Erkeklerin ağız dolusu küfür ettiği,şaka bile yaparken annelerine,bacılarına küfür ettiği bir ülkede bir kadının bu kelimeyi kullanması neden bu kadar sorun olur ki?Sen evli çoluk çocuk sahibi insan organını konuşmuş insansın ? Ne demektir hani gelişmiştik hani herşeyi konuşabiliyorduk.Daha birkaç vakit öncesine kadar.

Kadın kürtaj olsa mı olmasa mı sezeryen mi yapılsa diye kadınların cinsel organı üzerine aylar boyu konuştuk.O zaman hiç sıkıntı olmamıştı ?Acaba kadınların başka bir organlarıyla mı doğurduklarını düşünüyorduk ?Şimdi bir kadın yine kendi organı için konuşurken neden sakınsın neden çekinsin,neden gerilsin.Kendi organı ? Kalp kapakçığı,böbreküstü bezi,akciğer bronşu derken de utanmamız gerekir mi acaba?

Klasik bir yoldur bu sıradan bir konudan çekinir gibi davranırsanız,utanırsanız böyle bir atağa geçerseniz karşınızdaki kişi anında itibarlasızlaşır.Yani siz fazla muhafazakarım derseniz standart bir insan birden namussuz olabilir.Akp'nin önümüzdeki seçimlerde durumu ne olur bilmiyorum ama hayatımın sonuna kadar siyasete görmek istemediğim birkaç isimden biri Bülent Arınçzaman zaman İdris Naim Şahinle yarışsalarda yine bir numara, Akp'yi bu kadar sevimsiz kılan bazı insanları neden görmezden geliyor parti , mantıklı bir açıklama bulamıyorum.


Ve Polat Alemdar evlendi.

Adamı cidden derin devlet personeli sanıyorlar galiba.Karşında soru sorarken titriyorlar.Başkası olsa ne kadar salak soru varsa sorarlar adamdan resmen korkuyorlar.Afralar tafralar bir haller siyah arabalar takım elbisler atkılar.Sen git bu artistlikle Polat Alemdar 12.12.2012'de evlen.Polat yürek insanıdır,aşkına sahip çıkar,sevgisini çok belli etmez ama hep falan..

Öyle böyle 42 yaşında gelmiş.Hep güzel kızlarla takıldı ben hep kızlara üzüldüm.Dizide herkeslere sahip çıkan bu arkadaş sevgilisine sahip çıkmadı.Klasik belirli bir yaşa kadar hayatını yaşayan erkek profili olarak sonra hayatını yaşamamış bir kızla evlenme kuralına uydu.Çok konuşulsada toplumda sıkça yaşanır .Özgürlüğüne düşkün erkek 40larına kadar evlenmez bu arada her türlü ilişkiyi yaşar.Hayatına giren her kadın adamın yaşından sebep son kadın olacağını sanır.Ailesi ne zaman höyt derse uygun çıtır bir kız bulunur ve yuva kurulur.Çoğunlukla bu yaşa gelmiş erkek işini gücünü kurmuş evini arabasını almış sorunsuz evliliğe karşı yoğun isteklidir.


Gittikçe flörte karşı bir duruşum oluşmaya başladı bende.Flört ederek evlenmeme rağmen bu tip adamlarla birlikte olup,önünü göremeyip sonra arkada kalan olmak çok canımı sıkıyor.Kadın olarak yani ne gerek var hani ergen olurlar genç olurlar insan aşıksa dünya yansa umrunda olmaz ama 30larını aşmış bir kadın neden kullandırır kendini.Niye bir erkeğin deneyim listesinin parçası olur.Erkeklerin değişmesini insaflaşmasını beklerken kadınların da daha akıllı olması gerekmez mi?

