Senin Annen Bir Melekti Yavrum

22 Aralık 2008



Bugün google'da arama yaparken aklıma takılan şu soruya yanıt aradım ama bir bilene danışamadım çünkü ofisteki masa dağılımı çok afedersiniz sikik gibi!!

Tam arkamda müdür oturuyor adam sadece benim değil tüm Ortadoğu ve Türkiye'nin müdürü ve ben nezaman iş dışında başka birşeyle ilgilenmeye kalksam adam tepemde birşey isterken bitiveriyor bide sinsi sinsi hareket ediyorki ulan nezaman masandan kalktın o narin poponu kaldırdındao robocop yürüyüşünle hiç ses çıkarmadan nasıl yanıma kadar sızmayı başardın?
Onu geçtim diyelim arkamda ki hayvanımsı camdan pcdeki herşey yansıyor ve open ofis olduğu için herkese naklen yayın yapıyorum dolayısıyla hiçbirşekilde iş dışında başka birşeyle ilgilenme fırsatım olmuyor.

heee artık soru neydi kısmına gel dediğinizi duyar gibi oluyorum evet o akıllara zarar müthiş soru şu;
2050 yılındada benim burada yazdığım yazılar hala duruyor olacakmı ya da googleda kendimle ilgili arama yaptığımda 2008 yılında ki anılarım tazelenecek mi?
bunu çok merak ediyorum yani ben 2050 yılında(2050 ama 1 sene fazlası olmaz) çocuğuma "bak yavrum annen ne güzel şeyler yaşamış yazmış "diyebilecek miyim?
Aslında şimdi bu soruyu düşündükçe hayatım boyunca bütün hedeflerimin ve amaçlarımın bi gün çocuklarımın benimle gurur duyması için şekillendiğini farkettim mesela ben yaşıtlarıma göre geç regli olmuştum bigün manyak karının biri regli olmassan çocuğun olmaz demişti o gece sabaha kadar ağlamıştım ve dua etmiştim Allahım noooluur çocuğum olsun diye ve sabah uyandığımda hastalanmıştım..

üniversiteyi 2 yıl okumuştum ve devam etmek gibi bir düşüncem yoktu ama sonra düşündüm ve çocuğum ilkokula gittiğinde abuk sabuk testlerde annenizin öğrenim durumu kısmına 2 yıllık meslek yüksek okulu yazmasın istedim ve dgs falan filan derken 4 hatta 5 senelik okudum.
şimdide lisans üstü yapmak için hazırlanıyorum ve buda tamda tahmin edebileceğiniz gibi çocuklarım için çünkü ilerde üniversite dediğin şey bu zamanın lisesi gibi olucak muhtemelen buyüzdende o üniversite mezunu yazan kısma doktora, master filan yazsın istiyorum.
bu manyakça bir düşüncemi bilmiyorum ama hayatı boyunca hiç hayal kurmamış biri için sanırım tek teselli kaynağı..

Ben boş zamanlarımda ya da gece olupta yatağa girdiğimde hiç hayal kurmam hani genç kızların evlilik, gelinlik gibi hayalleri olur ya da üniversiteye hazırlananların iyi bir okul iyi bir ortam,
iş arayanların maaşı dolgun bir iş ve kariyer, koca arayanların yakışıklı ve zengin bir koca.. vs. vs. aman ne bileyim olur işte normal insanların böyle hayalleri di mi?
benim tek hayalim iyi bir anne olmak ya tek hayalim arkamdan
senin annen bir melekti yavrum dedirtebilmek..
kani

ps;(bir bilen sevabına benim yazdığım yazının yorumlarını benim nasıl görebileceğimi bize anlatabilir mi üfürkle biz bilemedikte..)

16 yorum:

Böcek dedi ki...

google kalır mı ki 2050 ye kuzum..kalırsa beni de söle çocuğuna okusun..belki ben nefes alamayabilirm o zamana kadar..
eline sağlık cnm:D

çilekli süt dedi ki...

Hmm bu yazdıklarının özüne indiğimde burnuma femin femin ist ist kokular gelmekte :) Acaba evlilik hayalleri kurmamanın nedeni erkeklerden çok çekmiş olman diyebilir miyiz? Okicam adam olucam benim hiçbirinize ihtiyacım yok üleğğğnimsi bir yazı olmuş da o açıdan :))

Eğitim hayatında bol şans dilerim herşeye rağmen şimdiden çocuklarını düşünmen takdirlik bir durum. Çok iyi bir anne olacağına eminim.

babegazelle dedi ki...

