Düğmeye Bas,Evlen..!!

2 Aralık 2008
kaçtır gözüme gözüme giriyor..sağdan soldan çıkıyor.. korkumdan düğmeye basamıyorum..henüz hazır değilim,üstelik zat_ı muhterem'in daha işi bile yok.. ama bastım basacağım düğmeye,duramıyorum .. sinirlerim bozuldu artık..

google'a yazılan abuk-sabuk arama sonuçlarına bakınca böyle bir kitleye "düğmeye bas,evlen" teklifi pek de mantıksız değil.. ama bu konudaki alan bununla sınırlı değil.. çeşitler bol.. evlilik amaçlı,arkadaşlık amaçlı,sadece cinsel ilişki amaçlı,evli olma şartıyla ihanet amaçlı..hatta tatil arkadaşı aradığınız siteler bile var..


bir tanesini gözüme kestirdim ve inceledim.. orta halli bir siteydi.. amaç ne tam evlilik ne de cinsel ilişki artık siz tanışıyor sonrasında karar veriyorsunuz.. aslında bu siteyi,üye olmadan verilere ulaşabildiğim için seçtim.. öncelikle belirteyim bu yolla herhangi bir tür ilişki yaşamış,yaşıyor olanlarla bir problemim yok ama sistem bana garip geliyor..

üye profillerini okumak oldukça keyifli.. değerlendirmelerime göre durum şöyle..

işi gücü olan varlıklı erkekler :işi gücü olan,eğitimli adamlar genelde yaşlı..ya cimri ya sıkıcı yada kendini çok beğenmiş bu tipler.. sporla uğraştıklarını falan yazmışlar ama tipler hiç öyle değil.. ellerinde ya balık oltası var fotoğraflarda ya da iş yerlerinde masa başında çok afilli olduklarını sandıkları pozlarla oturuyorlar.. yaşlarını almış olmalarına rağmen genç bayanlarla tanışmak istiyorlar..

yaşlı kadınlar:eşleri ölmüş genelde.. gezmeye çok meraklılar.. hayvan sahibi büyük çoğunluğu.. subay veya memur emeklisi birileriyle tanışmak istiyorlar.. şiire meraklılar ,berbat şiirler yazmışlar profillerine.. genelde tombul,saçlar sarı ve kabarık ,gözlüklü,korkunç çingene pembesi rujlarıyla çekilmiş fotoğraflara sahipler..

orta yaşlı sapık erkekler: genelde tipsiz ama nedense muhteşem kadını arayan erkekler.. insan döner bi kendine bakar ama yok.. hepsi göğüslerine kadar çektikleri kot pantolonları giymiş boydan fotoğraf vermişler.. paraları yok olsa bile ancak kendilerine yetecek tipler ama sanki çok varmış gibi izlenim vermeye çalışıyorlar.. profillerine marka giyinirim,her yaz hasanlarla kızları kesmeye şileye giderim falan gibi gayet komik şeyler yazmışlar.. kızlar tarafından çok ilgi görürüm,kızlarla çok anlaşırım gibi şeyler yazmışlar profillerine,o zaman burada işin ne demekten geri alamıyor insan kendini.. kendilerine olan güvenleri sizi şaşırtacak tipler..

yeni yetme kızlar: en büyük özellikleri evin için webcam'dan çekilmiş sadece boyun ve kafanın bulunduğu güneş gözlüklü fotoğrafları.. insan evin içinde neden güneş gözlüğü takar,hadi taktı diyelim neden fotoğraf çektirir hala düşünüyorum.. yaşları sizi şaşırtacakkadar ufak olmasına rağmen saçlar genelde gölge,röfle,balyaj herhangi birşeye maruz kalmış büyüme çabaları gözden kaçmıyor.. nedense hemen hemen hepsi ismail yk veya doğuş hayranı.. aradıkları insanın arabası olmasını istiyorlar.. sitenin içimin sızladığı kitlesi..

