Erkek Olsam Kesin P.ç Olurdum!!

6 Aralık 2008
Yakın zamanda hiç mi hiç hoşlanmadığım tip ve karakterinin fazlasıyla üstünde artis takılan bir abla şöyle bir cümle kurdu;

“Erkek olsam kesin p.ç olurdum”

aldı beni bir düşünce erkek olsam kesin p.ç olurdum kız oldum oro.pu oldum gibi birşey değil mi bu!
Acaba o abla bu cümleyi kurarken kendine nasıl bir değer kattığının farkında mı yoksa p.çliği nirvanaya ulaşılmış bir makam mı sanıyor ?
Hayır yani birde bu hatun kişiler bu p.ç dedikleri erkek arkadaşları onları terkettiğinde ya da aldattıklarında salya sümük etrafta gezinirler.

Benimde böyle saftirik bir kız arkadaşım var gelmiş 25 yaşına hala p.ç erkek avında gerçekten kalbi temiz aklı kıt olduğunu bilmesem ciddiye alıcam ama gel görki 20 senelik dostluk var arada bizim onunla dönem dönem konuşmalarımız hep aynı replikleri akıtır;

-Ayy kani bugün bilmem ne cixx cafede bir çocukla kesiştik herif okadar yakışıklı ki ama tam bir p.ç
-Ee ne diye kesiştin ozaman a salağım benim
-Ne yapayım kani ya çok tatlıydı
Ya da;
-Kani yok ya bu herif benimle oynuyor resmen, geçen gün bebeğim diyordu bugün yüzüme bile bakmadı ya!
-E kızım dedim ben sana bundan bir cacık olmaz diye
-ama napiim çok tatlı p.ç ya
-alsana benden aduket ozaman yapacak birşey yok tabi
töbe Yarabbim ya

Benim aklı uçuk yavrum nedir sende ki bu p.ç sevdası hani 15-16lık kızları anlarım daha yeni yeni erkekleri tanırlar ve o p.ç dedikleri adamların aslında 30larına geldiklerinde serseri olacaklarını, orda burda işsiz güçsüz takılacaklarını, göbekleri hafif çıktıklarında ve saçları seyrekleşmeye başladıklarında ne yapıcaklarını bilmediklerinden 13-14lük kızlara sarkacaklarını bilmeden hareket ederler ama sen.. sen..?

P.çlik kavramı nedir?
yani gerçek anlamını biliyoruzda ağızlara pelesenk olmuş bu kelimeyi neden kullanırız fazla kız indirmek, hergün biriyle yatmak, milletin karısına kızına sarkmak, karşında ki üzülürmüş kırılırmış s.kine bile takmamak, baba parasıyla ortamdan ortama akmak, ben özgürüm sadece özgürüm modunda gezmek..,
peki ama belirli bir olgunluğa gelmiş hatunlar neden hala bu heriflere prim vermeye devam ederler?
Biz hatun kişiler neden çoğu zaman bukadar saf oluyoruz ya da saf olmak neden bukadar işimize geliyor anlayabilmiş değilim..

He birde erkeklerin kız arkadaşlarından darbe yedikten sonra “abi ben artık piç olcam ortamlara akıcam önüme gelen kızı götürecem tribi vardır ki bu zavallıcıkların durumu gerçekten traji komik vakadır. Çünkü bu abiler hiç bir zaman o hayal ettikleri ortamlara akamaz genel ev dışında hiç bir kadın götüremezler..



-kani-

32 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

süper konu,bayanların bu konuda tartşıp bu sevdadan vazgeçmesi en büyük dileğimiz:)

TAZE NANE dedi ki...

Bir bayram gülüşü savur göklere, eski zamanlara gülücükler getirsin, öyle içten öyle samimi,
gözyaşlarını bile tebessüme çevirsin.Damağınızı, ruhunuzu ve çevrenizi tadlandıran,
gerçekten güzel ve bereketli bir bayram dilerim.

Üfürükten Prenses dedi ki...

kanim,
ne güzel yazmışsın yahu!
gururla söylebilirim ki bu tip adamlara hiç prim vermedim şu güne kadar..

ağladığım zırladığım adam en azından kaliteli adam oldu.. bu açıdan içim rahat..
çapkın,kendini beğenmiş,azıcıkta paralı ve ukala tiplere çekici bulmak ise bence aşk değil biraz özgüven eksikliği..
seni beğenmeyeni,istemeyeni cazip buluyorsun,böyle birşey galiba..

kelebenk dedi ki...

