Mim Manyağı Prenses / Bölüm-6

5 Aralık 2008
ilk defa bir mime heveslendim o mimde paslanmıyormuş kimseye.. geçen bloglarda geziyorum.. birisi yazmış bu mimi "bana paslarmısın diye rica ettim" hani şirinlik olsun diye:) arada çok şirin bir kız olurum yahu!!

sanırım pek sallamadı beni :( böhüü ciddiye alınmıyorum blog aleminde.. neyse ki pilli-cadı'da kendi kendine mim yapmış o da benim kafadan sonra da bana paslamış..ve karşınızda hangi zekaküpü ürettiği ve piyasaya sürdüğü belirsiz mayınlardan pardon mimlerden : kitap mimi..

Kendinize en yakın kitabı alın..

Sayfa 56’yı açın...

5. cümleyi bulun...

Cümleyi bu kurallar ile birlikte yayınlayın...

En sevdiğiniz, en moda veya en entellektüel kitabı seçmeyin, en yakınınızdakini alın..

emir kipli mim de ilk kez gördüm.."alın,açın,bulun,kurallara uyun,yayınlayın,mallık yapmayın... adam gibi doğru durun.." abartacakmış emir verme işini daha uzatsaymış mimi..

şimdi size en yakın kitap cümleci sanırım maneviyat açısından değilde fiziksel yakınlık vurgulanmış.. birine verdiğim okuyup bana geri getirdiği kitap duruyor.. masanın üstünde kütüphaneye koyulmak üzere..


Safran Sarı-İnci Aral
sayfa 56..
cümle 5..
değil paragrafın tamamı...
"bu saatte çalınan müziğin sesi yüksek alabildiğine kışkırtıcıydı.Sevişme efektlerinden oluşmuşa benzer iç gıcıklayıcı disko parçaları yüksek tonda kulakları dolduruyor,en sakin insanları kışkırtıp baştan çıkarıp azgınlaşmaya çağırıyordu.."

11 yorum:

efsa dedi ki...

hahahahahahaaa bu müzik tam benlik gibi görünüyor

ilahi cümleye bak ya. prenses biz akreplerin melun kaderi bu olsa gerek :)

Pilli-Cadi dedi ki...

mimin hayirli olsun prenses:)

bu kitabi hep okumak istemisimdir ama nasip olmadi bir türlü. neden istemisimdir aslinda konusunun ne oldugunu bile bilmiyorum sadece ismi cok cazip geliyor. benim takintili oldugum kelimeler vardir!

Unknown dedi ki...

oldum olası o tür müziklerden nefret etmişimdir :p hayır libidom da yüksek ama neden böyle bilmiyorum sanırım bayağı ve adi gelmesinden kaynaklanıyo ^-^

Zeugma dedi ki...

Merhaba Prenses :)
Bu mim olayını kim icat etmiş,kuralları kim koyuyor acaba böyle? Ben artık mim'lere kapalı bir blogger'ım biliyor musun?
Paslanmayan mim de varmış demek :)Ee bak bu güselmiş..Beğenirsem kendi kendimi mimlerim ben dimi ama.Süper bişi:)
Vaktim uyarsa,konuyu böyle çok beğenirsem cidden harikaymış..
Senin kütüphaneye koyulmak üzere geri gelen kitabın (çok şanslısın,benim hiç geri gelen kitabım olmadı.Geri getireni kutlarım) 56.sayfası 5.cümlesi,yani paragrafın tamamı özetle;
WOOWWWWW !!! bir paragrafmış.
Güzel bir paylaşım ve şirin bir aktarımdı..
Sevgiler prenses:))

RaMa dedi ki...

anam alıntıya bak
tamda yerini bulmşsn ha

Primarima dedi ki...

Geçen gün birinin bloğunda gördüm bu mimi ve bakındım etrafıma en yakın kitap nedir diye çok eski bir türkçe sözlük çıkdı karşıma:)
Devam etmedim.Sen şanslısın iyi bir kitap varmış yanıbaşında.
Ayrıca okunması için verilmiş bir kitap, geri gelmiş buda şans işte.

Adsız dedi ki...

ben gayet salladım seni:) hatta mim yazısının altına sana cvp yazdım:) ben blogu yeni açtım o yüzden mimler hakkında bilgim yok:) başka bir blog da görüp yazmıştım ben de :))))

Üfürükten Prenses dedi ki...

@efsa:ne yapalım şekerim içimizde bir hmm ateş var ehi ehi :)

@cadım:safran kelimesini mi seviyorsun? evet bence de değişik bir kelime.. kitap da hmm.. güzel sayılabilir.. son dönem edebiyatı hep hayalkırıklığı benim için,yorsunlar istiyorum beni,yormuyorlar.. bir orhan pamuk vardı o da artık kolaya kaçtı :)

@çileklisüt:libido dedin ya niyeyse şahika geldi aklıma :) aslında galiba libidon yüksek diye hoşlanmıyorsun fazla geliyor sana ,sıradan geliyor bu tip müzik..

@zeugma:sırf senin için yazı yazacağım artık.. nasıl yorumlar bunlar böyle,çok teşekkür ederim ..

sen de siminyagillerdensin demek o da senin gibi :) mim sevmyor hiç..

sevgiler canım..

@rama:ya açtım kitabı kitapta bir kaç sevişme sahnesi(sayfası ) var.. onlardan birinin başına dnek geldik :)
hoşgeldin bu arada..

@primarima:aslında pek yanıbaşımda değildi.. ama bilgisayarın bşaına oturdum ordan bir ölçüm yaptım :)

sende sözlüğü yazsaydın bence keyifli olurdu çok..

@fratal karakterler: yakaladım yahu,beni sallamayan sendin evet evett.itiraf ediyorum :)

K®HAN dedi ki...

inci aral a postaaa,

kitabım satsın diye insanların zayıf damarlarını kaz tüyüyle gıdıklamak...

hem detaylı tarif okuyucunun hayallerini sınırlamaz mı?
bu alıntıdan anladığım kadarıyla
yeni cümleler kurmaya değmez bu kitabınız
bir cümle kurmuştum bir yerde,
o size fazla bile;

konuyu biraz daha açarmısınız diyen bir arkadaşa;

"ne ki çok açık sunulur,
edebi değeri düşer.
bu kadar açıklık sanırım yeter :)" demiştim.

"edeb" i bilirsiniz.
"edepsizlik" de onun aksidir.

dayanamadım kurdum bi cümle daha
sanırım yeter :)

Adsız dedi ki...

Sismik dalgaların titreşimlerini aşağıya doğru gönderip bunların karşılaştıkları direnci ölçerek Dünya'nın iç kesimlerinin hem yoğunluğu tahmin edilebiliyor.

Cahillikler kitabı

K®HAN dedi ki...

"hem yoğunluğu" hımmm...

peki nem yoğunluğu?

hem de nem mi yoksa?
hem nem, hem de hem mi diyorum...
ikisi de mi yani?


duygulandım.
ağlamak istiyorum.
boşa gitmesin mi yoksa
yatırsak mı duygubank a
tabi varsa...
varsa derken,
duygumumu yoksa duygu bankımı kastediyorum?....

bilmiyorum :)

Related Posts with Thumbnails