Aynı mevzu Cansu Dere için de konuşulmuştu.O zaman da üzülmüştüm çünkü ünlülere has bir durum değil ki bu.Sadece takip edildikleri için mevzu oluyor.Yoksa hemen hemen her iş yerinde,okulda,mahallede uzun süren kabız ilişki ardından terkedilen kadın krizleri yaşanıyor.Belirli bir yaştan sonra gezeriz tozarız hayalperestliği çok ütopik oluyor.En feminist en erkek düşmanı ayakları üstünde duran en başarılı kadın bile hayatındaki adamla evlenmek ister.Çoğu bekar özgür hanım kızımız evlilik çok banal triplerine girse de evlilik her kadının belki de çocukluktan beri beynine kazınmış hayalidir.Ameller niyetlerin bir yansıması hayatınızdaki erkekte gerekli çabayı,arzuyu görmüyorsanız yol verin gitsin.Ömür çok kısa kimsenin kimseyi oyalamaya hakkı yok,sevgiyi kanıtlamanın tek yolu evlilik değil belki de sadece sonuç kısmıdır.Ama hayatı paylaşmaktan bunu meşrulaştırmakdan sosyal hayata birlikte katılmadan çekinen bir adam ise ne kadar seviyorsa sevsin,sevilmeye layık değildir.Yol ver !

Yurtiçi Kargo

Blogda hiç şikayet yazısı yazmadım.Sıkıntılarımı genelde bizzat ilgililere bildirdim.Çoğunlukla da olumlu cevaplar aldım.Son örneği Superfresh'tir mesela.Onlara bile birebir bildirmediğim bir şikayet için evime kadar gelip özür dilediler.Şaşkınlık içinde kaldım.Çok memnun kaldığım bir kargo firması vardı.Kayınvalidem taa Fethiye'den kaç defa yalvarıp yakarmama rağmen köy yumurtası sokuşturmuş kargoya.Her defasında o külçe gibi kutuda yumurtalar kırılmadan geldi :)Fethiye'den 14:00 teslim alınan ürün ertesi gün 12:00'de elimde oluyordu.Daha iyi bir hizmet olamazdı.Beni hiç üzmediler kaza yaptıkları birgün arayıp 12:00'de getiremeyeceğiz akşama kalsa olur mu diye sordular.İsterseniz bugün hiç getirmeyin ,acele etmeyin dedim.Kim bu insanlar Sürat Kargo, her türlü kefilim.

Fakat bütün bu olumlu havaya rağmen ben gittim Yurtiçi Kargo'ya bir ürün teslim ettim.Oturduğum yerde merkezde bir şubeleri var bende merkezde oturuyorum.Sürat kargo annesinin nikahında bir yere açmış şubesini.Hava soğuk üstelik vaktim yok gidemedim.İstanbul'daki Yurtiçi Kargo'nun internet sitesinde bir indirim ibaresi vardı.Şubede benimle dalga geçtiler :) Biz işe başlayalı 2 yıl oldu o indirim o zaman vardı yanlış görmüşsünüz dediler.Netten bakalım dedim bizde internet yok dediler telefonu açtım telefondan gösterdim.Hıı varmış ama biz kullanmıyoruz haberimiz yok dediler Peki dedim kargoyu verdim.Yalnız 24 saat içinde ulaşma şartı vardı.


Ertesi gün saat 17:00 hala kargo gitmemiş.Bu sefer ailemin olduğu ilin" şubesini aradım.Karşıma ayı ile öküzün bir şekilde çiftleşmesinde oluşan bir varlık çıktı.Durumu anlattım acaba ne zaman ulaşır kargo dedim.
"Arkadaşım bekleyeceksin,canım isterse gönderirim istemezse göndermem dedi.Sonrasını anlatmaya gerek yok.Bunun üstüne genel müdürlüğü aradım,sonra bursa bölge müdürülüğüne bağlatıldım ardından çeşitli görüşmeler vs sonra kargo bizimkilere ulaştı.

Bu ayı ve öküz çiftleşmesi adamı bursa bölge müdürlüğünden aramışlar yalan söylüyor ben kimseyle görüşmedim demiş.Ne yapabilirim ki yalancıyım ben Yurtiçi personeli doğru söylüyor.Şubeyi terkar aradım siz insan değilsiniz dedim neden tartışmamızı anlatmadınız sadece gizledim senin yüzünden başımı mı yakayım dedi.Haklıydı..Bana hakaret edebilirdi kabul edecek değildi asıl hata benim bu firmayı kullanmamdı.Bu personeli nasıl seçiyorlar bilmiyorum tanıdığım pırlanta gibi bir sürü işsiz insan var.Dilerim yok olup gider bu firma bir daha üstüne para verseler sokağına girmem.Bazen internet sitelerinden yaptığınız alışverişlerde seçme sansı bırakmıyor bu lanet olası firmaya mahkum bırakıyorlar.Artık o sitelerden ürün de almayacağım.