1 ay önce yazmıştım... cevap olur sanırım senin de yazına=)=)

http://kelebennk.blogspot.com/2008/11/hilie-en-yakn-kiiler-iler.html

Adsız dedi ki...

godsyndrome;
teşekkür ederim bil mukabele;)
ama bu adamlar Lepistesler gibi hızlı bir şekilde üremeye devam ediyorlar.
kani;
sen şanslı azınlıktansın..
artık özgüven eksikliği mi dersin, saflık mı bilmem ama çoğumuzun hayatından ucundan kenarından bir p.ç tayfası geçti maalesef:)

pRncfRn dedi ki...

Haha ben de en çok hep şunu duyarım kızlardan 'erkek olsaydım gay olurdum'

E doğal değil mi hala aynı akılla düşünüyorsun yahu! :)

RaMa dedi ki...

bu tip erkekler belli bir dönem hep kızların ilgisini çeker ewt ama sennde dediğin olgunlaşmş yada belli br yaşı almş ciddi bir ilişki isteyen kızlar neden haa böle erkeklern peşnden koşar bende annamam

Unknown dedi ki...

pçliğe farklı bi kavram katıyolar, aslında bu pçlik, erkeklernde or.spulukları sadece "free" takılmak kavramında sanırsam, benimde çok tanıdığım var. "lan seme karı olsam kesin or.spu olurdum ben, toprak olcana..." diye nağra atan :D:D
allah akıl fikir versin =)))

Adsız dedi ki...

pRncfRn;
bu söyledikleri en azından mantıklı bende erkek olsam gay olurdum şahsen:)
rama;
benimde serzenişim bu yönde..
neden?
serzeniş meraklısı;
bence o tanıdıkların toprak olcana derken gerçekleştiremedikleri emellerinden dolayı böyle söylüyorlar:)

Pilli-Cadi dedi ki...

bu piclik cevreden cevreye anlam mi degistiriyor nedir:)

benim bu zamana kadar duydugum "cok pic cocuk" gibi laflar genelde "cok yaramaz cocuk (iyi anlamda) hayati hep girgira aliyo isi gücü birilerine saka yapmak" gibi bir anlama geliyor.

picin sürekli kari kiz pesinde kosan erkek tipi oldugunu bilmiyordum:)

kırmızılı dedi ki...

piç : profesyonel istanbul çocuğu :)
son açılmı bu
hehhe
bilgilerinize :)

Zeugma dedi ki...

Erkekleri pç yapan onlara fazlasıyla yüz veren tarzdaki kızlar bence..
Adam gibi duran bir kıza kimse pç'lik yapamaz.
Yapmaya kalksa bile denediğiyle kalır.Bir daha asla deneyemez ;)
Bir de ''Kızlara köpek gibi davranırsan köpeğin olurlar'' diye bir iğrençlik okudum geçende bir yerde..
Yok yaaaa :S
Yuhh !!

Selin dedi ki...

kız arkadaşlarından kazık yiyip "artık ben de p.ç olucam" diyen ama dediğin gibi olamayan erkeklerin kız versiyonları da var maalesef :) erkek arkadaşlarından kazık yiyip "ben de bundan sonra erkekleri kendime aşık edicem tekmeyi basıcam" ıdı vıdı diyen arkadaşlarım oluyor zaman zaman gülsem mi ağlasam mı bilemiyorum :) o kızlardan biri olma potansiyeli olmadığını söyleyip hayallerini de yıkmak istemiyorsun :D 15-16 yaşında olsalar anlayacağım, genç heyecanlı vs. ama artık 25'e yaklaşmış insanlardan böyle cümleler duymak komik oluyor...

Sycorox dedi ki...

Benimde vardı öle bir arkadaş,bide övünürdüki "ahah ben erkek olsam piçin teki olurdum" diye...
Sanki çok bi iş...
Ben sevimli ve kendi halinde takılan tipleri seviyorum allahtan...Öyle çok iddialı tipleri görünce gerisin geri kaçarım:)

Adsız dedi ki...