ihanet için gelmiş erkekler: her yaş grubundan.. seçici değiller.. abuk-sabuk nickleri var.. genelde cinsel imalar içeren.. memnun kalacaksınız,vazgeçemeyeceksiniz gibi iddialara sahipler.. evli oldukları bas bas bağırıyor.. profillerine "uygun olmayanlar lütfen aramasın" gibi bir cümle ile kısıtlama getiriyorlar. vakit kaybetmek istemiyor acilen neticeye ulaşmak istiyorlar.. tipleri de çeşit çeşit.. ama yine eğitim ve maddi olanaklar açısından geriden gelen tipler.. aza kanaat getiriyor,kadın olsun da ne olursa olsun diyorlar..

feleğin çemberinde tam tur atmış kadınlar: orta yaşlılar.. oldukça bakımlı ama avamlar.. fotoğrafları ya sahilde mayo türevleri birşeyle ya evin içinde kel alaka bir sahne elbisesi gibi abiye ile.. ya abartı bir yırtmaç ya da göğüs dekoltesi.. kendilerini ifade ettikleri cümle" bana kadınlığımı hissetirebilecek bir erkek arıyorum" zaten normalde de bu lafı birinden duyarsam şöyleeeee bi bakarım kadına...!! varlıklı erkek arıyor ama bulamıyorlar..ilgiden şikayetçiler,onları rahatsız eden tiplerle atışmış,ilk sırada bahsettiğim tiplere ise yalakalık halindeler..

pek güzel olmayan ama iyiniyetli kadınlar: açıkça evde kalmışlar..muhtemelen gençlik dönemlerinde biraz da ukalalıktan kimseyi beğenmemiş,şimdi ruh güzelliği ayaklarına yatıyorlar.. ince ruhlu ama çekici değiller.. profilleri çok sade müzik dinlerim,yemek yaparım türünde.. pek ilgi alaka da yok.. kalbi güzel olsunda ne olursa olsun düşüncesindeler.. fotoğrafları ise genelde boydan.. ya çay bahçesinde yada kucaklarında bir çocuk onları arayan adaylara mesaj verme niyetindeler..siteyi gerçekten amacına uygun kullanan tek kitle..

Aslında bu sitelerin yarısı yatak muhabbeti için kurulmuş olsada.. sadece "hayatının aşkını" arayan o kadar kitleyi düşününce insan üzülüyor.. herkes mutluluğa aç ve nedense bir türlü birbirini bulamıyor..araç ne olursa olsun,gerçek mutluluğa ulaşmanız,ulaşmamız dileğiyle..

27 yorum:

pRncfRn dedi ki...

Prenses hadi blogta böyle bi olay yapalım, düümeye bas evlen diye, niahaha :D

Yılmaz Barış dedi ki...

Ben isteyim, annem bana hayırlı bir kısmet bulur, gerek yok şimdi bu sitelere para kaptırmaya :)

Pilli-Cadi dedi ki...

ben de hep takmisimdir su evde gözlük takip resim cekinen gruba:D gözlükte illa rayban olucak olmazsa olmaz o foto iste yanlis olur! bide hafif burnun ortasina indirilecek. bunlar olmazsa olmazlar ha bi de foto karartilir cogu zaman siyah beyaz fian da yapilir bunlar da diger alternatifler:)

güzel tespit/analiz prenses:)

efsa dedi ki...

şuan evlenmek üzere olan bir arkadaşım o sitelerin birinden buldu nişanlısını bende öle uye oldum :)) açmamla kapamam bir oldu. resim bile koymadan online gördükleri an 7 kişiye yakın merhaba bilmemne mesajları gelmeye başladı. eyvahlar olsun dedim çıktım.

Primarima dedi ki...

Herkez mutluluğa aç demişsin ya bak bu çok doğru ama mutluluk hep abuk subuk yerlerde aranıyor mesela birde evlEnme programları var, kadın gelmiş evlenmeye...Soruyorlar, kaç kez evlendınız? 3 dedi yahu!3 kere evlenmişsin mutlu olamamışsın ne arıyorsun sen dAha? demekki evlilik ile mutluluk aynı anda olacak şeyler değil senin için.Hem evlilik dediğinde ayılıp bayılınacak bi halt değil yani.Güzel yazmışsın:)zEVKLE OKUDUM.