üfüüüü sen iş mi bulduuun nie sölemiosuun ya da söledin de ben mi kaçırdım kıııı hayırlı ossun :)))

mesut demir dedi ki...

sorunu tam olarak anlamadım.
msn e ekledım ordan yardımcı olmaya calısayım...

bu arada 2049 da bloglar ortadan kalkacak dıye bısıy okumustum gecenlerde bıyerde!

2048 de gosterdın gosterdın cocuguna yoksa gecmiş olsun.. :)

owl dedi ki...

bu yazdıkların bana sevdiğim birisini hatırlattı. hayaller gerçekleştirilmek içindir derler. bol şans.

kani dedi ki...

böcek;
canım google olmassa boogle olur ne bileyim yoogle olur birşey olur elbet;)
teşekkür ederim sizinde gözünüze sağlık:)
çilekli süt;
feminizm deyince aklıma panter emel vari hatunlar geliyor belkide buyüzden antipatik buluyorum bu düşünce biçimini benim ki tamamen içgüdüsel diyelim:)
annelikle ilgili düşüncelerinizde umarım sizi yanıltmam ve iyi bir anne olabilirim.
babegazelle;
yazıyı yazan üfürük değil yahu benim alttada yazıyor ama hayırlı ossun dileğini kendime alıyorum;)
owl;
sevilen birine benzetilmek sevilmeyene benzetilemkten yeğdir:)
teşekkür ederim umarım hepimiz küçük ya da büyük hayallerimize birgün erişebiliriz..

aerodinamik yar dedi ki...

el ele verelim kendimize ait arama motoru icad edelim.. kalıcı olsun kasası neyim olsun.. öyle değil 2050, ışık yılı geçse bile kalıcı olur heral.. tabi kasa eriyip yok olmazsa :)
i robot demek geldi birden içimden ..

Vis-à-vis dedi ki...

bunlari simdiden dusunup, dogmamıs cocugun ıcın kendini gelistiriyorsan merak etme bence cocugun google'a gerek kalmadan cooook guzel seyler dusuncek annesi hakkında :)

bi dost dedi ki...

Allah'ım bi de bana ver şu annelik içgüdüsünden, anaçlıktan, çocuğumla ilgili hayal kurma isteğinden yaRabbim... doğurmaya bile korkuyorum ben, millet çocuğum benle övünsün diyo.. aah ah..

Ukturk dedi ki...

benim annem gerçekten melek ama:(( yazıya gelecek olursak 2050 ye kim öle kim kala valla:P:p daha çok var::D

bir de prenses nerde benle ilerişime geçsin artık:P:p

serzeniş meraklısı dedi ki...

ne güzel düşünceler bunlar! bide benn doğmamış çocugunu düşünerek hareket etmene gıptayla baktım, woow dedim, işte bu dedim. ne çok konuşmuşum..

kani dedi ki...

aero;
bilim kurgu filmleri gibi oldu dimi teknoloji baska birsey canim:)
perhaps;
duydugum enguzel iltifatlardan biriydi cok mutlu ettin beni:)
bi dost;
bazi insanlar kucagina alana kadar onu hissedemeyebilir benim ki erken gelismis bi duygu diyelim vaktinden cok cok erken..
ukturk;
ne bileyim yahu ufurukun bekcisimiyim ciks ciks:p
osimdi sevgilisinin guvenli kollarinda seni degil kendini bile unutmustur bi tema icin rahatsiz edilmez canim:)

kani dedi ki...

serzenis meraklisi;
dogmamis cocuga don bicmek diye bi soz vardi galiba benimkide o hesap;)

babegazelle dedi ki...

evt pardon karıştımışım ama dediğin gibi ha üfü ha sen evet dileğimi kendine al ;)

delirapunzel dedi ki...

ne güzel, keşke senin kadar güzel düşüncelerim olabilseydi doğmamış çocuğum hakkında:((
ben bir bebeğimi kürtaj masasında bırakmış adi bir anne adayıydım, şimdi ilerde bir çocuğum olursa ona "senin annen bir katildi yavrum" cümlesini kurmamam için bana bir sebep lazım :((

kani dedi ki...

delirapunzel;
cok uzuldum cocugunu aldirmak zorunda olmana ama icinde bulundugun sartlar onun hayata gelmesine el vermiycekti anlasilan umarim bundan sonrasi senin ve ilerde dogucak bebegin icin cok daha iyi olur

Related Posts with Thumbnails