Sycorox;
bende kacarım sahsen ne bıleyım herkesın ayılıp bayıldıgı "murat boz" tipli adamlar bana pek bir itici gelir
şaka gibi duruyor olabilir ama gerçek:)
Pilli Cadı;
maalesef okadar masum bir intiba bırakmıyor geniş kesimlerce

Adsız dedi ki...

kırmızılı;
valla cuk oturmuş bu açılım:)

Zeugma;
benimde kıl oluşum bu tarz kızlara ya zaten

Adsız dedi ki...

sln;
bu arkadaşlara gerçekleri söyleyememe nedenin hayallerini yıkmak değil söylesekte fayda etmiyceğini bilmek olabilirmi(:

Adsız dedi ki...

güzel bir yazı olmuş kani;
nedense bana hiç çekici gelmezdi bu tipler. eskiden beri aptal erkeklere tahammülüm yok,tüm zamanını kız götürme hesabı yaparak geçiren erkeklere de hep acımışımdır. o kadar çabalıyorlar,sonuç yine sıfır.

Unknown dedi ki...

uhuhuhu yürü be kim tutar kanimi :))

eeeee kadınlar ne ister sorusu boşuna klasikler listesine girmemiş :)) hem sadakatli güvenilir olsun, bir aile yuva kursun isterler(iz) hem de bu anlattığın gibi piç olsun isterler(iz) :)) gel de anla şimdi bu kız milletini :))

Adsız dedi ki...

cansu;
zaten farkındaysan bu tip adamların çoğu baba parasıyla yaşarlar çünkü akıları kız götürmekten başka birşeye çalışmaz:)

çileklisüt;
açın türkiyenin önünü
"o" geliyor:)
kadınların istekleri asla bitmez ama buda tamamen erkeklerle bağlantılı;)

Mirat Can Bayrak dedi ki...

"saf olmak neden bukadar işimize geliyor anlayabilmiş değilim.."
Bence kilit nokta burası, ortada gerçek bir saflık ve kandırılma mı var? yoksa bu saflık bir kendini aklama yöntemi mi?

Bir kitapta şöyle bir hikaye geçiyor: adam bardan bir kız kaldırıyor (sert olduysa özür) kız sabahleyin "ben normalde hiç böyle şeyler yapmam ama sen benim hayatımın aşkısın, ben sana aşık oldum" diyor. Adam (tilt oluyor tabi) ayağa kalkıyor hafif göbeği salarak soruyor :

- oradan dünyanın en yakışıklı erkeği gibi, narkasyus falan gibi mi gözüküyorum?

+ ...

- yoksa söylediklerine inanacak kadar aptal mı gözüküyorum?

+ Kız eşyalarını topluyor gidiyor.

Kitapta bundan sonrasından bahsedilmiyor fakat ben size tarif edeyim :)

Kız en yakın kız arkadaşlarının yanına gidiyor. Dün gece tanıştığım adam beni kandırdı en masum duygularımla yaklaşmıştım ben oysaki vs. şeklinde kensinin saflığına önce etrafını inandırıyor sonra kendisini... Çünkü aksi durumda kaldıramıyor yaptıklarını...

Velhasıl, piç erkekle birlikte olan piç kadındır abijim :)

Ünlü bir yazar abimiz (of isim hafızam çok kötü) "her kadın istediklerini verecek erkeğe aşık olacak kadar kurnazdır" demiş. Bir erkeğin parasını istiyorsa ona aşık olabilecek kadar, ya da tek gecelik bir şey istiyorsa da ona da aşık olabilecek kadar kurnaz.

Çünkü aşk insan oğlunun saçma şeyler yaparken arkasına saklanabildiği en güçlü bahanesidir. (DIRKŞ! :P)

(bi levent oran havası estirmeye başladım değil mi sanki kadın düşmanıyım :) )

Üfürükten Prenses dedi ki...

@mirat:piç erkekle birlikte olan piç kadın değil..
keşke keşke öyle olsaydı,inan öyle temiz kızlar bu adamların elinde heba oluyor ki türk filmi kıvamında oluyor belki ama gerçek..

haa kendini kandıran kadınlar yok mu var,feleğin çemberinden geçmiş kadınlarda masum ayağına yatıyor bu da gerçek..

levent oran'ı nerden hatırladın şimdi ya :) ayy nefret ederdim vakti zamanında o şahsiyetten ..

hikayeye gelince;kadınlar cinsellikle bağlanıyor galiba temel nokta bu !kadınlarda bunu kullanmayaı iyi biliyor, erkeklerde pek dürüst sayılmaz ama :)

Mirat Can Bayrak dedi ki...