Amenhotep dedi ki...

efendim böyle siteleri incelediğinize göre sizide mercek altına almak ve bi inceleme yapmak gerektiği kanısına vardım =)

rebelon dedi ki...

ne kadar sanal olsa bu bizim gerçek çeşitliliğimizi gösteriyor.internette bile olsa çeşit çeşit insanlarla karşılaşabilirsin.böyle sietelerde de bu tarz çeşitliliğin olması normal.düzgün bi arkadaşlık arayanda,sapık ilişki arayan da aynı ortamda bulunabiliyor bazen.

babegazelle dedi ki...

yahu hani tesbitler süper yonja feysbuk türevleri için de geçerli de nerden buldun prenses bu bas evlen tarzı siteleri allasen vereydin adresleri acık daha güleydik:))bas evlen ne yaa walla ben ilk defa duyuyorum hahahah

Zeugma dedi ki...

Böyle bir olaydan haberim yoktu..
Fakat çok komik geldi bana nedense..
Aralarında gerçek amacına uygun hareket eden insan sayısı çok azdır ya da hiç yoktur bence.
Çoğu eğlence olsun diye ziyaret ediyordur ya da işletmek içindir.
Sevgili Prenses çok güzel,haber niteliğinde detaylı bir yazı olmuş.
Merak edecek hiç bişi bırakmamışsın..
Çok ilginç geldi,teşekkürler:)

cündebaz dedi ki...

" bana kadınlığımı hissetirebilecek bir erkek arıyorum" huhahaaa:D nasıl bişey bu yaa (:

Unknown dedi ki...

angela, sen ve zat_ı muhtereme özel bi düğme tasarlicam ben kardeşim.. hiç meraklanmayasın =))
ben orta yaşlı sapık erkeklerin ruh hallerini çok iyi anlayabiliyorum ama.. adamlar kaç zaman ilgi alaka görmemişler, görebilmek adınada bi eylem gerçekleştirmemişler ve sapık olmuşlar, doğal..
onlara sapıklıklarını hissettirebilicek bayanlar(!) arıyorlar :Pp

Böcek dedi ki...

gözlem süper üfürük:P
ama nefret ettim artık böle şeylerden..sevmediğin şey yanında bitermiş ya..aynı o hesap..
amaçları ne acaba?cidden birşeyler olabileceğine inanıyorlar mı yoksa gerçekten çok mu vahim durumları?
birşeyleri dışarda arama eğilimi olan,kendinde mükemmelliği arayıp,bulamayıp başka şeylere yönelmeye çalişan zavallı insancık müsvetteleri..
şu yeni yetme kızlarda gözlük dışında bir de kafayı hafif sağa eğip,sahte gülümsemeyi suratının ortasına yapiştırıp tebessüm etme huyu vardır :D

Brc dedi ki...

bakışaçısı,analız,sentez,gruplama... valla supersın presnses.okurken cogu seye cok guldum.ama sonrada bende uzuldum senın gıbı:( yazık bu ınsanlara ya.kımbılır gunde kac saatlerını oralarda gecırıyolar tanısan var mı acaba ya da guzel bısyeler yasayabılen???
cok mu dramatık baktım yahuuu :D

osuruktanteyyare dedi ki...

bnmde buna benzer biyerde üyeliğim var sırf eylencelik girmiştik zahirle
birbirimize şu kartoloş yarı çıplak hatunların ve krocan amcaların profillerini gösterip gülüyoruz :D
bide msj atıo adam çok yakışıklıyım die profili bi açıon ismail yk ondan yakışıklı muhaha :D

Üfürükten Prenses dedi ki...

