Erkek Kazanmak İster!

29 Aralık 2008

yaklaşık birbuçuk iki yıldır biliyordum bu siteyi ..oyun oynayarak geçirdiğim vakitlere acıyıp vicdanen rahatsız olduğum dönemde bulmuştum.. güya hem oyun oynuyor hem boşa vakit harcamıyordum.. aradan çok uzun zaman geçti son dönemde chaoticgönderiler blogunda gördüm.. yine bir heyecan girdim eski kullanıcı adımı silmişler yenisi aldım..


oyundan biraz bahsetmek istiyorum..adı wordabula..bildiğiniz scrabble,elbette online olarak oynanıyor,zamanı ve rakip sayısını ayarlayabliyorsunuz.. çeşitli harfler yüksek puan taşıyor,bu harflerin içinde bulunduğu uzun kelimeler elbette daha çok puan getiriyor vs..


tek başına tadı çıkmıyor,kaniye teklif ettim biraz oynadık ama onun pek vakti yok.. şimdilerde boş olan zat_ı muhterem'e söyledim.. o da üye oldu ve bizim klasik rekabetçi ruhumuz ortaya çıktı..


bir erkekle oyun oynamak kendini ateşe atmaktır.. bunu bile bile başladım.. zat_ı muhterem bir savaşçı edasıyla oynuyor.. havada karada beni yenebileceğine dair imalar,zekasına dair vurgular yapıyor,psikolojik olarak benim çözülmemi istiyor.. oyun işini onun kadar ciddiye almasam da sırf böylesine meydan okuyuşları yüzünden saldırdım..


ne zaman yenilsem :


"bir de sürekli kitap okursun,okumadığın şey yok,çeneye gelince vır vır,kaçtır yeniliyorsun,güzelim(ki nefret ederim bu laftan bilerek söylüyor) sen baştan kaybettin benimle oynarak " diyor..


ne zaman yensem :


"ne ballısın ya,elimde tek bir sesli harf bile yok,senin bal bende olsaydı dünya turnuvasına katılırdım,senin kadar kitap okusam 30saniyede değil 10 saniyede bulurum,laptopla oynamak çok zor takılıyor bıdı bıdı.." diyor


daha önce kendisiyle tavla,tabu,okey ve benzeri oyunları oynamış biri olarak söyleyebilirim ki erkeklerin bu konularda başarısızlığa tahammülü yok.. babam da aynıdır mesela annemle tavla oynarlar,binbir dolap çevirir taş çalar vs bir şekilde yenmek için cebelleşir.. yenilirse yenenen kadar oyunu devam ettirmek için uğraşır..


bilinç altında kadının daha aptal olduğuna dair düşünce ile doğmuş veya bu düşünce empoze edilmiş erkek cinsi kadınlarla oynadığı her oyunu kazanmak ister..


ister masada,ister .....

12 yorum:

Selin dedi ki...

Kız-erkek karışık arkadaş gruplarında pek olmuyor sanırım böyle şeyler ama erkek kişisi kız arkadaşıyla oyun oynuyorsa o zaman iki kat fazla hırs yapıyor sanki.. Bilmem bana mı öyle geliyor...

aahmetcelebii dedi ki...

http://myeaym.blogspot.com/2008/08/wordabula.html :):)

41 kitchen dedi ki...

yazının sonunu süper bağlamışsın:Pp bu tip şeyleri ben de çok yaşadım yaa. hele okey oynarken elinde okeyle kazanırsan nedeni bundan başka bişey değildir. komik şeyler bee:D

Güllerevurgunum dedi ki...

iyi olan kazansın bence :)

Ayrıca o oyunda entellektüel ve zeka seviyesi ölçülmüyor ki. Belli süre sistemin hangi kelimeleri kabul edip etmediğini öğrenince abidik gubidik kelimelerle bir sürü puan kazanabilirsiniz.

foodbynil dedi ki...

Bende bunu oynuyorum,yenilincede bende hemen mızıkıyorum hiç sesli yoktu falan diye ama görüküyorum ki tek ben yapmıyormuşum bunu:)

Üfürükten Prenses dedi ki...

@sln:kesinlikle haklısın.. kız arkadaş ile oynana oyunlarda erkek niyeyse üstün performans sergilemeye çalışıyor..

@ahmetçelebi:demek ki aralarında mesafe olan bütün çiftler wordabulaya sarmış durumda :P

@htc:her bayan yaşıyor galiba :P

@güllere vurgunum: yahu "pile" kelimesini kabul etmiyorlar,ne saçmalıktır bu!

@perikizi:sende zat_ı muhterem gibi çamura yatan türlerdensin demek ki :P

Pilli-Cadi dedi ki...

hep ayni bunlar:)

cocuk gibi bir hirs bürüyor iclerini altiüstü bir oyun yahu.

ben de serdari tavlada yensem konusmazdi benimle. cünkü tavlayi bana o ögretmisti ve yenilmek gururuna dokunurdu ahahah:D

ama tavlada hic kimseyi tanimam. iyi ögretmis Serdar. su ana kadar oynadigim bütün erkekleri yendim.

Ful yaprakları dedi ki...

klasik erkek mantığı! hemen çocuklaşıyorlar...

Primarima dedi ki...

Bu oyunu banada sen hatırlatmış oldun şimdi bir dönem kalkamıyordum başından :)biraz ezbere dayanıyor gibi ama olsun eğlencelik...

Üfürükten Prenses dedi ki...

@pillicadı:sana o öğrettiyse bozuluyordur tabi sen yenince ehi ehi :P

@ful yaprakları:mızıkçılık yapıyorlar haklısın,çocuk gibi..

@primarima:kelimeler bir zaman sonra sıradanlaşıyor haklısın ama yine de keyifli..

pRncfRn dedi ki...

Erkekten çok 'ego' bu! Erkeklerin egolarının daha büyük olduğunu düşünürsek, haksız değilsin:)

Üfürükten Prenses dedi ki...

evet erkeklerin manyakça egoları var,hepsini kınıyorum cıks cıks :)

Related Posts with Thumbnails