@Üfürükten prenses: Ya aslında bu olaya oturduğumuz yerden bir hüküm vermemiz imkansız. Sen kimbilir neyi düşünerek temiz kızlar bu adamların elinde heba oluyorlar diyorsun, ben kimbilir neyi düşünerek yok abijim onlarda aranıyor resmen diyorum.

Belki aynı moddayız haberimiz yok,

Yani "temiz kızlar heba oluyor" derken aklına gelen olayı bende bilsem belki sana hak vericem. Sende benim aklımdan geçen olayları bilsen sende bana hak vereceksin belki.

Ama şunu da düşünmüyor değilim sevdiğin tanıdığın insanlar olduğu için bu arkadaşlara bakış açın hafif subjektif oluyor olabilir mi? Bence olabilir ihtimal yoktur diyemeyiz.

Hikayeye tekrar ben geleyim. Biri ile tanışıp birkaç saat içerisinde cinsel münasebet kurabilecek hale gelebilir bir insan normaldir diyorsanız eyvallah ama bana normal gelmiyor. Belki biraz eski kafalıyımdır.

Ne kadar tanışmasak da bayramını kutlarım bu arada :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

@Mirat Can:

ikimizde karşı cinsimizi suçluyoruz galiba istemdışı.. elbette gözüme batan temiz kızları heba eden erkekler senin de gözüne batan feleğin çemberinden geçmiş erkekleri aptal yerine koymaya çalışan kadınlar..

bir kadın ne kadar p.ç olursa olsun(tabir konuya has) netice itibariyle aşka teslim olur.. yani tek gecede 10 dk içinde bir adamla birlikte olan ve bana da tamamen uzak bu kadın profili bile o birlkte olduğu erkeğe temiz duygular besleyebilir..kadınların bu noktadaki samimiyetini sadece bir kadın anlayabilir..

kadınlar biraz erkekler yüzünden p.ç olmak zorunda kaldı galiba,ayy yine erkekleri suçladım :) duramıyorum ya Rabbim :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

@Mirat Can:

İyi Bayramlar,Allah nicelerini görmeyi nasip etsin inşallah ..

tanışmıyor olmamız hiç farketmez bayramlaşmak için :)

Unknown dedi ki...

Mert İçgören'in burda p.çliği temsilen mi fotosu var :) Yalnız o değil de, biraz konudan uzaklaşarak, Mert İçgören'in arkasındaki 2 mükemmel ötesi insana dikkat çekmek istiyorum, Mehmet Cem Ünal ve Safa Hendem. Onlarla ilgilenilmeli bence boş bulduğunuz bi zaman diliminde :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

ıshn: yanlış anlaşılma olmasın,mert içgören elbette p.çliği temsil etmiyor.. yalnız bu şahsiyetin ortam çocuğu adlı bir bestesi var,oradan hareketle konuldu resim,üstelik resim de biraz vurgulanmak istenen o hayatı resmetmiş..

Hasan Kuyucu dedi ki...

Ne ekmek yediniz şu ilişkilerden be.

Hasan Kuyucu dedi ki...

ya ben de yiyorum ordan ekmek... atlamışım bir gazla...

Üfürükten Prenses dedi ki...

hasan kuyucu: o kadar kibarsın ki,ne diyeceğimi bilemedim?

nerden ekmek yiyeceğim konusunda da genelde kimseye itibar etmiyorum,ama biraz incelersen blogu sadece burdan ekmek yemediğimi,her yerden yediğimi görürsün..

Unknown dedi ki...

yok yok şaka demiştim zaten Mert İçgören hakkında :)

Adsız dedi ki...

hasan kuyucu;
yaziyi yazan ufuruk degil benim ve benim bu alanda yazi yazma amacin tamamen arkadasinin defterine ozgurce aklindan gecenleri yazmaktan oteye gecmez kaba tabirle soyledigini ekmek yeme muhabbeti tamamen sizin art niyetinizle ilgili maalesef uzgunum

Related Posts with Thumbnails