@prncfrn:süper fikir süper.. bayıldım.. geyik olarak blog alemine yayacağım bunu :)

@orjinal delikanlı: aman bırak tabii anne kadar seçici birini bulamazsın.o senin için eleme yapar:)

@cadıcım:senin tespitlerde güzel.. evet rayban bu alanda bir numara ev çekimlerinde ehi ehi :)
niyeyse herkes pilot olma derdinde:)

@efsa:şekerim dikkat.. çakalı,kurdu var.. senin kadar güzeli rüyalarında göremez onlar ,hıh.. bir de akrep ,peahhh :P akrepsin diye üşüşmüşlerdir ..

@primarima:okuduğun için ben teşekkür ederim.. evlilik programları ayrı bir kabus,orada konuşan "para"

@amenhotep:ahh keşke.. :)biri beni incelese.. hayatının hatasını yapar ama:)

@rebelon:çok çeşitliyiz burada biraz da kısa kestim..dilerim bu yollara gerek duymaz kimse.. herkes değer verdiği insanla karşılaşır sıradan yollarla..

Üfürükten Prenses dedi ki...

@babegazelle:yonja facebook bunlarada üye değilim.. ama kitle aynıdır eminim.. "bas evlen" reklamını bir forumda görmüştüm şimdi heryerde karşılaşıyorum..heran evlenebilirim yanlışlıkla ehi ehi

@zeugma:ne kadar farklı bakmışsın .. teşekkür ederim.. bana da çok ilginç geldi,paylaşmak istedim.. şükür ki beni okuyanlarla ilgilerimiz uyuşuyor :)

@altuğ:ayy hatırladım o vantilatör muhabbetini bir de onun anşmasyon şeklini yapmışlardı.. aynı sitelere mi takılıyoruz yahu :)

@juninhoo:hoşgeldin..işte cinsel imalar hep.. ilgi çekmek için,erkekler atlasın diye.. komik bence de:)

@serzeniş kardeşim: zat_ı muhterem bugün yine beni delirtti! bu sebeple onun evlenme planlarımı iptal ettim :P

ya eğer burada onların fotoğraflarını göstermem de hukuki bir problem çıkmasa göstereceğim fotoğraflarını inan ölürsün gülmekten tipleri görsen :)

@böcüükk: nerelerdesin sen şekerim..işe girdin unuttun bizi ..

gülümseme tespitin harika.. evet gözlüklü kızların aynne öyle bir pozu var:)

@brc: valla ağlayacağım şimdi:) yazık tabii.. ne bileyim üzüldüm bende,mutlu olmak herkesin hakkı,böhüüüü..

@osuruktan teyyare:ya kendine güvenleri korkunç ya.. bi tanesi kendini k.imirzalı mıydı neydi ona benzetiyor yazmış profiline.. fotoğrafa baksan off anlıyorsun beni :)

pRncfRn dedi ki...

Yaşasın yaşasın editöryılımız kim olcak :D

Böcek dedi ki...

tatlım bi bilsen nelerle uğraştım..pek ilgilenemedim blogla(r) da..
işte geldim burdaım :PpP

Unknown dedi ki...

hehe çok güzel yazmışsın :)) bende senden özendim şunu yazdım..

Paylasi-yorum dedi ki...

Sevgili ufuruk,

Belli ki cok emek harcayarak, ozenle bezenmis bir yazi cikarmissin yine. Oncelikle tebrik ederim.

Oncelikle su soruyu sormak isterdim. Uc sikki var: A)Evlilik = Mutluluk? B)Bekar Kalmak = Mutsuzluk? C)Neden evleniriz? Sana tavsiyem, evlilige adim atmadan once bu uc sorunun cevabini uzun uzun dusun. Bana sorarsan hayatimin her aninda bu sorularin cevabi degisiyor. Evlenmeden once farkli, evlendikten sonra farkli, belki simdi Allah kimseye gostermesin diyeceksin ama bosandiktan sonra farkli...

Kimbilir senin bahsini ettigin sitelerde kayit, resim, mesaj birakanlar hangi halet-i ruhiye icindeler? Senin yazini okuyan bizlerin de bugun o sitelerden birine uye olmadigi veya yarin cikisi uye olmakta bulmayacagini kim bilebilir?

Biraz ic kararttim, biliyorum ama yazini okuyunca icimden ne geliyorsa onu yazmak istedim. iyi bak kendine.

