Mutlu Edenler..

30 Aralık 2008


Köpecik.. adı bu! Zat_ı muhterem almıştı bunu bana bir yolculuğunda.. biblo sevmem aslında,ahşap ve daha büyük eşyalar severim dekorasyon için.. ama bu gördüğünüz köpeciği bana benzetmiş :) bakıyorum, bakıyorum çözemiyorum! son günlere kadar gerekli ilgi ve alakayı gösteremediğim bu köpecik şimdilerde başucumda duruyor.. baktıkça mutlu oluyorum..










Çikolata! İlla ki bitter,zaten bitter yemeyip de ben çikolata severim diyenleri anlamıyorum.. indirimde diye herşeyi stok yapanını gördüm de,herkesten gizli indirimde gördüğüm çikolatayı stok yapan ve bunları elbise dolabında saklayan kendime bir alkış istiyorum.. öğün niteliğinde besleniyorum çikolata ile.. çikolata,neyden daha çok mutluluk veriyordu unuttum şimdi ehi ehi :P



Kırmızı Oje! Bordo,kan kırmızı,siyah-kırmızı.. beyaz eller ve kırmızı oje daha güzel ne olabilir.. her parmağı ayrı renk boyadınız mı hiç denemek için :) sonra içinden bir rengi seçip,sürüp ertesi gün 24 saat dolmadan sildiniz mi? kırmızı oje ne kadar zor çıkar bilir misiniz,sizde sevgilinizle kırmızı oje yüzünden kavga ettiniz mi :P







Gabriellla! Adını ben koydum.. Bu kıvırcık hanım kızımız benim kankam! son günlerde hep birlikteyiz,herşeyi ona anlattım.. en çok cappucino seviyor,çaydan pek hoşlanmıyor! kola vb ürünlerden ise nefret ediyor.. filtre kahve ve sıcak çikolata da sevdikleri arasında.. herşey bir yana çok iyi sır saklıyor..




mesajlar.. hep gelsin hiç bitmesin dediğimiz mesajlar.. sırf sevgili için kullanılan telefondan,ondan gelen mesajlar.. en çok mutlu edenler.. dönüp dönüp okuduklarımız..


18 yorum:

ella dedi ki...

bitter �ikolata ve k�rm�z� oje favorim ama �yle sevgili mesajlar� falan olmaz. bozar beni :))

efsa dedi ki...

canım benim mutlu mutlu çokk güzel yıllar diliyorum sana bu arada.

yazan: biblo sevmeyen, kırmızı ojeyi seven, ciddi ciddi artık bir kardeşi olduğundan şüphelenen kız :)

osuruktanteyyare dedi ki...

of kupa çok güzelmiş yaa çok özendim
temanda hayırlı olsun :D

babegazelle dedi ki...

küçük şeler mutlu eder evet :))ii seneler şeker ;))))

Robin Goodfellow dedi ki...

bu tema süper olmuş yahu öbürünü benim mozilla yamultuyordu bu hem sade hem hoş.

Primarima dedi ki...

Bitter cukulata sinirleri de gevsetirmiş öyle diyorlar:)
Denemedim çok sinirli bi anımda denemek niyetindeyim ...

Üfürükten Prenses dedi ki...

@altuğ koç:kitap tanıtımlarını çok seviyorum altuğ.. fakat okuyucular benim kadar sevmiyor :P

tema için düşüncelerine teşekkür ederim.. içime sindi benimde..

@owl:hmm,evlisin galiba :P eşinden gelsin öyleyse :P

@efsa:şekerim.. hala kardeş olup olmadığımızı düşünmene şaşırdım.. biz kardeşiz :P bezelyenin teyzesi oluyorum yani,çocuğuda alıştır bu gerçeğe :)

@osuruktanteyyare:gabriella güzel kız bence de :P bakışlar falan hüzülü ..
temada emeği geçen herkesi ayrıca öpüyorum ..

@babe:iyi seneler,yeniyıla muratla gir inşallah :)

@puck:evet firefox'da da sorun çıkıyormuş.. bu sade ve sorunsuz oldu,teşekkür ederim canım..

@prima rima: sinirleri gevşetiyordu da başka bi etkisi daha vardı +18 ama unutmuşum yahu :)

Pilli-Cadi dedi ki...

ben de kirmizi ojeyi pek bir severim ama cikardiktan sonraki biraktigi pembe tondan nefret ettigim icin nadir sürerim.

beenmaya dedi ki...

herşeyin gönlünce olması dileğiyle şimdiden iyi seneler...sevgiler...

bi dost dedi ki...

tema eskisinden çokk daha güzel olmuş hayırlı olsun.

köpecik çok şeker:)

çikolatanın fındıklısı, fıstıklısı, sütlüsü tercih sebebidir ama bitteri de iyidir, afiyet olsun:)

ahh ah, ne zamandır ne mesaj geliyor, ne sevgili var ne bişey.. yaram deşim deşim deşildi :( :P

Pervane dedi ki...

sen de bendensin, hem yeni tema hem beyaz :) çok güzel olmuş güle güle kullan.
altuğ koç'a katılıyorum köpeciğin arkasındaki kitaplar konusunda.
iki yeşil susamuru ne güzel kitaptır di mi:)
mümin sekman'ıysa heç sevmem, o kitabı zorla okurken içim kurumuştu.

kırmızılı dedi ki...

yeni teman pek cici olmuş :) güle güle kullan ciciim...ama özenmedim hiç benimde bi sürü kırmızı kırmızı ojem var :D
ama sevgili diye birinden gelen mesaj yok hiç bende :'(

Üfürükten Prenses dedi ki...

@cadıcım: kırmızı ojenin en can sıkıcı tarafı o :( pembe tırnaklar!!

@kırmızılı:yeni yılda sana bir sevgili diliyorum :)tema için teşekkür ederim..

@pervane:mümin sekman promosyondu ehi ehi :) galiba englısh time'in promosyonuydu..

@bi dost:teşekkürler.. bitterden vazgeçmem :P

@beenmaya:iyi seneler,teşekkürler..

Vis-à-vis dedi ki...

seni mutlu edenler 2009da hic eksik olmasin umarım..
saglık, mutluluk ve huzurla dolu olsun yeni yılın prenses!!!

Adsız dedi ki...

kırmızı ojenin pembe renk bırakmaması için sürmeden önce ilk katı şeffaf oje sür sonra kırmızıyı sür :) hem daha kolay çıkıyo hemde pembe olmuyo.. bende severim kırmızı ojeyi ve evet sevgilim istemiyo sürmemi :D sevgiliyle mesajlaşmakta çok güzel bişey :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

@perhaps: canım.. tüm güzel dileklerini seninle paylaşıyorum,sevgiyle kucaklıyorum ve öpüyorum seni..

@blood.roses:güzel taktik teşekkür ederim canım..

nedir bu saftirik erkeklerin kırmızı ojeyle derdi değil mi ama :)

pRncfRn dedi ki...

Telefon LG ki, telefon LG ki :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

ehi ehi evet lg babamdan çaldım,sevgili telefonum yaptım :)

Related Posts with Thumbnails