6 yorum:

tosbağanın dünyası dedi ki...

harika bir yazı olmuş canım ellerine sağlık

kargo şubeleri ne yazıkki bir firmyı tesil ettiklerini unutuyorlar ben de öle yaşamıştım bir olay sona elemanı çıkarttılar işden banahakaret etmişti

SeLcEn-lasoledad dedi ki...

yazılarını çok beğeniyorum sadece bunu söylemek istedim ne düşünüyorsam onu görüyorum sende :)

Serap dedi ki...

Merhaba,

Yurtiçi Kargo söz konusu olunca yazmasam olmazdı:

Bir kaç yıldır Yurtiçi Kargo şirketi ile çalışıyorduk.
(Hem şirket olarak hem de mecburen şahıs olarak)
Son 5-6 aydır işler iyice saçma sapan bir haller aldı.
İstanbul Gebze arası bir paketi 5 günde teslim ettiler.

Üstelik kargo şubesi ile aramızda bir iki metrelik bir mesefa varken,

üstelik ben defalarca arayıp
(şube ve dağıtım merkezini, ana merkezlerini) paketimin akibetini sorduğum halde,

üstelik sözüm ona müşteri hizmetleri tarafından acil kodu düşüldüğü halde.

Ne şubede ne dağıtım merkezinde bir yetkili ile konuşamadım.
Değil konuşmak ulaşamadım bile telefonları açmıyorlar.

Enson zar zor orda şef olan birilerinin cep nosunu bulup ulaştığımda ise benimde çirkef bir şekilde mahalle kavgasına tutuşacaktı nerdeyse.

Müşteri hizmetlerinde ki görevlilerin hepsi bant kaydı gibi konuşuyor en son sayfasından şikayetimi yazmaya çalıştım.
Çok ileri gitmişim demek ki geçenlerde birileri aradı, ama oda özürden ve mazaretlerini anlatmaktan öteye gidemedi.

Yurtiçi Kargo özellikle son zamanlarda online alışveriş sitelerinde hizmet vermeye başladı.
Hemen tüm siteler kargo şirketi seçeneği sunmaksızın tek kargo ile
çalışmaya zorluyor.
Ama bir yandan Yurtiçi Kargo her geçen gün hizmette geriye gidiyor.
Aldığı elemanları eğitmiyor,
telefonda nasıl konuşacağını bile öğretemiyor.

Ben şimdi kendi adıma çalıştığım tüm online alışveriş sitelerine Yurtiçi kargoyu anlatan bir mail atmaya çalışıyorum.
En azından bizleri tek kargo ile çalışmaya zorlamasınlar diye.
Seçenek sunsunlar.
Bir site bile değiştirse kardır diyorum.

Serap

Üfürükten Prenses dedi ki...

@tosbağanın dünyası: teşekkür ederim ilgine :)

@Selcen: Blogunu biraz didikledim.Aslında üslubumuz benzer konuşur gibi yazıyoruz.Belki de ondan senin yazdıklarında bana samimi geldi :)

@Serap: Sevgili adaşım yalnız olmadığımı biliyorum.Şikayet sitelerinde hep aynı personel hatalarında bahsediliyor.
Gecikme olabilir hata olabilir sorun çıkabilir karşılıklı anlayışlı olmak gerekir.Ama insan karşısında böyle varlıklar görünce çileden çıkıyor.

Allah düşürmesin bir daha ellerine..

LeVaMi dedi ki...

necati sasmaz evliligi uzerinden cok kilit noktalara deginmisin kesinlikle. Belli bir yasa kadar herseyi yasayan "dindar" ailenin cocugu sonra ailesinin buldugu bir aile kizi evlenir. Mutlu son!

Adsız dedi ki...

polatla ilgili yazına aynen katılıyorum ah biz kadınlar niye kullandırıyoruz kendimizi

Related Posts with Thumbnails