Üfürükten Prenses dedi ki...

@prncfrn:sen ol canım :)

@böcük: öyle bir söyledin ki başıma neler geldi diye:) hep burada ol alışmışım pembe kafaya,göremeyince bozuluyorum..

@çileklisüt:ilham mı verdim :),sevindim ..

@paylaşı-yorum:teşekkür ederim.. her yazıda aynı inceliği yapıyorsunuz,teşekkür ederim.. daha da yazasım geliyor böylelikle..

hayır içimi karartmadınız.. yazı biraz böyle keyifli olsun istedim ama aynı kanaatlerdeyiz aslında..

evlilik bana koşulsuz mutluluk givi geliyordu ama artık öyle değil.. bu sitelerde mutluluk arayanlara öyle geliyor bence,ama gerçek değil.. sanırım biz mutluluğumuzu hep birine bağlıyoruz sonrasında düğmeye bas,evlen durumları ortaya çıkıyor..

içinizden geçenler benim için çok önemli..
teşekkür ederim ziyaretiniz için..

Godsyndrome dedi ki...

Allahım nihayet bu bloga yorum yapmayı da nasip ettin bana,Her gün bakıyorum,yazıyı yazmanla 20 dene yorumun düşmesi bir oluyor bana da söylüycek bişiy kalmıyor ama bugün inat ettim,yazıyla ilgili olmasa da yorumumu yaptım,ohh:)

Üfürükten Prenses dedi ki...

@godsyndrome:sen gel istediğin yorumu yaz illa konuyla alakalı olmak zorunda değil..
takıl kafana göre içini dök,dinlerim yani :)
"hoşgeldin" bu arada..

Amatör Gezgin'in Gezi Notları dedi ki...

Tesbitler süperdi. Benim anlayamadığım da nasıl bu tip sitelere güvenip bırak evlenmeyi. tanışmaya gidiyorlar? Korkarım ben olsam. Nuri Alço boş yere ilah olmadı bu ülkede :) Ha birde okurken aklıma hemen "Rumuz Goncagül" filmi geldi :) Yakaya karanfil takıp...

Jahrein dedi ki...

ahuahuaha benim istanbula ablamı ziyarete gittiğimde yaşadıım bil olaya benziyor :D otobüste giderken kapalı bi teyze de "şüfür bey elliyler elliyler. bana yer verin oturcam ben elliyler" gibisinden celallenmişti. ben de ablam düşmesin diye ona sarılıyordum. nitekim ortadaydık ve kızın tutuncak yeri yoktu. kendimi tutamadım:"teyzenin ellencek yeri mi kalmış ya?!" diye bi yorum yaptım otobüs koptu. kadın ablamla beni o halimizle bir süzdü... süzdü... "cık cık cık konuşana bak. şu halinize bak" dedi. ablam koptu... ben koptum. koptuk :D

sinderellaaa dedi ki...

hele birde şu genç tv de alttan geçen yazıları okumanı tavsiye ederim!BAS-EVLEN bana daha normal görünüyor artık!lütfen rica edicem genç tv de alttan geçen mesajları bir okuyun,şok olacaksınız.kadınların kendini pazarlamasına alışmıştık ama erkeklerin pazarlamasını da ilk defa gördüm yuuh dedim artık!
bu arada yazın güzel olmuş tebrikler:)

Üfürükten Prenses dedi ki...

@boogie:güven olayını aşmışlar canım,o kısıma bende akıl erdiremiyorum..

@jahrein:yorumun yanlış yere gelmiş galiba seni bir üste alsak :)

herkes çok çekici,çok seksi bütün türk milleti maşallah..
hepsi ellenicke potansiyelde onlara göre:)

@mandöline:genç tv evet yaa,biliyorum.. yanda fotoları da oluyor genelde gönderdikleri.32 yaşındayım bekarım istanbul da yaşıyorum kadın arıyorum.. kısa kısa mesaj yazıyorlar kontör çok gitmesin diye ehi ehi :)

Related Posts with Thumbnails